Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukrainalla Shakira-kopioeukko naukujainen

Vierailija
19.05.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenki hirveitä hutsu-looknaikkosia suurin osa laulajista. hirviää. onneks meillä oli lordi!

Vierailija
2/2 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas muutenkin niin tasokas? viisut että.

Yhet kosiskeli voittoa tyhmällä we are the loosersrenkutuksella, islantilaisbimbo heilui epäuskoisena itsekin esityksestään ja kuminaamatkin oli vähän korneja, saati sitten biisi, jossa äijillä oli ruusuleningit päällä tanssiessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi