Miksi ihmiset menevät kahviloihin juomaan kahvia ja lukemaan kirjaa tai olemaan kannettavalla?
Kommentit (101)
Kahvilassa voi maistaa jotain uutta teetä ja syödä kakkua.
Jos on reissussa tai työmatkalla ja joutuu odottelemaan vaikka junaa tai tapaamista, tapahtuman alkua tms, voi ylimääräistä aikaa kuluttaa kahvinjuontiin.
Siellä voi välillä katsella maailman menoa
Mitä siellä kahvilassa sitten pitäisi tehdä sinun mielestäsi? Moikkailla ja väkisin yrittää saada aikaiseksi jutun juurta muiden kahvilassa olijoiden kanssa?
Samaa ihmettelen laivalla, tullaan istumaan käytävien penkeille kännykkää tuijottamaan vaikka on hytti. Tai valloitetaan ikkunapaikat vaikka merelle tuskin vilkaistaankaan, tuijotetaan läppäriä tai kännykkää. Olisi kumminkin ihmisiä jotka haluaisivat katsella merta.
Koska se mukavaa. Tai hyvä tapa kuluttaa aikaa jos pitää jotain odotella. Vaikka ystävää, muuta tapaamista tai junaa.
Kahviloissa on kiva katsella ihmisiä ja kaupungin elämää. Jotain työhommiakin voi hoitaa.
Tuota mä en kyllä ymmärrä. En pystyisi keskittymään kahvilassa ollenkaan.
Ne haluaa että kaikki näkee mitä ne tekee, nauttivat huomiosta narsisteja kun ovat.
Saa olla rauhassa. Kotona vaimo ja lapset häiritsee
Mitä muuta siellä kahvilassa pitäisi tehdä? Jumpata?
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa että kaikki näkee mitä ne tekee, nauttivat huomiosta narsisteja kun ovat.
Höpön löpön. Ei minua kahvilassa kiinnosta näkevätkö muut ihmiset minua. Minä vain viihdyn sellaisessa miljöössä. Kahvilassahan sitä nimenomaan on hyvin anonyymi ja sulautuu joukkoon huomaamattomasti.
Itse en varta vasten lähde kotoa kahvilaan, mutta jos olen ns. tien päällä ja syystä tai toisesta käymässä keskustassa,menen mielelläni kahvilaan hetkeksi ja saatan lukea jos olen yksin. Kannettavaa en kahviloihin vie, työni on luottamuksellista.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa voi maistaa jotain uutta teetä ja syödä kakkua.
Ne istuu siellä ja röyhkeästi valloittaa "työpöydällisen alueen" 4 tunniksi. Juovat kaksi kuppia kahvia.
Terveiset kahvilasta. Yrittäjä.
Taidat olla todella yksinkertainen kaveri. Et vissiin ole paljoa maailmaa kiertänyt ja tutustunut urbaaniin elämänmenoon?
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa voi maistaa jotain uutta teetä ja syödä kakkua.
Totta. Yritin joskus kotona juoda uuttaa teetä ja syödä kakkua eikä se onnistunut. Piti mennä kahvilaan.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla todella yksinkertainen kaveri. Et vissiin ole paljoa maailmaa kiertänyt ja tutustunut urbaaniin elämänmenoon?
Vit un pelle.
"Menee kahvilaan olemaan kannettavalla". Lisää vielä "ketä".
Kasarilla kukaan ei ymmärtäisi että tuo on suomea.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä kahvilassa sitten pitäisi tehdä sinun mielestäsi? Moikkailla ja väkisin yrittää saada aikaiseksi jutun juurta muiden kahvilassa olijoiden kanssa?
Olla maksava asiakas, juoda ja syödä, eikä vaan istua kahvikupin vieressä tunteja. Eihän kahvilat pysy pystyssä, jos sinne mennään tekemään töitä kahvikupin hinnalla. Osassa paikkaa tämä on suoraan kyllä kiellettykin.
Miksi kylet noin tyhmiä?