Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010 MAALISVAUVA

03.06.2009 |

Itse olen siirtynyt jo maaliskuisesta haaveilemaan mekkojen alettua. tervetuloa mukaan muutkin maaliskuun mussua toivovat.

Kommentit (227)

Vierailija
101/227 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli helmikuisista siirryin tänne maaliskuisiin haaveilemaan:) Menkat olikin 2 viikkoa myöhässä ja tänään sit alkoi:8 No katellaan miten tää nyt jatkuu...Toivotaan että ovis tuntuu tässä kuussa.

Mutta nyt lapset syöttämään ja aamun touhuihin:)

Tervetuloa uusille!

Iivokki

Vierailija
102/227 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuisista tänne siirryn, ei onnannu tuo yrittäminen ja tänään alko menkat.... Mutta nyt on sitte maalisvauva toiveissa ja toinen yritys menossa =) Mieliala korkealla! Toivottavasti nappais :D

mustapantteri kp 1/27-29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/227 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulpes meidän kiertohan onkin sitten melkein samoissa. Milla kans la varmaan vika helmikuuta, mutta kirjoittelin aika hiljaisessa tammipinossa, kun la oli vika tammikuuta, niin tulin nyt suoraan tähän maalispinoon...saapahan sitten olla tässä pinossa sitten kaksi kiertoa negan tultua. (kaukaa viisas heh) Tuuhan kertoo miten sun testailun käy. Ajatella jussina jo tiedetään, toivottavasti plussat molemmille :)! Sitä samaa mietin, et miten luotettava testi on??? Mulla pe kp 27 ja 13 pv oviksesta...

Pahoittelut iivokki ja mustapantteri!

ON: Piinaviikko. Huhhuh. Kyllä on taas piinaava olo! Onneks on reissuun lähtö niin menee piina-ajatusten kanssa vähän paremmin. Ei pienten alamaha nippailujen lisäksi ole mitään oireita.

yrittämiseen väsynyt,

kisu kp 23/27 (yk 11)

Vierailija
104/227 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin pettymykset on nyt nielty ja paljon parempi mieli tähän kiertoon.

Ainoa hyvä puoli näissä pillereiden jälkeisissä menkoissa on se,että ne kestää 3 päivää. Edes jotain positiivista. Kierto pysyny siinä 28:ssa mikåä on tosi hyvä oviksen laskemisen kannalta.

Mä en siihen tikuttamiseen aio ryhtiä,mun kaverikin (joka siis nyt on raskaana) käytti niitä ja näytti,että sillä ei tyyliin olis ovista ollenkaan ja siinä samaisessa kuussa heillä tärppäsi.

Virittelen tässä myös uutta keskustelua pillereiden lopettamisesta. Olen kuullut aika monelta,että menee sellainen 3-5-7 kuukautta ennen kuin pillereiden jälkeen on alkanut tärppimään tosin riippuen siitä kuinka kauan niitä on syönyt. Toivoisin,että meillä ei menisi tietenkään kauaa,mutta itse söin taukoamatta 5 vuotta pillereitä joten pistää miettimään. Tosin kaikkihan yksilöllistä ja toivon parasta.

Heidi kp 4/28 yk3

Vierailija
105/227 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne maaliskuisiin tuo täti mut sitten parin päivän pikkupikku tiputtelun jälkeen lopulta kuitenkin viskasi :( Ärsyttävää tollanen tuun-en tuu -meininki.

Eli tässä koitin lueskella tätä pinoa ja paljon näyttää olevan uusia nimiä :) Nyt en muista enää, mitä mun piti kommentoida... Monenlaisia tilanteita näyttää ihmisillä olevan. Mut positiivista, että on olemassa tämmönen pino, mihin tuntojaan purkaa. Ehdin jo valittaa tonne Pikku Kakkosiin ja Helmipinoon heitin hyvästit ja nyt on jo muka vähän niinku parempi fiilis, että kyllä tää tästä.

Sen verran itsestäni, että mulla poika 3,5v ennestään ja miehellä eka yrityksessä. Hormonikierukka otettu pois huhtikuun lopussa ja nyt toinen täti siis menossa. Joku tuolla kyseli, niin töissä ollaan. Ja mitäs vielä?

Ai niin, piti kysymäni, että tietääkö joku viisaampi, että milloin kierto on liian pitkä ja pitäisi ryhtyä lyhentämään?

Ei muuta kuin plussatuulia vaan! Ja joo, tuskasen hitaasti kuluu tämä aika...

Tuollaanen75, kp1/33??? yk3

Vierailija
106/227 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin huonon onnen päivä menossa.. Junat lakossa, joten työmatka kesti yli puolet kauemmin ja töissäkin kesken ruokiksen - valot sammuivat koko taukotilasta :O !! Juuri kun mun parempi onni alkoi, on nimittäin neljäs päivä menossa ilman jälkivuotoa =) en nyt ihan uskalla olla vielä varma sen loppumisesta, kun kesti sen 6 ja puol viikkoa..

Pahoittelut Iivokille ja Mustapantterille tädeistä.. Parempaa maaliskuuta =)

Kisulle kunnolla nyt plussatuulia menemään, puuh puuh, sinun olisi kyllä korkea aika saada nyytti kainaloon!!!

Heidi - onhan se tietenkin ihan yksilöllistä milloin tulee pillereiden jälkeen raskaaksi, itse tulin aikoinaan heti!!

Tuollaanen75 - kyllä sua nyt koetellaan, tosi inhottavaa tommonen tädin tempuilu!! No toivotaan, että se enteilis positiivisia uutisia tälle kuulle!?!

Omaa napaa vielä, että olen yrittänyt tunnistella onko ovis jo ollut tai mennyt vai tulossa.. Ei nimittäin tiedä tuosta kierrosta sitten, kun oli kuukautiset jälkivuodon välissä.. Viime pe ja la (kp15-16) särki aika lailla alavatsasta oikealta puolelta ja ihan reiteen asti säteili, ovisko?? Ja eilen ja tänään (kp17-18) on välillä vihlassut alavatsaa, ovisko?? Ovislimoista en osaa sanoa, kun peittoja heilutellaan lähes päivittäin niin no, you know =) ( sorry herkkikset)

fantasy matkatunnelmissa, 3 päivän päästä Thaimaaseen =)))) kp18/28-30?? yk2(yk 1:stä km)

Vierailija
107/227 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaudun joukkoonne! Kolmosta I-H-A-N hurjasti toivoen. Kaksi pientä prinsessaa jo on (5-v ja 3v). Kuumetta (vauva) on ollut jo pidempään, mutta nyt toukokuussa sitten päätettiin, että tullos vauva, jos on tullakseen!

jemppistä ja lykkyä pyttyyn

minnis kp11, yk2 vasta

ps kuka se kirjoittikaan kuumeilevan PIIIITKISTÄ päivistä tai viikoista (vai miten se nyt oli) ja NIIN totta jotta...

Vierailija
108/227 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoissa mennään. Peukut pystyssä, ja todella lämpimästi toivon että ainakin sinulla tärppäisi. Varmasti olisi jo ansaittua kun teillä pikä yritys takana.

Mä olen nyt sitten haksahtanut tälle raskaudenpohtimistielle. Yleensä (eli 2 kertaa)on ollut jännä kävellä Apteekkiin ja ostaa testi, ikään kuin pitkittää rituaalia. Nyt tilasin netistä jotain herkkiä testejä, jotta saisin tuloksen ennen jussia. Muissa raskauksissa on myös riittänyt 1 testi. Nyt lähti käsistä ja otin kerralla 3. Suon itselleni näin ekalla kerralla tämän (ja vikalla kerralla jos raskauksia laskee), mutta enhän mä voi joka kuukausi syytä rahojani hillittömään määrään testejä :)

Vierailija
109/227 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmottautuu yksi uusi kuumeilija. Olen jo kauan selaillut palstaa ja nyt liityn mukaan joukkoonne. Tämä on nyt toinen yk noin vuoden pillereiden käytön jälkeen.

Kierto on tasan juuri 28 päivää ja laskin että jos tällä kuulla tärppää, LA olis 5.3.2010 :)

Minulla on kaksi lasta ennestään, 5-vuotias poika ja 6-vuotias tyttö

Vierailija
110/227 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuulkaas viisaammat :)

Nyt ois kp19/28 ja ala vatsaa juilii juuri kuin menkkojen alkaessa, väsymys on vaivannut jo viikon verran (totaalinen uupuminen)... Kaksi päivää siitä, kun peittoja heilutettiin viimeksi.

Kuinka "helposti" alkio voi vahingoittua yhdynnässä? *toivottavasti ei maailman tyhmin kysymys mutta jotenkin huolestuttaa*

Vierailija
111/227 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä mihinkään vaurioidu. Joskus jos raskauden aikana meinaa liian aikaisin tulla supistuksia, niin neuvolasta saattaavat kieltää pupuilun. Ja saa täällä kysellä mitä ikinä mieleen juolahtaa :)

Mä täällä ihmettelen mahdotonta tätiä. Tätäkö tää nyt sit on??? Hormonikierukan kanssa ei juuri kuukautisia ollut ja sitäkin ennen ne on olleet vuosikausia tosi vähäiset. En ala!!! Mut muutoin on suurimmasta pettymyksestä päästy jo yli ja eikun uutta yritystä!

Tuollaanen75, kp 2-3/32-33 tai jotain...

Vierailija
112/227 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tollaanen75

Vierailija
113/227 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistä katosi osa johonkin bittiavaruuteen :D

Heti kun joku "sanoo" asian "ääneen", helpottaa kummasti :)

Onnea tuollaanen75 uuteen yrtykseen ja pidän peukkuset ja varpaat pystyssä niin sinulle kuin kaikille muillekkin oikein kunnon plussa-aallon toivossa ;)

Vierailija
114/227 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on sattunu nyt mahaan sellasen viikon verran ja itseasiassa maha on ollu sekasin sen viikon verran. Menkat kyllä kesti sen päivää,mutta ei sillon särkenyt. Mullehan tuli ne kaks plussaa ennen menkkoja ja samana päivänä kun ne alkoi. Pitäisköhän mun tehdä testi vai mitä tässä nyt oikeen on tekeillä? Perus vatsatautia vai?

