Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukiko kukaan Meidän perhe -lehdestä nettikiusausjutun?

Vierailija
15.05.2012 |

Se käsitteli siis lähinnä AV:ta. Kävin kirjastossa lukaisemassa, ihan mielenkiintoinen... Jos "Anni" lukee tätä ketjua, kysyisin, onko kirjoittelukäytöksesi yhtään muuttunut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muidenkin olisi syytä lukea. Pelkään silti pahoin, että se juttu on sellainen, että mammat muistavat sen hetken aikaa, mutta parin päivän päästä se taas unohtuu ://

Vierailija
2/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti jaksa uskoa, että näiden "tosi elämässä olen oikeasti mukava ihminen, mutta netissä on kiva provota" kirjoittelu muuttuu miksikään, vaikka lukisivatkin itse jutun. Raidoistaan on vaikea päästä eroon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli kyllä hyvä juttu!

Vierailija
4/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammameininkiä! Just tuollaista yritän itse välttää. Kyllä mäkin osaan sanoilla sivaltaa, mutta yleensä sanon pahasti vain ilkeilijöille, en esim. hauku kenenkään blogeja, TV:ssä esiintyviä ihmisiä tai hyväntahtoisia kanssakeskustelijoita, en silloinkaan, vaikka joku kyselis "tyhmiä".



Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä