2010 MAALISVAUVA
Itse olen siirtynyt jo maaliskuisesta haaveilemaan mekkojen alettua. tervetuloa mukaan muutkin maaliskuun mussua toivovat.
Kommentit (227)
kisu, mäkin plussasin aamulla =))) mutta jään myös hetkeksi hengaa tonne huhtisiin.. Ei vielä uskalla mennä o-puolelle......
Pahoittelut teille, jotka huhtisiin siirrytte!! Toivon teille kaikille plussia huhtisissa, että pääsette mun seuraksi sitten o-puolen huhtisiin =))
fantasy rv4 = niin onnellinen, että iiik :D Ja jos päästään laskettuun aikaan asti, se ois 1.4.2010 !!
kommentoida!!! Ma kirjottelen itse tuonne Esikoisiin, mutta taalla kayn aina seuraamassa myos taman teidan (vilkkaan) pinon tapahtumia. Nyt sitten lomailen, enka ole paassyt lukemaan kuulumisia pitkiin, ennen kun tanaan ja pakkohan nyt oli kirjottaa ja laittaa Kisulle ihan mielettoman paljon onnitteluja plussaamisesta!! =) Muistaankseni sulla aikas kauan on tuota yritysta takana ja km kanssa, joten onnea kovasti ja tarrasukkia matkaan!! =) Ihania uutisia! (toivottavasti viela kayt taalla lukemassa naita viesteja...)
Tinttis Esikoiskuumeilijoista :)
täällä on täti tehnyt tuhojaan. Nyt varmaan jääkin tää pino jo historiaan. Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille.
Kiitos vielä onnitteluista! Tinttulinalle tsemppiä esikoisiin ja oikein paljon onnea fantacylle! Toivotaan, et pikkuinen pysyy matkassa ja nähdään o-puolella.
kisu 5+0
Löysin täältä tämmöisen keskustelun ja halusin tulla kattelemaan mitä kaikki muut odottavat äidit kirjoittelevat. Itselläkin pitäisi tulla esikoinen 31.3.2010 eli maaliskuun puolella, ja olisi kiva kuulla muidenkin odottavien juttuja raskausajasta ja tietenkin muistakin kokemuksista lapsien kanssa. :) Itse täytän tammikuussa 20.v että nuorehko tässä ollaan.
rv 14+4
Laskettuaikamme osuisi raskauskiekon mukaan mieheni syntymäpäivälle :) Tosin kiertoni on kyllä melkein pari viikkoa pidempi kun kiekon laskurin eikä edes yritetä vauvaa VIELÄKÄÄN... Elättelen silti pientä toivoa ja ainakin toivoa muille maalismammoiksi haluaville ;)
Magdaliina
Voisin minä magdaliina sun kaveriksi tänne ilmottautua. Tammi pinossa olin kaksi kiertoa ja sillon kun la oli lähes vika päivä jäin sinne sitten loppujen lopuksi aika yksikseni. Nyt olen jäänyt auttamatta tuosta helmipinosta ja seur. mahd la olisi kai vika helmikuuta... joten josko tulisin suosiolla tähän pinoon... negan tullessa saanpahan olla tässä pinossa taas kaksi kiertoa.
Eli yritystä on täällä kertynyt ihan reilusti n. yk 11 menossa. Kolmosta kuumeillaan ja ihan ilman tulosta. Luomuna mennään ei aikomusta tutkimuksiin. Tjottailuksi on touhu nyt enempi siirtynyt, kun ei enää jaksa jyystämistä jokatoinen tai jokapv. tekniikalla. Toivoni olen pitkälti heittänyt, ei oo vissiin meille kolmosta tarkotus tulla.
Nyt ovis aika käsillä... eipä siitäkään nyt niin jaksa innostuu.
loman tarpeessa oleva,
kisu kp 13/26
Aloitetaan nyt tästä maalisvauvasta haaveilu kun tammi ja helmi menivät sitten ohi.
On jo useammat kuukaudet menneet ohi niin laitetaan toivo ensimmäisestä nyt maaliskuuhun. Ovulaatiota odotellessa ja flunssaa sairastessa...
Yk11 10/25-29
Moi kaikille,
Aattelin nyt liittyä joukkoon, vaikka aika hiljaista täällä näyttää tällä hetkellä olevan. Ehkäisy jäi pois viime kuussa ja TJOT -periaatteella mennään. Ennestään meillä on poika, 3v. Alkukierrossa mennään ja yritän olla sen kummemmin mietimättä mahdollisen oviksen ajankohtaa ym. (joo, tosi helppoa...).
Tämä nyt oli tällainen pikapyrähdys, kirjoittelen sit paremmalla ajalla enemmän.
Pampa
Olen 3 kuukautta vanhan tytön äiti ja tarkoituksena olisi saada mahdollisimman pian prinsessalle leikkikaveri. Kun tuota ikääkin jo alkaa olla... Täti punainen ehti jo käydä raivokkailla vieraisilla. Kp 13/28 (ainakin ennen raskautta)ja jos järjetön munkki kävisi, niin helmikuun loppuun osuisi eräpäivä. Tosin tätkin tylleröä yritettiin 8 kiertoa, joten ilmoittaudun suosiolla maalismurusta haaveileviin.
Täällä myös yksi maalisvauvelista haaveileva. Ihan vielä ei olla yritystä aloitettu, vaikka kierukka on poistettu pari viikkoa sitten. Kolmas lapsi olisi haaveissa. Ennestään meillä in 2v ja 4v tytöt.
