Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pidätte kotonanne juhlat (esim. ristiäiset), tulevatko vieraat kotiinne kengät jalassa?

Vierailija
21.12.2008 |

.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei hio parketteja vuosittain vaan pikemminkin 10-15 vuoden välein. Ja nykyisiä parketteja ei kai saa hiotakaan kuin max 2 kertaa. Kyllä monet parkettityypit ovat hyvinkin pehmeitä ja siten tulee helposti koloja ja naarmuja.

Vierailija
2/37 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä olen tosin eri mieltä kuin kaikki meidän vieraat, että minusta juhlissa sisällä kuuluisi olla sisäkengät, ei kuraiset ulkokengät tai talvikengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä just typerän näköistä: mies puvussa, sukkasillaan!!! Tai nainen juhlamekossa, hienot sukkahousut eikä juhlakenkiä!! Jonkun anoppi oli fiksu kun ei suostunut töpöttelemään

Vierailija
4/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka on hameet yms. juhlavetimet, jalkaan vedetään villasukat (talvella varsinkin), kun tullaan sisälle :) Esim. itseäni vanhemmat sisareni eivät tykkää olla sisälläkään ohuissa sukkahousuissa varpaat palellen.

Vierailija
5/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain plantaarifaskiitin. Minulle teetettiin semmoiset omanmuotoiset tukipohjalliset kenkiin ja puolessa vuodessa onneksi parani.



Sukkasillaan on epäterveellistä.

Vierailija
6/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehet on tumma puku päällä sukkasillaan tai naiset silkkimekossa ja juhlasukkahousuissa ilman juhlakenkiä.



Kyllä juhla-asuun kuuluu myös juhlavat kengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oisko lattia materiaali alarvoista!





Ja kengät jalassa juhlissa, kiitos.



Kengätön pukumies on naurettavan näköinen, saatika nainen hameessa ja sukkahousuissa. Ihan kuin alasti olisi.

Vierailija
8/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlapaikan, ettei upouudet parketit olisi menneet kolhuille ja naarmuille. Kyllä olisi harmittanut, jos muutaman tunnin juhlinnan vuoksi tammiparketti olisi piloilla. En kyllä kertonut tätä vieraille. Kyllä juhlissa kuuluu olla kengät sisälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse ristiäisistä, joissa ollaan ns. ykköset päällä niin ilman muuta juhlakengät kuuluvat silloin jalkaan. Hassua olisi todellakin, jos miehillä olisi tummat puvut ja krakat, muttei kenkiä.



Jos on kyse vaikka lasten synttäreistä, niin silloin osalla vieraista on sisäkengät mukana ja osalla ei. Esimerkiksi sekä mieheni että oma äitini pitävät aina sisäkenkiä ollessaan kylässä.

Vierailija
10/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraat laittaa kenkiensä päälle ettei tarvi kenkiä riisua jalasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteisen laatoitettua aluetta pidemmälle. En halua naisten piikkikoroista kauheita painaumia parkettiimme enkä pihahiekkoja ja koirankakkaa lattiallemme, jossa vauva ja 1.5 v pistävät kaiken suuhunsa.

Vierailija
12/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kämpässä asuvat, itse lattiansa maksaneet mammat varmaan enimmäkseen toivovat, ettei heidän kotiinsa tulla kengät jalassa. Vuokralla asuvat eivät pidä yhtä hyvin asuntoaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkasilteen ei olla juhlissa, illanistujaisissa voi sitten ollakkin

Vierailija
14/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiks rippijuhlissa/ristiäisissä ollaan oltu (ja tullaan olemaan) juhlakengissä ja (normi)synttäreillä ilman kenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niitä parketteja tarvitse varoa korkokengiltä. Ei ne naarmuille normaalisti mene, ja jos joskus menevät, niin ne voidaan hioa ja lakata joskus taas uudestaan. Vanhempien omakotitaloon tuli kerran yksien juhlien jälkeen jälkiä lattiaan, kun yhdessä kengässä oli korossa ollut naula huonosti, mutta normaalista kengästä ei kyllä mitään jälkiä tule.

Minusta on vaan yksinkertaisesti aika junttia olla juhlapuvussa ilman juhlakenkiä.

Omassa kämpässä asuvat, itse lattiansa maksaneet mammat varmaan enimmäkseen toivovat, ettei heidän kotiinsa tulla kengät jalassa. Vuokralla asuvat eivät pidä yhtä hyvin asuntoaan...

Vierailija
16/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi kenkiään riisua.

Niin hienoja juhlia me ei pidetä.

Vierailija
17/37 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juhlapäivinä meillä ollaan aina kengät jalassa. Muuten ei.

Vierailija
18/37 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse talvella vaihtaisin sisäkenkiin ja kesällä (jos ei ole sateinen sää) tulisin ihan ulkokengillä. Siis jos juhla on sellainen että sinne odotetaan hienoa pukeutumista.

Vierailija
19/37 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään. Meillä ei kuljeta kengät jalassa sisällä. Pappi tosin vaihtoi ristiäisissä sisäkengät kun ei sittenkään kehdannut olla sukkasilla niinkuin aluksi ajatteli :).

Vierailija
20/37 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani ristiäiset järjestettiin vanhempieni kotona. Vanhempani toivoivat, että heidän kodissaan ei olla kengät jalassa. Tämä ei sopinut anopille, vaan hän haukkui vanhempani hulluiksi ja idiooteiksi. Ennen olin hyvissä väleissä kyseisen ihmisen kanssa, en enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme