Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karoliinakakku

Vierailija
25.08.2013 |

Haluaisin tehdä poikani syntäreille karoliinakakun, mutta en löydä mistään ohjetta. Auttakaa te, jotka olette kakkua leiponeet :) Kiitos.

 

Karoliina

 

 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän juustokakun tapainen, alla rapea pohja, välissä jotain pehmeää moussea tai vastaavaa ja päällä marjoja kuorrutettuna kiillesokerilla. Ainakin Huovisen leipomosta saa tilattua, mutta haluaisin tehdä itse. On nimittäin ihan taivaallisen hyvää :)

 

Vierailija
2/5 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan kyseisestä kakusta, alkoi kiinnostamaan.

 

kondiittori

Vierailija
4/5 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se samantyylinen ku piiapiirakka? mut kakkuna?


Piia

Vierailija
5/5 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tuon, mutta siinä ei ole esim. hyydytysaikaa eikä yhtään kommenttia. Mut täytyy kai koittaa tuolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme