Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua esitellä minua muille?

Vierailija
24.05.2015 |

Olen esitellyt poikaystäväni jo perheelleni, ystäville ja muutamalle työkaverille. Käymme yhdessä syömässä ulkona, elokuvissa jne eli kyse ei olisi siitä, että mies häpeisi minua. Miksi edes seurustelisi kanssani jos häpeisi minua? En tietenkään heti, kun aloimme seurustelemaan, esitellyt häntä kaikille. Ajan kanssa hän on pikku hiljaa tavannut läheiseni. Heidän tapaamisesta poikaystäväni on ollut ihan ok, ei mitenkään super innoissaan muttei myöskään ollut naama mutrussa. Olemme seurustelleet nyt jo 10 kuukautta enkä ole tavannut ketään miehen kaveria tai sukulaisia. Hän kyllä puhuu läheisistään jne. Osaatteko sanoa miksei hän halua esitellä minulle vaikka edes paria kaveria?

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:37"]Jos ei sillä ole kavereita! [/quote] Niin mutta, kun hän kuitenkin puhuu vaikka, että menee kaljalle ja pelamaan bilistä "Jorin" ja "Villen" kanssa. Ap

[/quote] Se ei vielä tarkoita, että kaverukset olisivat niin hyviä kavereita keskenään, että toisten tyttöystävistä puhutaan. Minullakin on vain yksi kaveri, joka ei niin hyvä kaveri ole, että voisin esitellä tyttöystäväni ilman että kaveruuteni muuttuisi suuntaan tai toiseen, tai ainakin välit kiusaantuisivat hetkeksi. Tämä tilanne sattui n. 5 vuotta sitten, kun silloinen tyttöystäväni kyseli kavereistani. En osannut vastata mitään järkevää. Joskus kaveriporukkaan mennään pakenemaan nais

En tiedä minkälaisia kavereita he ovat keskenään, tämä ei heille välttämättä päde.

Kysy mieheltä. 

Vierailija
42/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverit kokoontuvat kaljan ja biliksen merkeissä, niin se kuulostaa siltä että tuollaisessa seurassa ei haluta puhua naisista, varsinkaan naisystävistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies on muuten? Onko sosiaalisia vaikeuksia?

Itse seurustelin aikanaan miehen kanssa, joka ei vain osannut esittää henkilökohtaisia asioita oikein kellekään. Ei ollut kertonut seurustelustamme perheelleen tai kavereilleen, koska ei vain jotenkin osannut. Ei liittynyt meihin/minuun sinänsä, sillä samat ongelmat olivat muissakin jutuissa - ei esimerkiksi kertonut äidilleen muuttavansa toiseen kaupunkiin ennen kuin oli jo fyysisesti muuttanut, koska ei tiennyt miten asian esittäisi. 

Todella ongelmainen kaveri muutenkin.

Vierailija
44/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas tehdään kärpäsestä härkänen. Oma mieheni ainakin pitää arvossa omaa aikaansa poikien kesken, heillä vaan yksinkertaisesti ei ole kaveripiirissä tapana ottaa tyttöystäviä tai vaimojakaan tapaamisiin mukaan. Eikä minulla ole tarvetta väkisin sinne tunkea. Oltiin aikoinaan seurusteltu jo todella pitkään ennen kuin tuli luontaisesti tilanne, jossa satuin tapaamaan hänen kavereitaan. Sukulaistensa kanssa hän taas ei juurikaan ole itsekään tekemisissä.

Vierailija
45/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:56"]Millainen mies on muuten? Onko sosiaalisia vaikeuksia?

Itse seurustelin aikanaan miehen kanssa, joka ei vain osannut esittää henkilökohtaisia asioita oikein kellekään. Ei ollut kertonut seurustelustamme perheelleen tai kavereilleen, koska ei vain jotenkin osannut. Ei liittynyt meihin/minuun sinänsä, sillä samat ongelmat olivat muissakin jutuissa - ei esimerkiksi kertonut äidilleen muuttavansa toiseen kaupunkiin ennen kuin oli jo fyysisesti muuttanut, koska ei tiennyt miten asian esittäisi. 

