Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei halua esitellä minua muille?

Vierailija
24.05.2015 |

Olen esitellyt poikaystäväni jo perheelleni, ystäville ja muutamalle työkaverille. Käymme yhdessä syömässä ulkona, elokuvissa jne eli kyse ei olisi siitä, että mies häpeisi minua. Miksi edes seurustelisi kanssani jos häpeisi minua? En tietenkään heti, kun aloimme seurustelemaan, esitellyt häntä kaikille. Ajan kanssa hän on pikku hiljaa tavannut läheiseni. Heidän tapaamisesta poikaystäväni on ollut ihan ok, ei mitenkään super innoissaan muttei myöskään ollut naama mutrussa. Olemme seurustelleet nyt jo 10 kuukautta enkä ole tavannut ketään miehen kaveria tai sukulaisia. Hän kyllä puhuu läheisistään jne. Osaatteko sanoa miksei hän halua esitellä minulle vaikka edes paria kaveria?

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sillä ole kavereita!

Vierailija
2/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että hänen perheessä on jotain sellaista, miksi ei halua niitä esitellä (esim. himohamstraajia, alkoholisteja tms), mutta on kyllä vähän erikoista jos et hänen kavereistaan ole yhtäkään nähnyt. Ootko koittanut kysyä asiaa häneltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa salata kotioloisyaan ^ taustastaan jotain esim. Vanhempien alkoholismi/mielrnterveysongelma tms

Vierailija
4/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:37"]Jos ei sillä ole kavereita!
[/quote]
Niin mutta, kun hän kuitenkin puhuu vaikka, että menee kaljalle ja pelamaan bilistä "Jorin" ja "Villen" kanssa. Ap

Vierailija
5/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani oli sama keissi. Ilmeni että kaveri oli vienyt aiemman muijan...

Vierailija
6/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:42"]Voi olla että hänen perheessä on jotain sellaista, miksi ei halua niitä esitellä (esim. himohamstraajia, alkoholisteja tms), mutta on kyllä vähän erikoista jos et hänen kavereistaan ole yhtäkään nähnyt. Ootko koittanut kysyä asiaa häneltä?
[/quote]
Olen kysynyt. Ja hän sanoo, että joskus sitten, kun on "oikea aika" tai "parempi hetki". Ap

Vierailija
7/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:42"]Jos hän haluaa salata kotioloisyaan ^ taustastaan jotain esim. Vanhempien alkoholismi/mielrnterveysongelma tms

[/quote]
En minä välittäisi. Jos on jotain taustaa, miksei voi kertoa siitä? Ymmärtäisin kyllä.

Vierailija
8/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jo entuudestaan tyttöystävä.

Vierailija
9/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna, ei ole tosissaan kanssasi, tai ei vielä tiedä, onko tosissaan. Sukulaiset voivat tietysti olla vaikka mt-ongelmaisia, mutta se, ettet ole tavannut kavereitakaan, kertoo karua kieltä.

Jos mies on vielä harkintavaiheessa, voi olla toivoa. Ottaisin asian suoraan puheeksi.

Vierailija
10/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa! Nosta kissa pöydälle ja vaadi selitystä asiaan ! Joku mättää kyllä tuossa jos jo 10 kk seurustelua takana!

Vierailija
11/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:45"]Siskollani oli sama keissi. Ilmeni että kaveri oli vienyt aiemman muijan...
[/quote]
Ikävää. Luulisi, että 10 kuukaudessa olisi uskaltanut kertoa jos kyse olisi tollaisesta. Ap

Vierailija
12/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:46"]Sillä on jo entuudestaan tyttöystävä.
[/quote]
En usko. Olemme kuitenkin kaupungilla julkisesti yhdessä, jos hänellä olisi toinen, tuskin uskaltaisi kanssani julkisesti liikkua. Ap

Vierailija
13/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kaveriporukkansa hierarkiassa pohjilla, ja pelkää mitä alfa-kaverit sanoo uudesta tyttöystävästä.

Vierailija
14/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:47"]Suoraan sanottuna, ei ole tosissaan kanssasi, tai ei vielä tiedä, onko tosissaan. Sukulaiset voivat tietysti olla vaikka mt-ongelmaisia, mutta se, ettet ole tavannut kavereitakaan, kertoo karua kieltä.

Jos mies on vielä harkintavaiheessa, voi olla toivoa. Ottaisin asian suoraan puheeksi.
[/quote]
Niin. Voihan olla, että vaikka huonot välit perheeseen? Ei ole exätkään riemuissaan esitellyt minua perheilleen mutta kaverit onkin se miksi asia ihmetyttää! Ap

Vierailija
15/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:50"]Hän on kaveriporukkansa hierarkiassa pohjilla, ja pelkää mitä alfa-kaverit sanoo uudesta tyttöystävästä.
[/quote]
Kyse nyt kuitenkin 30+ ikäisestä miehestä. Luulisi ettei enää kavereiden mielipiteet noin paljon vaikuta. Ap

Vierailija
16/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:47"]Tosi outoa! Nosta kissa pöydälle ja vaadi selitystä asiaan ! Joku mättää kyllä tuossa jos jo 10 kk seurustelua takana!
[/quote]
Onko muilla 10kk aikana esitelty jo perheille? Ap

Vierailija
17/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli exästä outo tunne alusta asti.

Ei pytänyt 9 kuukauden jälkeen edes siskonsa häihin... Pian suhde loppuikin jo johtuen hänestä.

Vierailija
18/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinun tuttujasi olette tavanneet parina, mutta ette miehen? No eihän tuo sulje pois sitä häpeävaihtoehtoa mitenkään... En kyllä edes usko, että siitä on kyse. Miksi mies muuten olisi moksistaan, kun hänelle vieraat ihmiset näkevät teidät yhdessä. Itse kyllä epäilen, että mies on oikeasti varattu. Älä ole sinisilmäinen vaan mieti nyt tarkkaan: kuinka tiiviisti vietätte aikaa yhdessä eli ehtisikö mies pitää toista naista? Onko mies tarpeeksi fiksu valehtelemaan vakuuttavasti? Vaihtaako hän aihettaa tai vastaako ohi aiheen/ suurpiirteisesti, kun tulee puhetta, mitä hän aikoo tehdä viikonloppuna ym. Toinen vaihtoehto on, että hän tietää jo, ettet sinä ole se oikea eikä hän siksi vie suhdetta eteenpäin odottaessaan parempaa. Niin tai näin, ota asioita selvää. Jos näistä on kyse, kuvion jatkumisen mahdollistaa nimenomaan se, että oma vaisto ja järkisyyt työnnetään taka-alalle, koska toivotaan toisen rakastavan yhtä paljon ja eikä suostuta uskomaan pahaa.

Vierailija
19/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:54"]Mulla oli exästä outo tunne alusta asti.

Ei pytänyt 9 kuukauden jälkeen edes siskonsa häihin... Pian suhde loppuikin jo johtuen hänestä.
[/quote]
Poikaystävän serkulla olisi lakkiaiset ensi viikonloppuna muttei poikaystävä pääse töiden takia. Olisi ollut mukava tavata vihdoin hänen sukulaisiaan. Ap

Vierailija
20/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halunnut esitellä miestä perheelle tai tutustua hänen perheeseensä, koska en ollut varma haluanko koskaan mitään vakavaa hänen kanssaan.