Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuletko humalaan yhdestä oluesta tai siideristä?

Vierailija
09.12.2008 |

Samalla kun katsoo suomalaisten aikuisten ravintolakulttuuria tai ihan vain kaupan kassalla vilkaisee ympärilleen ostoskärryihin, niin on vaikea uskoa, että useimmat suomalaiset olisivat hirveässä humalatilassa yhdestä olutpullollisesta, niinkuin täällä aina väitetään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se tuntuu, ensin jaloissa, sitten päässä. Saattaa jopa tulla pikku päänsärky jälkeenpäin. Neljästä pullollisesta tulisi varmasti humala ja krapula. Ja huom, olen 100-kiloinen, kuulemma painavemmilla pitäisi olla parempi alkoholinsietokyky...



Johtuu varmaan siitä, että en juo usein. Kyllähän sitä toleranssi kehittyy, kun juo paljon.

Vierailija
2/10 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutonen unohti sanoa että tuo viinimäärä menee vain ja ainoastaan ruoan kanssa. Voitte uskoa kun on tuskallista lähteä "ottamaan" tuttujen kanssa kun kertakaikkiaan kurkusta ei mene alas vaan kaikki alkaa ällöttämään. =) Ja olen vielä tosissani ja 36 vuotias =)

Olenkin nyt vanhempana ajatellut että piruako sitä väkisin. Raittiinakin voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se päässä tuntuu silti.

Vierailija
4/10 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin juoda keskiolutpullon vaikka suoraan kurkusta alas kaatamlla eikä se kyllä tunnu missään. Jos juon kaksi 0,5 dl siideriä seurustelutahtiin, tunnen kyllä jotakin, mutta väitän ettei kukaan ulospäin huomaa minusta mitään ellei haista.



Selvästi hiprakassa olen ehkä kolmen-neljän siiderin jälkeen riippuen esim. hiukan siitä, olenko juuri syönyt - jolloin myös kolahtaa hitaammin.



Eli täysi densa olen :)

Vierailija
5/10 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä juon pullon siideriä, niin kyllä mä tunnen juoneeni. Harva sitä kuitenkaan musta huomaa. Toisen pullon jälkeen tunnen selvästi jo alkoholin vaikutuksen, puheliaisuutta yms.

Ja tuskin tän painoisena olen enää edes ajokunnossa, joten eiköhän sekin kerro jo jotain.

Vierailija
6/10 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en todellakaan tule humalaan ja itse asiassa en tunne yhtään mitään. Ja on ihan turha tulla taas jonkun kaikkitietävän sanomaan että yksikin tuntuu päässä kun se ei vaan mulla tunnu. On mullakin kavereita jotka sössöttää ja kikattaa jo kahden siiderin jälkeen johon mä tartten vähintään sen 6-7 siideriä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo pelkän desin juominen aiheuttaa jäsenissä rentoutumisen tunteen ja tunnen kuinka humala nousee. En ole juuri koskaan saanut yhtä pullollista siideriä tai lonkeroa alas kurkusta. Olen yrittänyt. Viiniä pystyn juomaan korkeintaan lasillisen noin 16cl

Vierailija
8/10 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät pahimpana työaikana vuodesta pikkujouluaikaa, kun (koti)äidit kerrankin pääsevät ulos ja vetävät viinaa oikein urakalla ja kaksin käsin. Taksissa joko sitten sammuvat ja/tai yrittävät saada kuskin mukaansa sekstailemaan.



Itse otan mielummin hallitusti pitkin vuotta kuin mokaan itseni täydellisesti ja kärsin lasteni silmissä seuraava aamuna karseaa krapulaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus juon jopa niin hitaasti (2 h aikana) ettei tunnu ollenkaan. Yleensä juon aika rauhallista tahtia, annos tunnissa.

Vierailija
10/10 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo pelkän desin juominen aiheuttaa jäsenissä rentoutumisen tunteen ja tunnen kuinka humala nousee. En ole juuri koskaan saanut yhtä pullollista siideriä tai lonkeroa alas kurkusta. Olen yrittänyt. Viiniä pystyn juomaan korkeintaan lasillisen noin 16cl

enemmän kuin pullossa (33cl) olutta. Täytyy sanoa, että kummallinen maksa ja keskushermosto sinulla on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä