Lue keskustelun säännöt.
Mitä kuuluu sille naiselle, joka aikoi nyt vkl jättää miehensä
13.05.2006 |
kylmän viileästi vailla selityksiä, kun oli saanut selville, että äijä pettää törkeästi ja järjestelmällisesti? Perheessä ei lapsia, huomenna oli tarkoitus mennä anopille äitienpäivälounaalle tms. Kiinnostais todella tietää! Aiheesta oli ketju joskus keskiviikon tietämillä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oli jotenki aika törkee tapaus...