Lue keskustelun säännöt.
Minkälaisella saliohjelmalla saa hyvän kropan?
10.06.2012 |
Ja onko tässä iässä (36) vielä toivoa?
Lähtökohta on sinänsä hyvä (kai), että olen normaalipainoinen. Hyvässä kunnossa (juoksen paljon), mutta en silti tyytyväinen kroppaan, joka on ehkä sellainen "laiha läski". No perse on ehkä muuten vaan huono.
Vinkkejä ohjelmasta joka toimii? onko sali 2 krt viikossa mitenkään riittävä, kun juoksua tulee kuitenkin 4 - 5 krt viikossa?
josko ensi kesäksi pääsisi sitten kuntoon:O
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tee 3 eri saliohjelmaa, ts. yhtenä päivänä teet 2-3 lihasryhmää. Saliohjelman pituus 40-50 minuuttia. Tee ensin minipainoilla lämmittely 1x15 ja sitten niin isoilla painoilla kuin jaksat (ja tekniikka antaa myöten) 3x8. Viimeisten toistojen pitää tuntua tosi raskailta!
Pyri käymään salilla kolmesti viikossa eli teet kaikki ohjelmat kerran viikossa.
Lisää painoja heti, kun 3x8 alkaa tuntua kevyeltä.