Mustikka77
Täti saapui tänään ihmeen aikaisin, kp 23/28. Mistähän moinen voi johtua?
Meillä on ennestään 7- ja 5-v. lapset ja nyt siis kolmas toiveissa.
Mustikka77, toivotaan etteivät nikkimme mene sekaisin. :)
t. MuikeaMustikka
...vaan pampa ja mustikka77. Monet ei nyt muista nikkejä laittaa, joten juttuja vaikeempi kommentoida.
Muikkis (uusi lempinimi sulle...viimeks kutsuin sua mustikaksi, mut nyt voi mennä sekasin, joten keksin sulle ihan oman lempparin :)) onpa tosiaan erikoinen kierto. Kaikenlaisii kiertoja sitä tuleekin... tuntuu joskus et kroppa ihan kiusalla tekee tepposia.
Täällä ovis iskikin sitten eilen, jälleen kerran, suht myöhäisinä kp:nä mulle. Kaameet kivut oli, varmaan siellä on jotain vikaa. Peittoja heiluteltiin ihan sattumoisin myös eilen. Tjottailu tuntuu ihan mukavalle, en enää edes odota raskautuvani, sen verran skeptiseksi tässä on tullut.
kisu kp 15
kolmonen täälläkin. Joskus olin täällä vuosia sitten ja sitten kadotin tunnarini. Onneksi voi näemmä kirjoittaa ilman virallista nikkiä.
Miestä tässä olen yrittänyt aiheeseen johdatella jo parin vuoden ajan, että kai meille voisi vielä kolmonenkin saapua. No, nyt alkaa ehkä hänkin vihdoin lämmetä ajatukselle ja kenties jo tässä kuussa otamme vapaan vaihteen päälle. Kiertoni säännöllisen epäsäännölliset, joten herran haltuun niiden kanssa.
Neptunus (kaksi mukeloa 3,5 ja 5 v)
kp 2/?
Jospa nyt ilmoittautuisin mukaan joukkoonne, kun kuitenkin täällä taustalla usein pyörin. Meillä kuumeillaan neljättä lasta. Nuorin nyt 1,5v ja ehkäisyä ei ole käytetty koko tänä aikana. Näköjään imetys toiminut meillä hyvänä ehkäisynä, nyt sekin vähitellen loppumassa, niin josko sitä uskaltaisi jo toivoa elimistön taas pelaavan normaalisti... Vanhemmat lapset ovat 8v ja 6v, joten olisi mukava saada kaveri nuorimmaisellekin. Aloitin työt tammikuussa, sain vakipaikankin, joten vähän mietityttää pomon reagointi jos raskaudun..
Mitenkäs te muut, oletteko töissä/kotona?
ella kp6/28
Esikoista siis kuumeillaan ja ihan eka yk menossa.. Jännittää kauheasti ja nämä vauva-asiat pyörivät paljon mielessä.. Tiedän, että tuskin heti tärppää, mutta jotenkin se mahdollisuus, että masussa joku nytkin asuisi on niin kutkuttava! Olen syönyt minipillereitä, enkä tiedä miten kiertoni asettuu, mutta luulen tunnistavani oviksen.. ja jos oikein tunnistin niin kyllä se yritys ihan oikeille päiville osui tässä kuussa :) Saa nähdä nyt.. menkkojen alkuun (jos ne nyt ovat säännölliset..tässä on ollut ongelmia..) on vielä monta päivää...
ja taustatiedoiksi, että olemme molemmat yliopisto-opiskelijoita, mies 25v tänä vuonna, minä 24v .
Olen tovin jo lukenut juttujanne, mutta vasta nyt kirjoittelen.
Taustatiedot;minä 34, mies 40, meillä yksi yhteinen vauva (kohta 9kk) mulla myös edellisestä onnesta yksi teini. Tätä nuorimmaista tehtiin n.2vuotta ja hän on alkunsa saanut clomifemeillä.
Nyt toivotaan toista yhteistä ja clomit on taas käytössä. Menkat on super epäsäännolliset, joten ovisten testaus on haastavaa. Menkkoja tässä odottelen alkavaksi, ei tässä raskaana voi olla kun tässä kuussa ei tullut ovista. Eli ei ystävänpäivä vauvaa meille. Maaliskuun mussukkakin kuulostaa ihan hyvältä : )
Toivotaan kaikille meille plussatuulia : )
Waller
Moikka kaikille ja kunnolla plussatuulia pyörimään!!
Täällä keskenmenon ( n.6vko sitten) jälkeen yritellään uutta vauvaa, ongelmia on ollut jälkivuodon kanssa joka ei ole lähes vieläkään loppunut.. Ensimmäinen tätikin oli jo välissä.. Outoa, kohta pitää varmaan soittaa lääkärille! Ollaan lähdössä nimittäin lomamatkalle parin vkon päästä. Eli jos tärppäisi heti uudelleen ja kierto olisi suht. normaali, plussaisin Thaimaassa ;D
fantasy yk2 (yk1:stä tuli km) kp11/28-30??
tätihän se sielt tuli. ihan liian aikaisin.. ärsyttävää. ei mun kierroissa ole kyllä aikaisemminkaan ole ollut järkeä, huolimatta siitä olenko syönyt pillereitä vai en.. plääääh!
..eli kierto olikin vain 30 päivää, ja nyt elellään jo kp9:ää. Hyppään huhtikuisiin.. ihme menkkamaiset kivut tuli takas eilen eli kp8, joko vois olla ovulaatiokipua????