Miksi mies ei halua esitellä minua muille?
Olen esitellyt poikaystäväni jo perheelleni, ystäville ja muutamalle työkaverille. Käymme yhdessä syömässä ulkona, elokuvissa jne eli kyse ei olisi siitä, että mies häpeisi minua. Miksi edes seurustelisi kanssani jos häpeisi minua? En tietenkään heti, kun aloimme seurustelemaan, esitellyt häntä kaikille. Ajan kanssa hän on pikku hiljaa tavannut läheiseni. Heidän tapaamisesta poikaystäväni on ollut ihan ok, ei mitenkään super innoissaan muttei myöskään ollut naama mutrussa. Olemme seurustelleet nyt jo 10 kuukautta enkä ole tavannut ketään miehen kaveria tai sukulaisia. Hän kyllä puhuu läheisistään jne. Osaatteko sanoa miksei hän halua esitellä minulle vaikka edes paria kaveria?
Kommentit (107)
Minun ex oli samanlainen. Nyt jälkeenpäin huomaan kuinka ei viihtynyt seurassani.Heti kun löysi rikkaan elättäjän häipyi ja jätti minut.
Sanon rehellisesti että olisi pitänyt jättää jo alussa , ei vuosien jälkeen.
Kyllä me naiset olemme helposti huijattavia . Rakkaudesta?
Se häpeää sua
Tai
Hänellä on jotain salattavaa: on jo naimisissa tai mt-perhe
Hän pelkää, että sinä löytäisit jostakin hänen kaveristaan sinulle uuden miehen ja sitten jättäisit nykyisen miehesi. Näin miehesi menettäisi sinut ja samalla jonkun kaverinsa. Näitä tapauksia on yllättävän paljon missä nainen pettää miestänsä miehen kaverin kanssa.
Mitäpä jos kysyt mieheltä suoraan
Joo, mun yksi naisystävä ei ollut kovinkaan nätti ja kiloja ihan liikaa.. Kiva oli käydä kylässä, laittoi hyvää ruokaa, oli hyvää juttu seuraa ja hyvää seksiä.. En esitellyt koskaan häntä perheelle, lapsille tai kavereille. Sorry.
Sillä on lapsi tai kaksi jonkun toisen naisen kanssa. Ei halua sinun vielä kuulevan asiasta.