Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2010 MAALISVAUVA

03.06.2009 |

Itse olen siirtynyt jo maaliskuisesta haaveilemaan mekkojen alettua. tervetuloa mukaan muutkin maaliskuun mussua toivovat.

Kommentit (227)

Vierailija
81/227 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vuoto kesti keskenmenon jälkeen varmaan samaa luokkaa kuin sinullakin fantasy. Tyhjennys tehtiin lääkkeillä ja vuosin aivan järjettömästi. Kyllä se siitä varmaan pian loppuu. Jos ei kuitenkaan lomaan mennessä, kannattaa ehkä kuitenkin käydä lääkärillä näytillä ennen reissua.

Vierailija
82/227 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa tulla minäkin helmikuisista tänne puolelle. Kierrosta olen nyt aika sekaisin, koska viime viikolla saamani aikainen km sekoittaa varmaan jonkun verran tätä hommaa.. Mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka kuinka nopeasti taas tärppäisi. :)

Mutta ilmeisesti ihan kierron alkupäiviä tässä mentäisiin..?

-nana yk3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/227 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirryn myös helmikuisista tänne:)

Kohta alkaa virallisesti vasta ensimmäinen yk, mutta toiveita oli jo helmikuulle. Tätiä tässä ootellaan,saapunee toivon mukaan piakkoin :)

Toinen_

Vierailija
84/227 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun haaveilijoista jouduin loikkaamaan suoraan tänne pinoon. Hormonikierukan jälkeen näköjään on kierrot on ihan huippupitkiä. Mirena on poistettu maaliskuussa ja vasta kait toinen (tai kolmas) yrityskierto nyt olisi, vähän riippuu miten laskee. Kävin jo gynelläkin kun raskaustestit oli negoja ja kp huiteli 38, mutta onneksi täti vihdoin viimein suvaitsi paikalle kurvata. Sain terolutit lyhentämään ja tasoittamaan kiertoa. Viimekuussa ei edes ovista ollut ultran mukaan ollut. Ja hiukan luulen ettei vielä tässäkään kierrossa omat hormonit ehdi mukaan. Terot aloitan kp 15. Noh tässä kierrossa ei ainakaan tarvi stressata. :)

Neljättä täällä haaveillaan. Ikää mulla 30v ja miehellä 35v.

T: Mansikkainen kp 10

Vierailija
85/227 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänään siis kp 1/30 ja toivotaan että nyt tärppäisi! Plussatuulia kaikille maalisvauvasta haaveileville :)

Toinen_ kp 1/30

Vierailija
86/227 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa aikaisemmin kirosin kun menkat alko.. siis niin luulin.. se olikin vain joku hetkellinen vuoto.. kesti sen yhden aamun.. kummallista!

Vierailija
87/227 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikki uudet ja helmikuisistakin siirtyneet. Pino alkaakin olla pitkä ja tosi paljon on nikit vaihtuneet sitten tammipinon. Tarkottanee, että moni on raskautunut :).

Hei taas mansikkainen. Anovulatorisellehan tuo sinun kiertosi kuulosti. Nyt voit ovista sitten odottaa, eihän se nyt kahta kertaa tulematta jätä! Minäkin tulin tänne maalispinoon suoraan...Mahd. la sattuisi kai vika päivälle helmikuuta ja en halunnut jäädä sinne helmipinoon taas yksikseni ihmettelemään vaan tulin suoraan tänne. Saapahan sitten tädin kurvattua olla tässä pinossa kaksi kertaa.

Täällä seesteisesti odotetaan ensiviikonloppua (siis juhannus viik.lop.) jolloin tuomio tästä kierrosta saadaan. Oviksesta 3 päivää vasta joten odottamista vielä riittää.

kisu kp 17/26

Vierailija
88/227 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..miten pitkä aika kuukausi on kuumeilevalle :D

Toinen_ kp2/30

Vierailija
89/227 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aurinko taas vihdoin paistaa =)

Tervetuloa vaan maaliskuihin kaikki!

Itse tuossa soitin lääkärille jälkivuodonkestosta, joka jatkuu edelleen nyt jo 6vkoa, lääkäri sanoi vaan että se on niin yksilöllistä ja ihan normaalia - no okei, toivotaan ettei tule mitään ongelmia Thaimaassa..

Ärsyttää vaan, kun tuskin sitä voi tulla raskaaksi ennen kuin vuoto on loppunut kokonaan, vaikka kuukautiset olivatkin välissä?!? Elimistö ei oo valmis..

Peittoja kuitenkin heilutellaan senkin edestä ja varmuuden vuoksi =)

fantasy kp13/28-30? yk2 (yk1:stä km)

Vierailija
90/227 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä mennään vasta kp:llä 3/30.

Ensimmäinen yk alkamassa,vähän jännittää tärppääkö heti ensimmäisestä kierrosta vai kuinka kauan täällä kärvistellään. Ihanaa kun johonkin saa purkaa tätä kuumettaan!

Vierailija
91/227 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 5 päivää kestänyt tiputtelu herätti toiveita raskaudesta. Eilen kuitenkin tuhru muuttui ilmiselviksi menkoiksi, joten nyt pitäisi kerätä tsemppi uuteen kiertoon. Inhottavaa, kun ehtii toivoa ja sitten kroppa ilmoittaakin että ähäkutti. :(

En oikein tiedä mikä kp minulla nyt on, kun menkat tosiaan alkoivat sillä 5 päivän tiputtelulla. Jotain välillä kp 1-6.

MuikeaMustikka

Vierailija
92/227 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kierto tosiaan taitaa mennä ihan ihmetellessä minkäpituiseksi kierto asettuu terolutejen avulla. Jotenkin tuntuu, että tuskin tulee ovista tässä kierrossa kun mulla ollut tosi pitkiä kierrot ja nyt jos vielä pitäis alottaa terolutit lyhentämään kiertoa jo sunnuntaina niin tuskin ehtii ovis tulemaan ainakaan sitä ennen ja tuleeko se sit ollenkaan tässä kierrossa. Vaikka haluisinki uskoa kisua, ettei se kahta kertaa tulematta jätä, ni silti epäilen. Enkä millään haluis mitään ovistestejä ostaa kun luulen et ne vaan lisäis stressiä.

Limojen tarkkailuakin oon yrittäny, mut miten ihmeessä tunnistaa muka omat limansa miehen "tuotoksista". Meil ainaki niin aktiivista toi peittojen heiluttelu et aina tuntuu yhtä limaselta jos yrittää kokeilla :D

T: ensi kiertoa odottava Mansikkainen

Vierailija
93/227 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuolla helmiksissä on niin hiljaista mulla vielä piinailu jatkuu ja jos raskaan vauva syntyy helmikuun puolella. 38/28-43 tällanen vaihe menossa ja pregent stick testin (prisman) tein 34 ja 36 pv ja sain haalean viivan mutta siinä oli punaista (mieskin sen näki) joten seuraavan testin teen vasta ensi viikolla kuin tuo isoin kiertopäivä on ohitettu =/ Syön clomeja epäsäännölliseen kiertoon ja ovulaation saamisen vahvistamiseksi. Lääkäri sanoi että hän pyrkii clomeilla siihen että menkat tulisi 28 pv välein. Onko täällä joku syönyt clomeja niin millainen kierto on ollut ja jos ennen clomeja pitkä niin lyhenikö?

Kyllähän näitä menkka oireita on ollut siitä kierron 28 päivästä lähtien mutta ne tulee ja menee. Selkää ja masu on pakottanut. Välillä kun kääntyy nopeasti tai jokin äkkinäinen liike vihlasee tonnne kohdun aluelle. Ruoka ei oikeen maistu... rinnat on kipeet mutta uskokaa tai älkää noita oireita on ollut kerran aiemminkin ja menkat alkoi tasan 43 pv.. joten nyt ei haluais liikaa hötkyillä =(

Pullenah toista toivova

Vierailija
94/227 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuossa yks ilta päätettiin antaa vauvan tulla jos tulee. Poika on nyt 5kk 2vk vanha ja haluttaisiin melko pieni ikäero lapsille. Vauvakuumetta on ollut itselläni ja miehellä myös jo parin kuukauden ajan. Maaliskuussa vois pikku-käärö syntyä jos onnisti ekalla yrityksellä, jäämme odottelemaan.

Olin etukäteen kuvitellut, ettei se toisella kertaa jännittäis niin paljon ja että malttaa varmaan odoitella menkkoja ja testin tekoa paremmin kun ekassa raskaudessa. Mutta eipä oo niin, yhtä malttamattomana ja jännityksellä mennään. :D

Vierailija
95/227 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuntuukaan pahalta aina kuulla kaverin odotushehkutuksia. Toisaalta olen todella onnellinen kaverin puolesta jolla tärppäsi heti ja joka odottaa onnellisena, mutta toisaalta kunpa kaveri tietäisikin kuinka pitkään olen nyt vauvakuumetta potenut ja odottanut että mieskin on samaa mieltä että meille saisi vauva tulla ja kun tuntuu ettei omien hölmöilyjen takia ehkä meille taida niin helpolla vauvaa tullakaan. En haluaisi tuntea näin, muttakun en vaan voi mitään että aina tulee paha mieli vaikka pitäisi ollakin vaan onnellinen kaverin puolesta.

Oli ihan pakko purkaa tuntemuksiaan jonnekin.

Mansikkainen

Vierailija
96/227 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli ei tarvitse olla. Joskus kaverin onni tuntuu pahalta, ei sille mitään voi. Mulla itselläni oli pitkään tunne, etten voi saada lasta. Silloin ystäväpiirin vauvauutiset kyllä kirpaisi.

