Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sallitko sotaleikit?

Vierailija
08.12.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen sallisi? Normaali nahistelu ja aggressiivisuus kuuluu erityisesti poikien leikkeihin ja ne ovat osassa sitä, että pojasta tulee tasapainoinen mies, joka pystyy hallitsemaan toisten mättämistä kuonoon.

Vierailija
2/5 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesisota varsinkin on hurjan hauskaa,

miksei lumisotakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vähän riippuu. Leikkiaseita en huusholliin aio hommata, en aio kasvattaa mitään pikku-redneckejä ja ne pitävät yleensä rasittavaa ääntä. Vesipyssyt ja jotkin imukuppijousipyssyt on sitten asia erikseen.

Vierailija
5/5 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 jatkaa

 

Lähimetsikössä saavat puolestani leikkiä sotaa, kunhan eivät töki toisiaan millään kepeillä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi