Lue keskustelun säännöt.
Karoliinakakku
25.08.2013 |
Haluaisin tehdä poikani syntäreille karoliinakakun, mutta en löydä mistään ohjetta. Auttakaa te, jotka olette kakkua leiponeet :) Kiitos.
Karoliina
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole kuullutkaan kyseisestä kakusta, alkoi kiinnostamaan.
kondiittori
onko se samantyylinen ku piiapiirakka? mut kakkuna?
Piia
Löysin tuon, mutta siinä ei ole esim. hyydytysaikaa eikä yhtään kommenttia. Mut täytyy kai koittaa tuolla.
Vähän juustokakun tapainen, alla rapea pohja, välissä jotain pehmeää moussea tai vastaavaa ja päällä marjoja kuorrutettuna kiillesokerilla. Ainakin Huovisen leipomosta saa tilattua, mutta haluaisin tehdä itse. On nimittäin ihan taivaallisen hyvää :)