Todella ongelmainen kaveri muutenkin.
[/quote]
Voihan olla, että hän ei ole edes kertonut kenellekkään minusta? Ap

Vierailija
46/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:14"]Täällä taas tehdään kärpäsestä härkänen. Oma mieheni ainakin pitää arvossa omaa aikaansa poikien kesken, heillä vaan yksinkertaisesti ei ole kaveripiirissä tapana ottaa tyttöystäviä tai vaimojakaan tapaamisiin mukaan. Eikä minulla ole tarvetta väkisin sinne tunkea. Oltiin aikoinaan seurusteltu jo todella pitkään ennen kuin tuli luontaisesti tilanne, jossa satuin tapaamaan hänen kavereitaan. Sukulaistensa kanssa hän taas ei juurikaan ole itsekään tekemisissä.
[/quote]
Voihan tuokin olla totta. En lähde enää arvailemaan vaan kysyn suoraan. Ap

Vierailija
47/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Variksenpesä ja sysiruma :D hauskasti olette ymmärtäneet väärin nuo sanat (ap ja joku random kommentoija)

Vierailija
48/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran poikaystäväsi tapaa kavereitaan tai perhettään? Onko ne äijien kesken kaljaa ja bilistä tyylistä? Niihinhän nyt ei kauheesti tyttöystäviä raahailla. Vai onko puhunut, että muiden tyttöystäviä olisi siellä? Vastaako luonasi puheluihin? Kertooko, että on sinun luonasi tms?

Mä en kovin herkästi ole vienyt poikaystäviäni näytille, koska hengailen yleensä tyttöporukassa tai kahdestaan naispuolisen kaverin kanssa ja olisi outoa raahata poikaystävä niihin tilaisuuksiin. Ei ole kovin isoa kaveripiiriä, jossa järjestettäisiin paljon illanistujaisia tms.

Tietysti 10kk on pitkä aika ja kuvittelisi että kolmekymppisellä olisi siihen mahtunut jonkinnäköisiä juhlia, valmistujaisia, kolmekymppisiä, häitä jne, johon luulisi ottaneen sut mukaan.

Vierailija
49/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei oo tosissaan sun kanssa. Aikoo vaihtaa sut heti ku törmää parempaan.

Vierailija
50/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:45"]

Minkä verran poikaystäväsi tapaa kavereitaan tai perhettään? Onko ne äijien kesken kaljaa ja bilistä tyylistä? Niihinhän nyt ei kauheesti tyttöystäviä raahailla. Vai onko puhunut, että muiden tyttöystäviä olisi siellä? Vastaako luonasi puheluihin? Kertooko, että on sinun luonasi tms?

Mä en kovin herkästi ole vienyt poikaystäviäni näytille, koska hengailen yleensä tyttöporukassa tai kahdestaan naispuolisen kaverin kanssa ja olisi outoa raahata poikaystävä niihin tilaisuuksiin. Ei ole kovin isoa kaveripiiriä, jossa järjestettäisiin paljon illanistujaisia tms.

Tietysti 10kk on pitkä aika ja kuvittelisi että kolmekymppisellä olisi siihen mahtunut jonkinnäköisiä juhlia, valmistujaisia, kolmekymppisiä, häitä jne, johon luulisi ottaneen sut mukaan.

[/quote]

10 kk ei minusta ole pitkä aika, jos pitäisi odottaa vain noita juhlia. Jos nyt on melkein kesäkuu, olisivat alkaneet seurustella joskus viime syksynä.

Häitä on useimmiten kesäisin, eikä niitäkään kaikkien kaveriporukoissa ole edes joka vuosi.

Monissa valmistujaisissa kai sama juttu, useimmat valmistuvat kesällä eli nyt. En itse veisi miesystävää sellaisen sukulaisen valmistujaisiin, joka ei häntä ole koskaan tavannut, ellei tämä erityisesti kutsu häntä. 

Kolmekymppisissä ym. sama juttu taas - en veisi, ellei kumppania ole nimenomaisesti kutsuttu. Niitäkään ei varmaan ole hirveän monta tässä 10 kk aikana, ainakaan suurin osa minun tuntemistani ei vietä kaveribileitä enää kolmekymppisinä. 

Vierailija
51/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:41"]Jos sen kaveripiiri koostuu näistä nykyajan lonkeroa kittaavista, bilettävistä ja peilikuvan ihailulta ehtiesssään pimpan perässä juoksevista ananastukista, niin voi olla ettei se tyttöystävä ole niin cool-juttu että se kannattaa heti tuoda esille. Ainakaan enempää kuin sivulauseessa. [/quote] Olisi kyllä ihmeellistä, kun hän on itse hyvässä työssä. Ap

[/quote]

Tässä voi piillä ratkaisu kysymykseesi. Jos mies on hyvässä työpaikassa ja esim. akateemisesti koulutettu, voi olla niin, että hän häpeää sitä, että opiskelet AMK:ssa ja olet kaupassa töissä.

Vierailija
52/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:14"]Voihan olla, että hän ei ole edes kertonut kenellekkään minusta? Ap[/quote] Jos pidät tuota mahdollisena, niin siinäpä on vastaus kysymykseen, joka minulla oli herännyt. Nimittäin siihen, ilmeneekö miehen Facebookista mitenkään, että hän ylipäätään seurustelee ja että hän seurustelee sinun kanssasi.

Vierailija
53/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä voi olla kranttu ja mies ajattelee että ei vielä uskalla esitellä. Antaahan dementoitua vähän.

Vierailija
54/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:41"]Jos sen kaveripiiri koostuu näistä nykyajan lonkeroa kittaavista, bilettävistä ja peilikuvan ihailulta ehtiesssään pimpan perässä juoksevista ananastukista, niin voi olla ettei se tyttöystävä ole niin cool-juttu että se kannattaa heti tuoda esille. Ainakaan enempää kuin sivulauseessa. [/quote] Olisi kyllä ihmeellistä, kun hän on itse hyvässä työssä. Ap

[/quote]

Tässä voi piillä ratkaisu kysymykseesi. Jos mies on hyvässä työpaikassa ja esim. akateemisesti koulutettu, voi olla niin, että hän häpeää sitä, että opiskelet AMK:ssa ja olet kaupassa töissä.

[/quote] ei siinä ole mitään hävettävää että opiskelee AMK:ssa koska sinnehän menee pääasiassa ylioppilaat.

Vierailija
55/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa nyt tähän vastaavassa tilanteessa olevan kolmekymppisen miehen näkökulman. Kaikki asiat eivät ole kaikille niin yksinkertaisia kuin telkkariohjelmien kautta voisi ymmärtää olevan. Minä en esitellyt tyttöystävääni äidilleni, koska en halunnut alkaa heidän rapujuhlakavereiksi. Asun melko lähellä äitiäni ja tämän miestä ja äitini pääkoppa nyt vaan ajattelee niin, että jos joku miniä asuu kilometrin päässä niin tälle pitää järjestää jotkut rapujuhlien tapaiset ruokailut joka ikinen viikonloppu ja jäädä vaikka yöksikin joka viikonlopuksi. Minä en tällaiseen symbioosiin halunnut lähteä ja siksi en vienyt näytille.

täällä on heitetty hyviä kommentteja miesten välisestä biliksen peluusta ja kaveruudesta. Hyvin usein nimittäin miesten väliset kaverisuhteet ovat sellaisia, että tyttöystävistä ei puhuta mitään, ei yhtikäs mitään. Äijiä saattaa keskenään ollessaan kiinnostaa aivan muut asiat. Nautitaan vaan siitä, että on taas päästy viettämään laatuaikaa poikain kanssa. Thats it!

Vierailija
56/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:14"]

Täällä taas tehdään kärpäsestä härkänen. Oma mieheni ainakin pitää arvossa omaa aikaansa poikien kesken, heillä vaan yksinkertaisesti ei ole kaveripiirissä tapana ottaa tyttöystäviä tai vaimojakaan tapaamisiin mukaan. Eikä minulla ole tarvetta väkisin sinne tunkea. Oltiin aikoinaan seurusteltu jo todella pitkään ennen kuin tuli luontaisesti tilanne, jossa satuin tapaamaan hänen kavereitaan. Sukulaistensa kanssa hän taas ei juurikaan ole itsekään tekemisissä.

[/quote]

täällä toinen. Ja koska olemme olleet naimisissa yli 10 v, uskon ettei ole toista naista jossain jne .

meidän häissä ei ollut miehen ystäviä, koska he ovat it-hemmoja, jotka eivät viihdy häissä, polttarit pitivät ja kaikki ovat tyytyväisiä.

jotkut ovat nähneet lapsien kanssa jossain työntekijöiden puuhamaa päivässä ,mutta sinne ei heistä kukaan ottanut vaimoa mukaan.

vanhemmatkin näin kun oltiin oltu yli vuosi yhdessä.

Vierailija
58/107 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo yli 6 vuotta.

Olisi kiva tietää miten asiat etenivät.

Voikun Ap olisi täällä kertomassa.

Vierailija
59/107 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voi kertoa kuin omasta puolestani mutta kyllä miesystäväni aikoinaan oli ensimmäisen puolen vuoden aikana esitellyt minut jo käytännössä kaikille kavereilleen ja sukulaisilleen, joiden kanssa oli säännöllisesti tekemisissä...

Vierailija
60/107 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan haluaisi esitellä naisystävää vanhemmilleni. Olisi varmaan todella kiusallista ja eihän tuo asia loppujen lopuksi kuulu heille lainkaan. Kavereiden kanssa taas ei puhuta naisystävistä ollenkaan eikä muidenkaan naisystävät tule meidän illanistujaisiin.