Lue keskustelun säännöt.
Ukrainalla Shakira-kopioeukko naukujainen
Kommentit (2)
Oli taas muutenkin niin tasokas? viisut että.
Yhet kosiskeli voittoa tyhmällä we are the loosersrenkutuksella, islantilaisbimbo heilui epäuskoisena itsekin esityksestään ja kuminaamatkin oli vähän korneja, saati sitten biisi, jossa äijillä oli ruusuleningit päällä tanssiessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
muutenki hirveitä hutsu-looknaikkosia suurin osa laulajista. hirviää. onneks meillä oli lordi!