Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pieni esikoululainen kouliutuu olemaan yksin aamut ennen koulua?

Vierailija
03.01.2009 |

meillä ei ole kaupungissa aamukerhoa, paljonkohan yksityinen perhepäivähoitaja maksaisi? Itse yh en pysty olemaan kotona aamuisin, aamupainotteinen työ. Miten lapsi pärjää, pakolla.

JÄTETÄÄNKÖ nukkumaan aamulla jos lähden klo 6, en voi ymmärtää miten pieni 6v pärjää aamut yksin, nyt ekalla olevilla on jopa 3 kertaa viikossa klo 10.00 meno kouluun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä veisin pph:lle aamuisin, ainakin vuoden pari.

Vierailija
2/6 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teilläpäin ole päiväkodin yhteydessä olevia eskareita??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivähoitoon aamuksi ja sieltä sitten eskariin. Sama juttu 1-luokkalaisella. Aamuhoito tietenkin maksaa!

Vierailija
4/6 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoululaisille, myös koulun yhteydessä esikoulua käyville lapsille on kunta velvollinen järjestämään tarvittaessa päivähoitoa.

Älä pihtaa!! Ei kukaan täyspäinen jätä 5-6-vuotiasta esikoululaista yksin.

Vierailija
5/6 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on kuitenkin subjektiivinen päivähoito-oikeus vielä vuoden, joten pitäähän kunnan/kaupungin järjestää hänelle hoito. Meillä aikanaan lapsi vietiin aamulla ryhmäperhepäivähoitoon, josta taksi vei eskariin.

Vierailija
6/6 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin ap asutte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä