Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla tunnustaa kiinnostustani eräälle miehelle, sillä pelkään että hän torjuu minut

Vierailija
27.06.2026 |

Hän on aika varmasti sinkku, koska etsii netissäkin seuraa. Minä olisin lähempänä ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestän mahdollisen torjutuksi tulemisen? Tulemme nimittäin törmäämään jatkossa väistämättä

Vierailija
2/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sinkku niin anna palaa!!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos torjuu. On mutkin torjuttu vaikka kuinka monta kertaa mut ei se oo niin vakavaa. Ei kaikki oo kaikille. Rakkaudelle kannattaa antaa aina mahdollisuus.

M35

Vierailija
4/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kestän mahdollisen torjutuksi tulemisen? Tulemme nimittäin törmäämään jatkossa väistämättä

Ajattelet sitten, että mitä väliä, ja jatkat elämääsi. Tulipahan kokeiltua.

Vierailija
5/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on egolle tosi kova paukku jos itse on kiinnostunut ja toinen sanookin että ei kiitos, sen takia tottakai se on normaalia että sä mietit sitä. Kyllä sä ite tiiät sen jos siinä teiän välillä on ollu jotain, et se on ihan siitä kiinni. Mutta ainaki se kannattaa muistaa että älä lähe pelaa mitää pelejä että koitat essim toisella miehellä saada sen kateelliseks tai jotain vastaavaa, koska monesti se iskeytyy sit takasin päin kasvoja. Voithan sä aina laittaa sille jotain viestiä, ei sun tarvi välttämättä mitään tunnustusta tehä, sä voit testata kepil vähä jäätä et laitat jostai muusta asiasta. Onhan seki läpinäkyvää tosin, mutta ainakaan sä et tule torjutuks suoraan. 

Vierailija
6/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota jotain melko neutraalia, vaikka elokuvissa käymistä, niin mahdollinen torjuminen ei tunnu niin isolta asialta. Ei heti alkuun tarvitse mennä romanttisille treffeille. 

Ja mitä se "torjuminen" lopulta on muuta kuin ettei hän ollutkaan sinulle sopiva. 

Kannattaa käyttää tilaisuus kun hän on vielä sinkku ettei tarvitse loppuikää miettiä "mitäs jos olisin kysynyt häntä kanssani jonnekin, mitä siitä olisi seurannut". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi