Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset menevät kahviloihin juomaan kahvia ja lukemaan kirjaa tai olemaan kannettavalla?

Vierailija
25.06.2026 |

Eikö tuota voisi tehdä kotona??

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kylet noin tyhmiä?  

Vierailija
2/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa voi maistaa jotain uutta teetä ja syödä kakkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on reissussa tai työmatkalla ja joutuu odottelemaan vaikka junaa tai tapaamista, tapahtuman alkua tms, voi ylimääräistä aikaa kuluttaa kahvinjuontiin.

Vierailija
4/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi välillä katsella maailman menoa

Vierailija
5/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä kahvilassa sitten pitäisi tehdä sinun mielestäsi? Moikkailla ja väkisin yrittää saada aikaiseksi jutun juurta muiden kahvilassa olijoiden kanssa? 

Vierailija
6/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen laivalla, tullaan istumaan käytävien penkeille kännykkää tuijottamaan  vaikka on hytti. Tai valloitetaan ikkunapaikat vaikka merelle tuskin vilkaistaankaan, tuijotetaan läppäriä tai kännykkää.  Olisi kumminkin ihmisiä jotka haluaisivat katsella merta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se mukavaa. Tai hyvä tapa kuluttaa aikaa jos pitää jotain odotella. Vaikka ystävää, muuta tapaamista tai junaa. 

Kahviloissa on kiva katsella ihmisiä ja kaupungin elämää. Jotain työhommiakin voi hoitaa. 

Vierailija
8/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota mä en kyllä ymmärrä. En pystyisi keskittymään kahvilassa ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa että kaikki näkee mitä ne tekee, nauttivat huomiosta narsisteja kun ovat.

Vierailija
10/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla rauhassa. Kotona vaimo ja lapset häiritsee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivät toista ihmistä.

Vierailija
12/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta siellä kahvilassa pitäisi tehdä? Jumpata? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne haluaa että kaikki näkee mitä ne tekee, nauttivat huomiosta narsisteja kun ovat.

Höpön löpön. Ei minua kahvilassa kiinnosta näkevätkö muut ihmiset minua. Minä vain viihdyn sellaisessa miljöössä. Kahvilassahan sitä nimenomaan on hyvin anonyymi ja sulautuu joukkoon huomaamattomasti. 

Vierailija
14/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en varta vasten lähde kotoa kahvilaan, mutta jos olen ns. tien päällä ja syystä tai toisesta käymässä keskustassa,menen mielelläni kahvilaan hetkeksi ja saatan lukea jos olen yksin. Kannettavaa en kahviloihin vie, työni on luottamuksellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa voi maistaa jotain uutta teetä ja syödä kakkua.

Ne istuu siellä ja röyhkeästi valloittaa "työpöydällisen alueen" 4 tunniksi. Juovat kaksi kuppia kahvia.  

 

Terveiset kahvilasta. Yrittäjä.

Vierailija
16/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla todella yksinkertainen kaveri. Et vissiin ole paljoa maailmaa kiertänyt ja tutustunut urbaaniin elämänmenoon?

Vierailija
17/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa voi maistaa jotain uutta teetä ja syödä kakkua.

Totta. Yritin joskus kotona juoda uuttaa teetä ja syödä kakkua eikä se onnistunut. Piti mennä kahvilaan.

Vierailija
18/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla todella yksinkertainen kaveri. Et vissiin ole paljoa maailmaa kiertänyt ja tutustunut urbaaniin elämänmenoon?

Vit un pelle.

Vierailija
19/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menee kahvilaan olemaan kannettavalla". Lisää vielä "ketä".

 

Kasarilla kukaan ei ymmärtäisi että tuo on suomea.

Vierailija
20/101 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä kahvilassa sitten pitäisi tehdä sinun mielestäsi? Moikkailla ja väkisin yrittää saada aikaiseksi jutun juurta muiden kahvilassa olijoiden kanssa? 

Olla maksava asiakas, juoda ja syödä, eikä vaan istua kahvikupin vieressä tunteja. Eihän kahvilat pysy pystyssä, jos sinne mennään tekemään töitä kahvikupin hinnalla. Osassa paikkaa tämä on suoraan kyllä kiellettykin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi