Miksi mies ei halua esitellä minua muille?
Olen esitellyt poikaystäväni jo perheelleni, ystäville ja muutamalle työkaverille. Käymme yhdessä syömässä ulkona, elokuvissa jne eli kyse ei olisi siitä, että mies häpeisi minua. Miksi edes seurustelisi kanssani jos häpeisi minua? En tietenkään heti, kun aloimme seurustelemaan, esitellyt häntä kaikille. Ajan kanssa hän on pikku hiljaa tavannut läheiseni. Heidän tapaamisesta poikaystäväni on ollut ihan ok, ei mitenkään super innoissaan muttei myöskään ollut naama mutrussa. Olemme seurustelleet nyt jo 10 kuukautta enkä ole tavannut ketään miehen kaveria tai sukulaisia. Hän kyllä puhuu läheisistään jne. Osaatteko sanoa miksei hän halua esitellä minulle vaikka edes paria kaveria?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Joko häpeää sinua tai häpeää kavereitaan.
Mä ainakin häpeän vanhempiani. Ehkä alan seurustelemaan vasta sitten kun he ovat kuolleet pois.
M30
Oletko sä se sama jonka mies oli valittanut, että sai niin kieron, ilkeän ja ruman naisen? Mies oli myös myöntänyt, että ei olisi edes muuta saanut.
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan haluaisi esitellä naisystävää vanhemmilleni. Olisi varmaan todella kiusallista ja eihän tuo asia loppujen lopuksi kuulu heille lainkaan. Kavereiden kanssa taas ei puhuta naisystävistä ollenkaan eikä muidenkaan naisystävät tule meidän illanistujaisiin.
No, jos näin on niin puhutko sinä asian auki naisesi kanssa? Jos asian vaan antaa olla niin nainen voi kuvitella että sinulla on jotain hämärää tai ettei ole tosissasi.
Bes kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan haluaisi esitellä naisystävää vanhemmilleni. Olisi varmaan todella kiusallista ja eihän tuo asia loppujen lopuksi kuulu heille lainkaan. Kavereiden kanssa taas ei puhuta naisystävistä ollenkaan eikä muidenkaan naisystävät tule meidän illanistujaisiin.
No, jos näin on niin puhutko sinä asian auki naisesi kanssa? Jos asian vaan antaa olla niin nainen voi kuvitella että sinulla on jotain hämärää tai ettei ole tosissasi.
Tottakai voin puhua. Sanon, että vanhempani ja sisarukseni ovat outoja enkä halua olla heidän kanssaan tekemisissä. Voidaan käydä kääntymässä heidän ovella jos ihan pakko on tavata.
Naisystävän sukulaiset ovat mukavia. Heitä tapaan ihan mielelläni.
Oletko esine joka vaatii esittely vai haluatko päästä mukaan valvomaan mitä mies tekee?
Ihan hyvä vaan ettei minusta ja naisesta 4kk aikana jäänyt mitään julkista yhdessäolon merkkiä mihinkään. Pystyi muidu siirtyä heti seuraavaan ja olla kuin minua ei olisi ollut olemassakaan.
Minun exä teki saman. Pikkuhiljaa löysi toisen että hänen välittäminen minusta ei ollut aitoa. Asui kämpässäni kunnes löysi paremman.
Mielestäni 2 vaihtoehtoa:
1. Olet toinen nainen
2. Perhe ja kaverit ovat mt-ongelmaisia, päihderiippuvaisia, henkisesti sairaita , rikollisia jne.
Haluaa varmistua, että hyväksyt hänet, ennen kuin antaa sinun tietää hänen taustansa.
Eräs keskiluokkainen sukulaiseni seurusteli kivan miehen kanssa, miehen perhe oli kaikkea noita, kaveritkin enemmän tai vähemmän alamaailmaa.
Mies peitteli taustaansa pitkään.
No, suhde päätyi eroon kun miehen rankka tausta oli jättänyt psyykeen niin vahvat traumat, ettei häneltä keskiluokkainen perhe-elämä kertakaikkiaan sujunut.
tiedän tapauksen että miehen äitikin ehti kuolla ja ei oo esitelty isälle ei siskolle, ei pääse mökille jne.
Ei se varhainen esittely mitään auta.
Anoppi ei tykkää minusta lähes puolen vuosisadan tuntemisen jälkeenkään.
Olette seurustelleet vasta 10 kk ja olet jo työkavereillekin esitellyt? En kyllä noin lyhyttä suhdetta vielä esittelisi kellekään.
Christiiina kirjoitti:
Aloitus on 8v vanha.
Mutta ehkä se mies ei vaan koe tarpeelliseksi esitellä tyttöystävää muille.
Mitä väliä? Kommentoijille oma tilanne voi olla hyvinkin päällimmäisenä.
Vaikuttaa varovaiselta ihmiseltä. Se on ihan ok. En itsekään arvosta sitä että minua "esitellään" kuin jotakin uutta hankintaa. Kohtaamme kun luonnollisesti näin tapahtuu.
Itselle kun kävi näin niin miehellä oli vaimo ja lapsia. Jälkeenpäin on vaikea ymmärtää miten en tajunnut, mutta tosiaan vietimme aikaa minun luona mutta paljon tapailimme harrastusten parissa. Ihan päivittäin nähtiin, yhdessä matkusteltiiin jne. Ei paljon mies tainnut kotona olla silloin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:46"]Sillä on jo entuudestaan tyttöystävä.
En usko. Olemme kuitenkin kaupungilla julkisesti yhdessä, jos hänellä olisi toinen, tuskin uskaltaisi kanssani julkisesti liikkua. Ap
Ei ole kyse siita etta mies hapeaisi sinua. Jos satutte tapaamaan jonkun miehen sukulaisen tai kaverien niin mies voi myohemmin vastata mahdollisiin uteluihin etta olet tapailukaveri, ei mitaan vakavaa ainakaan viela. Se on sitten jo astetta isompi juttu vartavasten menna sun kanssasi tapaamaan niita sukulaisia ja kavereita. Silloin mies viestittaa jo etta tassa on nainen jonka kanssa seurustelen tosissaan.
Eli mies ei ole viela varma miten vakavaa teidan seurustelu hanelle on. Miettii viela.
Ymmarrathan eron?
Villejä vuosiasi häpeää, jos vaikka esittelee tutulle pippelille.
Olisi noloa.
Joko häpeää sinua tai häpeää kavereitaan.