Nuoret ja kauniiksi mainitut thai-naiset ovat kotoutuneet aika hyvin:
Näitä näkee ainakin Espoossa nykyään mennen tullen, mutta kerron yhden esimerkin:
Tänään näin kaksi thaimaalaisen näköistä nuorta naista. Alle kolmekymppisiä molemmat veikkaan.
Toisella oli päällään kirjava pitsinen juhlapaita ja musta nyppääntynyt kuviohuppari. Jalassa legginsit ja neonvihreät lenkkarit. Oli raitaa, ruutua, eri värejä ja kukkakuviota, kaikkea sekaisin. Ohuet rasvaiset kampaamattoman näköiset hiukset. Painoa tällä rouvalla ainakin 90 kg, pituus ehkä 160.
Toinen neidoista oli pukeutunut tuulipuvun takkiin ja verryttelyhousuihin. Jalassa oli verkkahousujen kanssa korkeakorkoiset kimmeltävät juhlasandaalit. Päässä pipo.
Toisella oli kulahtaneen näköinen reppu selässä, toisella kädessä Ikean sininen iso kassi.
Meikkiä ei kummallakaan. Jes!
Kommentit (15)
Kotoutus on onnistunut sataprosenttisesti!
Meillä päin on vuosiakausia yksi liikkunut "rantaporukan" kanssa...olisiko joku hylätty vaimo ehkä?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 21:38"]
Meillä päin on vuosiakausia yksi liikkunut "rantaporukan" kanssa...olisiko joku hylätty vaimo ehkä?
[/quote]
Tuohan on jo yli 100-prosenttista kotoutumista
Kuka muka pitä thainaisia kauniina??? Ei pahalla, mutta kyllä kai yleinen mielipide on, että ovat aika kaukana kauniista. Varsinkin näyttää, että suomalaisille junttiäijille jää thaikuistakin ne jämät.
Juu, ihan samanlaisia pömppömahoja noilla näkee kuin suomalaisillakin.
Toivon kyllä tänne muuttaneille onnea; ettei mies osoitu juopoksi tai hylkää, eikä itse joudu hieromalaitokseen töihin.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 21:51"]
Kuka muka pitä thainaisia kauniina??? Ei pahalla, mutta kyllä kai yleinen mielipide on, että ovat aika kaukana kauniista. Varsinkin näyttää, että suomalaisille junttiäijille jää thaikuistakin ne jämät.
[/quote]
Suloisia ja kauniita ovat. Siroja ja naisellisia.
No samaa mäkin toivon. Mutta kun Thaimaasta vaimon hakeneet on yleensä niitä, jotka eivät kenellekään täällä kelpaa, niin joukossa on paljon juoppoja ja kaikenlaisia syrjäytyneitä. Säälittää monesti ne naispolot, ovat kuvitelleet pääsevänsä käsiksi edes vähän parempaan elämään.
Ihmeellistä vihaa thaimaalaisia naisia kohtaan useissa ketjuissa täällä. Ihan tavallisia naisia ne on. Toivoisitteko kuulevanne tälläisiä juttuja jos muutatte espanjaan tai italiaan itsestänne? Lisäksi ap kuvailevat naiset voivat olla syntyneet suomessa ;)
No enpä ole montakaan kovin kaunista nähnyt. Enimmäkseen leveänaamaisia lättäneniä ja monilla huono iho. Ei kyllä yhtään sen kauniimpia kuin muutkaan tuontivaimot, ennemminki päinvastoin. Venäläisissä on oikeasti kauniita, tosin heillä meikki ja vaatteet lähinnä naurettavia.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 21:51"]
Kuka muka pitä thainaisia kauniina??? Ei pahalla, mutta kyllä kai yleinen mielipide on, että ovat aika kaukana kauniista. Varsinkin näyttää, että suomalaisille junttiäijille jää thaikuistakin ne jämät.
[/quote]
Tämä thaijämä on silti monesti laadukkaampi valinta kuin suomalainen katkera siiderivalas.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 21:58"]
Ihmeellistä vihaa thaimaalaisia naisia kohtaan useissa ketjuissa täällä. Ihan tavallisia naisia ne on. Toivoisitteko kuulevanne tälläisiä juttuja jos muutatte espanjaan tai italiaan itsestänne? Lisäksi ap kuvailevat naiset voivat olla syntyneet suomessa ;)
[/quote]
Korostuksesta päätellen tuo rantojen kuningatar ei ainakaan ole syntynyt Suomessa. Ei se minusta kiva juttu ole nähdä ketään naisia tuossa porukassa tai ketään ylipäätäänkään, mutta pointtini olikin että suomessa suomalaistuu, olipa kotoisin mistä vaan.
Haha. Se suomalainen junttura ottais minkätahansa siiderivalaan jos saisi. Kyllä nämä thaivaimojen hakijat on lähes poikkeuksetta niitä, jotka eivät kertakaikkiaan saa ketään muuta kuin thainaisen.
Mistä erottaa thaimaalaisen ja vietnamilaisen.. .en minä ainakaan. Onko niillä pakolaisina tulleilla jälkimmäisillä mitään erityistä kaunottaren leimaa, en minä ainakaan huomannut heidän vaatteilla koreilevan kun niitä meidänkin paikkakunnalla aikoinaan hyysättiin?
Hyvä että ovat sopeutuneet. :D