Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua esitellä minua muille?

Vierailija
24.05.2015 |

Olen esitellyt poikaystäväni jo perheelleni, ystäville ja muutamalle työkaverille. Käymme yhdessä syömässä ulkona, elokuvissa jne eli kyse ei olisi siitä, että mies häpeisi minua. Miksi edes seurustelisi kanssani jos häpeisi minua? En tietenkään heti, kun aloimme seurustelemaan, esitellyt häntä kaikille. Ajan kanssa hän on pikku hiljaa tavannut läheiseni. Heidän tapaamisesta poikaystäväni on ollut ihan ok, ei mitenkään super innoissaan muttei myöskään ollut naama mutrussa. Olemme seurustelleet nyt jo 10 kuukautta enkä ole tavannut ketään miehen kaveria tai sukulaisia. Hän kyllä puhuu läheisistään jne. Osaatteko sanoa miksei hän halua esitellä minulle vaikka edes paria kaveria?

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan häpeää perhettään ja kavereillekin on puhunut selän takana pahaa ja siksi ei viitsi tutustuttaa.

Vierailija
82/107 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 3v etäsuhde mieheen joka ei kertaakaan tullut tapaamaan läheisiäni . Hämmästyi kun lopulta laitoin poikki . Minut hän kyllä esitteli heti kaikille omille sukulaisillleen ja kavereilleen . Nykyisen miehen raahasin melkein heti näytille , halusin nähdä että on oikea mies ja seisoo rinnallani .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän haluaa salata kotioloisyaan ^ taustastaan jotain esim. Vanhempien alkoholismi/mielrnterveysongelma tms

No on kyllä aika kumma jos kymmenen kuukautta jo oltu yhdessä eikä tuon vertaa edes pysty kertomaan kumppanille perheestään.

Vierailija
84/107 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sen side bitch eikä halua että saat siitä tietää.

Vierailija
85/107 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä ja miehen äitee = ydinpommi! 1+0+1 rosentista VIHAA!

Vierailija
86/107 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että mies ei ole vakavissaan jos omasta aloitteestaan ei esittele naisystäväänsä 10 kk. jälkeen lähipiirilleen eikä omaisilleen. Olen itse elänyt läpi vastaavan tilanteen miehenä. Nainen oli monella tavalla mukava, mutta hän ei riittävästi tuntunut " siltä  oikealta" vaikka vietettiin mukavaa aikaa yhdessä. Valitettavasti minulla ei vaan ollut tarpeeksi munaa sanoa asiaa suoraan tälle naiselle, kun toinen oli niin kiinni minussa monin tavoin.  Koska en ollut vakavissani tulevaisuuden suhteen hänen kanssaan, en esitellyt häntä minun omaisille tai ystäville vaikka tapasin kyllä hänen perhettään.  Irrottauduin hänestä etääntymällä hiljalleen, yrittäen olla loukkaamatta. En halunnut jatkaa suhdetta, koska tunsin että olisin näin vain hyväksikäyttänyt häntä, se ei olisi ollut oikein. Hyvää jatkoa hänelle, toivottavasti löytää vielä sen oikean miehen joka rakastaa häntä vilpittömästi. 

Vierailija
87/107 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä liehuu punainen lippu.

Vierailija
88/107 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että mies ei ole vakavissaan jos omasta aloitteestaan ei esittele naisystäväänsä 10 kk. jälkeen lähipiirilleen eikä omaisilleen. Olen itse elänyt läpi vastaavan tilanteen miehenä. Nainen oli monella tavalla mukava, mutta hän ei riittävästi tuntunut " siltä  oikealta" vaikka vietettiin mukavaa aikaa yhdessä. Valitettavasti minulla ei vaan ollut tarpeeksi munaa sanoa asiaa suoraan tälle naiselle, kun toinen oli niin kiinni minussa monin tavoin.  Koska en ollut vakavissani tulevaisuuden suhteen hänen kanssaan, en esitellyt häntä minun omaisille tai ystäville vaikka tapasin kyllä hänen perhettään.  Irrottauduin hänestä etääntymällä hiljalleen, yrittäen olla loukkaamatta. En halunnut jatkaa suhdetta, koska tunsin että olisin näin vain hyväksikäyttänyt häntä, se ei olisi ollut oikein. Hyvää jatkoa hänelle, toivottavasti löytää vielä sen oikean miehen joka rakastaa häntä vilpittömästi.

Hyvä Ex,  

Sattuu hitosti. Tunnistan kirjoittamasi tekstin.  

En ole pyytänyt mitään muuta kuin rehellisyyttä. Olin ensitreffeistä lähtien hyvin avoin siitä, mitä toivon suhteelta ja tulevaisuudelta.

Suhteen tulevaisuudesta on keskusteltu lukuisia kertoja ja myös siitä, millaisen kumppanin toivot rinnallesi kummasti aina minun aloitteesta. Olisin kestänyt totuuden. Kuten olen korostanut, minullekin oli tärkeää, että olin etsimäsi kaltainen henkilö. Haluan, että kumppanini on onnellinen suhteessa. Sain sinulta vain epämääräisiä vastauksia. Olisit voinut lopettaa leikin heti, kun tiesit, ettet halunnut kanssani mitään vakavaa. Se olisi ollut suoraselkäistä ja ainoa oikea teko. Lupasit, ettet pelleile kanssani. Luotin sanaasi.

Roikotit löysässä hirressä ties miten kauan ja jopa lupasit, että saisin tavata kavereitasi, kun olin jo melkein valmis pistämään poikki. Annoit turhaa toivoa kerta toisensa jälkeen. Johdatit harhaan. Suhteen pitkittäminen syvensi tunteitani sinua kohtaan.  

Aloitit etäännyttämisen vasta, kun olit itse valmis eroamaan. Kyse ei ollut munattomuudesta vaan puhtaasti oman edun turvaamisesta. Suojelit itseäsi kunnes olit valmis luopumaan. Et hitossa halunnut erota yhtään aikaisemmin, vaikka tiesit alusta alkaen minun etsivän vakavaa suhdetta ja sinä vain hetken hupia. Välitin sinusta todella paljon. Käytit luottamustani ja kehoani hyväksi, vaikka et sitä myönnä. Aiheuttamasi tuska on sanoinkuvaamaton. Sattuu kuin sydän revittäisiin irti elävänä. Olen itkenyt itseni uneen ties monenneko yön.

Olisit vienyt todellinen motiivisi mukanasi hautaan tai edes muuttanut kirjoitustyylisi tunnistamattomammaksi, saatana. Tajuatko edes, miten syvät haavat jätit jälkeesi. Arpeutumiseen menee vuosia. Haavat eivät tule parantumaan kokonaan. Sinulle tämä oli vain kevyttä kivaa.

Vierailija
89/107 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen seurustellut mieheni kanssa 5 vuotta. En ole tavannut miehen perhettä.

Kavereita olen ohimennen nähnyt, osa tietää olemassaolostani ja minä heidän, mutta ei mua ole erityisemmin esitelty. Olemme hyvin erilaisia ihmisiä, enkä voisi kuvitella viettäväni aikaa heidän seurassaan. Mua ei dokaaminen kiinnosta. Lisäksi asetelman tekee hankalaksi ammattini (sosiaaliala), sillä kaveripiirissä on asiakaskuntaani.

Myös miehen äiti tietää musta, mutta ei ole kuulemma kiinnostunut tapaamaan, on alkoholisti. Isän kanssa eivät ole tekemisissä.

Mun perheeni mies on tavannut, samoin on tavannut myös tärkeimmät kaverini. Mies sulautuu paremmin mun kaveripiiriini kuin mä hänen, joskaan hän ei mielellään vietä aika meidän kanssa usein, sillä meillä on aika erilaista ajanvieton tyyli kuin hänellä.

Näistä on puhuttu paljon, ja tilanne on ok näin.

Vierailija
90/107 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei välitä sinusta aidosti. Häpeää sinua. 

Vierailija
91/107 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä niin, että ihastuu mutta ihastuminen ei edes ajan kuluessa muutu oikeanlaiseksi rakkauden tunteeksi, vaikka sitä miten toivoisi.

Jos ei tule rakastumisen tunnetta, silloin on hyvä olla suoraselkäinen ja pistää stoppi suhteelle, se on reilua.  Olisi tosi väärin tutustuttaa kavereihin ja perheeseen ja heittää myöhemmin rätti naamalle ja sanoa sorry ei tää juttu nyt toimikkaan. Ei muuta kuin verkot uudelleen vesille ja nokka pystyyn, selviät kyllä. 

Vierailija
92/107 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi käydä niin, että ihastuu mutta ihastuminen ei edes ajan kuluessa muutu oikeanlaiseksi rakkauden tunteeksi, vaikka sitä miten toivoisi.

Jos ei tule rakastumisen tunnetta, silloin on hyvä olla suoraselkäinen ja pistää stoppi suhteelle, se on reilua.  Olisi tosi väärin tutustuttaa kavereihin ja perheeseen ja heittää myöhemmin rätti naamalle ja sanoa sorry ei tää juttu nyt toimikkaan. Ei muuta kuin verkot uudelleen vesille ja nokka pystyyn, selviät kyllä. 

On ihan suotavaakin erota, jos toinen ei täysin nappaa. Ei hyvää suhdetta voi rakentaa pakottamalla. Kuten totesit niin olisi ollut myös suoraselkäistä toimia ja sinulle tarjoutui lukuisia tilanteita toimia oikein, kun keskusteltiin suhteen tilasta useampaan otteeseen. En minä olisi avannut keskustelua ellen olisi aidosti halunnut tietää totuuden. Olisi ainakin ollut reilua antaa toiselle tasavertainen mahdollisuus tehdä omat ratkaisut vääristelemättömien tietojen pohjalta.

Kiertely ja kaartelu erehdyttäen toista uskomaan muuta on tarkoituksellista harhaanjohtamista. Hyväksikäyttö alkoi siitä hetkestä, kun tiesit, ettei tästä tule mitään vakavaa, mutta pimitit tiedon minulta, jotta jäisin vielä suhteeseen. Minun virhe oli, etten tajunnut ajoissa koko kuviota vaan luotin sinuun ja annoin tunteiden syventyä. Yhteisiä muistoja olisi voitu vaalia lämmöllä, mutta se mahdollisuus on nyt menetetty kokonaan.

Vai rätti päin naamalle? En kerta kaikkiaan ymmärrä, mitä ihmeen pajunköyttä yrität vielä eronkin jälkeen syöttää. Et tutustuttanut kavereihisi lupauksistasi huolimatta, jotta et mahdollisesti joutuisi selittelemään heille myöhempää eroa. Et näin joudu kohtaamaan heidän uteluitaan. Et sinä minua miettinyt vaan turvasit tällä tavoin omaa selustaasi. Totuuden kertomien ei ole rätti päin naamaa, mutta tavoitteellinen erehdyttäminen on. Jos olisit oikeasti halunnut toimia minua ajatellen, tyhjien lupauksien sijaan olisit voinut mainita vaikkapa ihan ohimennen, ettet näe suhteen kehittyvän vakavaksi, etkä aio esitellä heitä. Olisin silloin myöskin toiminut toisin, kun olisin tiennyt todellisista aikeistasi.

Aloitit etäännyttämisen vasta, kun kyllästyit tähän leikkikaluun - et yhtään aikaisemmin. Helppo sinun on jatkaa nokka pystyssä kohti uusia seikkailuja, kun tämä oli sinulle vain peliä. Hyväksikäytöstä ei parannuta vain olkia kohauttelemalla. Se jättää pysyvän jäljen - kivuliaan sellaisen. Rikkoutuneella nokalla ei hypitä kepeästi tiiliseinän yli kuin mitään ei olisi ollut tapahtunut vaan mätkähdetään päin seinää ja sieltä pudottaudutaan kituen alas. Olipa hyvä, että todellinen arvomaailmasi paljastui tätä kautta. Toisen petkuttaminen ei kuulu omaani.

Vierailija
93/107 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla voi monia syitä. Yleisin on syy on sellainen, jossa mies häpeää vanhempiaan ja pelkää kavereiden vievän naisen. Silloin ratkaisu on olla esittelemättä tyttöystävää kavereille ja vanhemmille.

Vierailija
94/107 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies himmailee, ei hän halua suhteen etenevän.

Vierailija
95/107 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustalla voi monia syitä. Yleisin on syy on sellainen, jossa mies häpeää vanhempiaan ja pelkää kavereiden vievän naisen. Silloin ratkaisu on olla esittelemättä tyttöystävää kavereille ja vanhemmille.

Älä KOSKAAN jatka huonon itsetunnon omaavan miehen kanssa. Heti ero

Vierailija
96/107 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska 10kk ei kuulosta kauheen vakavalta

Vierailija
97/107 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että mies ei ole vakavissaan jos omasta aloitteestaan ei esittele naisystäväänsä 10 kk. jälkeen lähipiirilleen eikä omaisilleen. Olen itse elänyt läpi vastaavan tilanteen miehenä. Nainen oli monella tavalla mukava, mutta hän ei riittävästi tuntunut " siltä  oikealta" vaikka vietettiin mukavaa aikaa yhdessä. Valitettavasti minulla ei vaan ollut tarpeeksi munaa sanoa asiaa suoraan tälle naiselle, kun toinen oli niin kiinni minussa monin tavoin.  Koska en ollut vakavissani tulevaisuuden suhteen hänen kanssaan, en esitellyt häntä minun omaisille tai ystäville vaikka tapasin kyllä hänen perhettään.  Irrottauduin hänestä etääntymällä hiljalleen, yrittäen olla loukkaamatta. En halunnut jatkaa suhdetta, koska tunsin että olisin näin vain hyväksikäyttänyt häntä, se ei olisi ollut oikein. Hyvää jatkoa hänelle, toivottavasti löytää v

niin noloo :D avauduit sitten vauva.fi palstalla tosissas

Vierailija
98/107 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mites tää toimii kun miehet tuhoo naisen itsetunnon :D etsää tuu koskaan seurusteleen kenenkään kanssa, et vaikka vaihtasit joukkuetta. ja jos jo seurustelet niin se on koira eikä mies

Vierailija
99/107 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenkin voi olla tilaisuuteen tarttuva ja vaihtaa lennosta miehen miehen komeampaan kaveriin. Ei kannata ottaa tälläistä riskiä ja ei esittele tyttöystävää kavereille ollenkaan.

Vierailija
100/107 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella itsellään on myös huono itsetunto. Muuten he eivät koskaan edes olisi alkaneet seurustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi