Leevi vietti metsässä omassa piilopaikassaan yön
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201512270095745_uu.shtml
Poika palasi itse kotiinsa aamulla puoli kymmenen jälkeen.
Poika palasi itse kotiinsa aamulla puoli kymmenen jälkeen. Poika oli viettänyt yön omassa piilopaikassaan läheisessä metsässä ja hän palasi kotiin hyvässä kunnossa.
Poliisi kiittää kaikkia etsintöihin osallistuneita. Etsintään osallistuivat poliisin lisäksi Vapepa, puolustuvoimat sekä rajavartiolaitos.
Poliisi ei tiedota asiasta enempää, eikä katoamisesta käynnistetä tutkintaa, koska ei ole syytä epäillä rikosta.
Kommentit (116)
Paras uutinen pitkiin aikoihin <3
että poikaa häipyy "yökylään" sanomatta mitään
Toivottavasti ymmärtää kuinka tyhmä tekonsa oli
Vierailija kirjoitti:
että poikaa häipyy "yökylään" sanomatta mitään
Kuulostaa ihan aspergerilta tuo mukula.
Jaa, ei tainut olla kotona hyvä joulupössis.
Mikä muoti on tullut tuoda asperger joka paikkaan? Ihan tavallinen lapsi joskus saa esimurrosikäisenä kiukunpuuskia. Jos ei käyttäydy täydellisesti, pitää heti etsiä diagnoosia. En tajua.
Hyvä että löytyi. Mutta millainen ilmapiiri kotona on, kun metsässä oma piilopaikka ja pakkasella nukkuu siellä mieluummin.
Mietin tässä minäkin onko lapsi normaali kun toimi noin ajattelemattomasti.
Vai onko niin että julkisuuteen millä tavalla tahansa - nykyaikaa.
Onneksi hyvä loppu tälle tarinalle
Jos kerran oli omassa piilopaikassa niin miksi ei kävellyt kotiin sieltä yöksi. Jokin ei täsmää. Ei 11-v vietä yötä metsässä jos ei ole pakko.
Onkohan karkaillut aiemmin?
Eikö koti ole turvallinen paikka?
Nyt sietäisi sossujen tutkia asia läpikotaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä muoti on tullut tuoda asperger joka paikkaan? Ihan tavallinen lapsi joskus saa esimurrosikäisenä kiukunpuuskia. Jos ei käyttäydy täydellisesti, pitää heti etsiä diagnoosia. En tajua.
No normaalit kakarat harvemmin saa sellaisia kiukunpuuskia tuon ikäisenä, että piiloutuvat yöksi kylmään metsään ja juoksuttavat sitten ihmisiä ihan turhaan etsimässä.
Eikö kustannuksia voisi periä Leevin vanhemmilta? Pelkästään ilmavoimien koneen ilmaan saattaminen maksaa yli 10000€ kerta!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun löytyi hengissä. Saisi jatkossa kertoa kotiväelleen jos yöpyy metsässä.
Valtavasti hukattiin voimavaroja pojan vuoksi, aikaa ja rahaa.
Selkäsaunan sietäisi pojankolli saada.
vanhan ajan kasvattaja
Mistäs tiedät jos ruumiillisen kurituksen vuoksi on metsään lähtenyt?
Onneksi en lähtenyt etsimään.
Olisi ollut ihan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran oli omassa piilopaikassa niin miksi ei kävellyt kotiin sieltä yöksi. Jokin ei täsmää. Ei 11-v vietä yötä metsässä jos ei ole pakko.
Et ilmeisesti ole koskaan ollut partiossa tai asunut maalla.
No oikein! Nyt pitää teilata vanhemmat ja kotiolot, kun pojalla on oma piilopaikka/leikkipaikka metsässä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kerro hyvää kyseisestä kersasta eikä tämän perheestä. Äpärä huostaan ja valtion hoiviin, vanhemmille tuomio heitteillejätöstä. Kuka vittu muuten antaa lapselle nimeksi Leevi???
Et sinä taida ainakaan olla kenenkään vanhempi ja toivottavasti et heti tulekaan sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kustannuksia voisi periä Leevin vanhemmilta? Pelkästään ilmavoimien koneen ilmaan saattaminen maksaa yli 10000€ kerta!
Meidän verorahoilla!
Ihme kun jälkikoiratkaan eivät löytäneet. Kai sellaisia käytettiin?