Vaikka viikko plussista onkin,niin silti ihmetyttää tää. Sitä paitsi mua väsyttää ihan kamalasti ja aamusin vääntää ja kääntää joka paikkaa. Nyt en kuvittele näitä oiraita,mutta tekis mieli tehdä testi. Varmaan pitäis?

au auts

Heidi kp 6/28 yk3

Vierailija
115/227 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kerroinko mitään itsestäni viime kerralla, joten tässä tiivistetysti: toinen lapsi olis toiveissa, ennestään löytyy leikki-ikäinen poika. Ekaa yrittäessä meni vuoden verran sisältäen yhden km rv 12. Nyt jännittää ja hirvittää, hyvällä tavalla tietty :).

Nyt on menossa kp 22/28. Kierto saattaa kylläkin olla pitempi nyt, koska olin tunnistavinani oviksen viime viikonloppuna. Pitemmän aikaa on kierto kyllä pyörinyt tuossa 27-29, joten en ymmärrä mikä ihme venähdys nyt sit olis tapahtunut. No, kuka näistäkin nyt selvän ottaa ;). Jotenkin en usko raskautumiseen tässä kierrossa, joten aika hermoilematta sujunee tää loppukiertokin. Alavatsaa jomottelee silloin tällöin jonkun verran, mut siinäpä se.

Heidi89: joko testasit? Olishan se hyvä tarkistaa, epätietoisuus ei ole kivaa.

Pampa

Vierailija
116/227 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin ! Negaa näytti !

Vatsatautia siis liikkellä :) Toivottavasti tässä kuussa tärppää,pitänee panostaa ensviikkoon ;)

Heidi kp 6/28 yk3

Vierailija
117/227 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täti tuli tänään kylään ja putosin pois helmistä. Toivottavasti saadaan paljon plussia tähän pinoon. Tästä viimeisimmästä kierrosta tuli yllätyslyhyt, ei ole ikinä kp 26 menkat alkanu, mutta hyvä vaan kun ei tartte kauaa jännätä.

Toista siis yritetään, tyttö aiemmin 07/05, kohdunulkoinen raskaus leikattiin 09/08 jonka jälkeen ei ole tapahtunut yhtään mitään.

T.Tirlittan yk9 jo :( kp 1/26-30

Vierailija
118/227 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viesti hävis kans johonkin :o

Mutta toista siis kuumeillaan,tai miehelle ensimmäistä :) 5v. murunen löytyy jo. Jos nyt vaikka tärppäis ;)

SnowWhite kp 9/29-30

Vierailija
119/227 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jännittäminen jatkuu. Oon lähdössä pojan (5,5kk) kans pienelle sukulointi reissulle jussin jälkeen ja mietin et uskaltaisko jo ennen sitä tehdä testin..lähtöpäivä vois olla menkkojen alkamispäivä, jos nyt muutaman kierron jälkeen on säännölliset.. Varmaan varmempi ois oottaa kyllä siihen et palaa kotiin, ku vaan malttais. Ja sais sit pidettyä koko homman vielä sukulaisilta salassa jos ei itekään tiedä.=)

Viimeks ei ollu kovin kummosia oireita, pientä etomista ja vihlontaa + menkkoja enteileviä tuntemuksia.. Nyt on samanlaista. Illalla varsinkin vihloi vatsaa ja aamulla taas oli sellanen kiva kuvotus päällä. Tiedä sitte kuin kuvitteellista on.=)

Lykkyä kaikille!

Vierailija
120/227 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus lähestyy ja mulla se menee töiden merkeissä. Jokohan kohta me saadaan ensimmäiset plussat tähän pinoon. Joillain oli vissiin tarkotus testailla ennen juhannusta jo. Plussaonnea testailijoille. Ja kiitokset lohduttavista ajatuksista Kisulle ja toisellekin kirjoittajalle jotka kommentoi mun pahalla mielellä lähetettyä viestiä.

Tuollaanen75 kyselit koskahan kierto on liian pitkä, itte kävin gynellä valittamassa ku pari kiertoa oli 38pv, eikä tainnu ovista olla tapahtunut ainakaan ultran mukaan. Sain Terolutit lyhentämään kiertoa, mutta kuinkas kävikään. En sitten kuitenkaan ottanut niitä lääkärin ohjeen mukaan alkaen kp15, kun ei ollut minkäänlaisia ovisoireita ollut ennen sitä. Tosin en tiedä olisko ne ovikseen vaikuttaneet vaiko ei. Noh aloitin ne pari päivää myöhemmin kun oli jomotellut toiselle puolelle alavatsaa. Nyt kp 19 rinnat tuntuu aroilta, johtuuko sit teroista vaiko mistä. Toivottavasti tää kierto silti olis ees vähän lyhyempi vaikka en lääkärin ohjeen mukaan ihan toiminutkaan.

mansikkainen