Sun hölmöilyistäsi en tiedä, mutta itselläni oli nuoruuden villeinä vuosina kondylooma, joka aiheutti kohdunkaulan syövän esiasteen. Ajattelin, että se yhdistettynä ikääni, ja mieheni ketjupolttoon ja vuosia kestäneeseen alkoholin suurkulutukseen, tekisi meistä hedelmättömiä. Raskaaksi kuitenkin tulin, ja sitä toivon sullekin, koska sitä kovasti haluat.

Vierailija
97/227 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi maalisvauvasta haaveilija.. tai ylipäätään vauvasta. En muistanut tunnareitani joten osallistun ensi alkuun näin.

Kolmosta toivotaan meilläkin. Pari vuotta toivoin itsekseni ja nyt mieskin alkoi kaipaamaan vauvaa, kun nuorimmaisemme täytti 3. Ihanaa!

Tässä kuussa ei ehkä oltu hommissa just oviksen aikaan, mutta koska en ole täysin varma milloin O on täsmälleen, on periaatteessa mahdollista raskautua tässäkin kierrossa. Varsinainen yritys alkanee seuraavasta. 2 ekaa on tullut helposti heti TJOT-asenteella, mutta nyt kyllä harkitsen ovistikkuja ja pakkonaintia kellon kanssa :)

kp on nyt 22/n.30 ja näköjään sitä haluaa jakaa näitä salaisia fiiliksiä näin anonyymisti ennen kuin ystäville puhuu.

Vulpes

Vierailija
98/227 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalisvauvoihin helmi ja tammivauvoista.

Ehkä nyt on plussatuulia :)

Toivotaan..

Heidi kp2 27/28 yk3

Vierailija
99/227 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasy toivottavasti jälkivuotosi jo pian helpottaa!

SnowWhite tervetuloa joukkoon somaan. Toivotaan tosiaan, ettei pitkään tartte yrittää. Onko ensimmäinen yrityksessä? Tervetuloa myös omppulin äiti ja vulpes.

Pahoittelut muikkis. En osaa sanoa mikä kiertopäivä sulla olisi, kun mulla ei oo koskaan alkanut tiputtelulla.

Mansikkainen joo kannatan että unohdat nuo ovistestit :). En tiedä minäkään oikein miten erottaa noita limoja... olisiko venyvämpää se oma...sori herkkät. Mulla kans sama juttu, et kaveri tuli ja kertoi olevansa raskaana. Pari kiertoa olivat ennättäneet yrittää ja tärppäsi. Kyllä se surulliseksi ja apeaksi oman mielen vetää...ja mitähän se tulee olemaan, jos itse ei raskaudu ja joutuu vaan sivusta seuraamaan kaverin onnea? Hän ei tiedä, että yritämme. Yhden tutun mahan kasvatuksen ja vauvan tulon olen jo joutunut vierestä katsomaan... ei oo helppoo ja nyt vielä ystävän...

Pahoittelut heidi... toivotaan toivotaan niitä plussatuulia.

ON: ensiviikko piinaviikko, siihen jo valmistaudun, vähän jännittää. Piinaviikot on aina raskaita! Testaan ennen jussia, jotta tietää miten sen saunasiiderin kans... Muuten en kyllä testaisi. On sitten varmaan apea mieli negan saatua juhannuksena. No ei voi mitään, on se tieto saatava. Ei oo oireita mihinkään suuntaan, mikä on varmaan hyvä... viimekierrossa kaikki oireet eikä siltikään vauvaa. Päänsärystä sen sitten tietää puolenviikon tietämissä et kuin on käynyt. Täti odotettavisssa juhannuspäivänä mikäli 'onneton' munasolu ei oo päässyt kiinnittymään :(

kisu kp 21/27

Vierailija
100/227 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI

nyt sitten kävin vaivihkaa tekemässä lasketunajan laskurin, ja jos nyt tärppäisi la olis helmikuun lopulla. suoralta kädeltä laskin vaan, että 9kk kesäkuulta eteenpäin on maaliskuulla. Onkin korkeampaa matematiikka tämä kiertojen lasku :)

Ei se mitään, täällä pysyn ainakin muiden tuntoja lueskelemassa, onpahan sitten tuttua porukkaa seuraavassa kierrossa.

Kisun viestistä muistin, että juhannus tosiaan tulossa. Melko rauhallisissa merkeissä mennään, mutta kaiken varalta olisi kiva tietää josko jättää saunassa ja terassilla juotava olutkin pois. Onko siis testejä, jotka näyttää raskauden ennen menkkojen oletettua alkamispäivää? Onko kokemuksia, voiko niihin suunnilleen luottaa, että näyttää kans. Jussin jälkeen ma tai ti olis menkat tulossa.

Vulpes