Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöjiä n. 12-15, riittääkö nämä:

Vierailija
19.06.2012 |

Salaatti:

2 ruukkua erilaista vihreää salaattia, 2 pientä rasiaa luumutomaattia, puolikas kurkku, neljännes leipäjuustosta (tai juustoleivästä, miten vain haluatte sitä lätyskää kutsuttavan)



Pääruoka:

12 kpl erilaisia pitkiä ohuita makkaroita, 4 kpl paksua makkaraa, kaikki paloina

1 munakoiso, 4 tomaattia, 2 isoa paprikaa, 1 kesäkurpitsa, 4 sipulia. Nämäkin paloina, erikseen makkaroiden kanssa.



Jälkkäri:

Raparperipiirakka, halkaisijaltaan 26 cm. Ja jäätelöä.



Syöjät kaikki naisia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim se kurkku kokonaan ja nippu retiisejä lisäksi. Tomaatit ehdottomasti puoliksi, niin ikäänkuin runsastuu. Lisäksi purjoa?

Vierailija
2/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim se kurkku kokonaan ja nippu retiisejä lisäksi. Tomaatit ehdottomasti puoliksi, niin ikäänkuin runsastuu. Lisäksi purjoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis yksi nakki per akka, joka neljäs saa atrillin lisäks. Viipale kurkkua, yksi tomaatti.

Apua, kerro ennakkoon niin tiedän käydä kioskin kautta.

Vierailija
4/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa joka ilta puoliksi salaatti, joka on tuon kokoinen paitsi siinä on vielä lisäksi kanaa.

Vierailija
5/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplaa nyt tuo määrä.



tuskin tulevat suoraan syöneinä kuitenkaan.

Vierailija
6/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki riippuu siitä minkä verran yleensä syö.lisää salaattiin niitä aineksia sekä tee vaikka jotain piirakkaa lisäksi yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä 4 hengen perhe ja tuo määrä menee kerralla.

Vierailija
8/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapalaksi voisi juuri ja juuri riittää.



"toimisto työtä tekevälle" kannattaa varata ruuaksi 1-2 makkaraa/syöjä ja lisäksi reilusti kasviksia.



"talkooruuaksi" tarvitaan 2-3makkaraa/syöjä ja reilusti kasviksia. Itse grillaisin myös halloumjuustoa ja herkkusieniä (esim. pekoniin käärittyinä) tai täyttäisin tomaatit tai paprikan ruokaisemmiksi lisukkeiksi.



Salaattiin riittää 2 vihreää salaattia, mutta lisukkeet tuplaisin.



Tuosta piirakasta riittää juuri ja juuri pieni maistiaispala kullekin. Toisaalta se on vain jälkiruoka, toisaalta itse tekisin pellillisen piirakkaa, niin siitä riittäisi halukkaille toinenkin pala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kahdeksalle hengelle tarkoitettu

Vierailija
10/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kahdeksalle hengelle tarkoitettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo itse tehtyjä lihapullia, rillimakkaraa 12 kpl. muutaman kilon merilohi savustettuna, vihersalaattia 2 kerää samoin kurkkuja ja tomaattia. Lisäksi perunoita noin reilu 2 kg kattila. Ei tosin mennnyt kaikki, nyt on syöty tähteitä pari päivää, kahdesta ihmisestä kysymys!

Vierailija
12/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mielestäni ei riitä. Mielestäni on noin 6-8 ihmisen ateria. Tuplaisin suunnilleen kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää joko määriä tai sortteja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi