Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua esitellä minua muille?

Vierailija
24.05.2015 |

Olen esitellyt poikaystäväni jo perheelleni, ystäville ja muutamalle työkaverille. Käymme yhdessä syömässä ulkona, elokuvissa jne eli kyse ei olisi siitä, että mies häpeisi minua. Miksi edes seurustelisi kanssani jos häpeisi minua? En tietenkään heti, kun aloimme seurustelemaan, esitellyt häntä kaikille. Ajan kanssa hän on pikku hiljaa tavannut läheiseni. Heidän tapaamisesta poikaystäväni on ollut ihan ok, ei mitenkään super innoissaan muttei myöskään ollut naama mutrussa. Olemme seurustelleet nyt jo 10 kuukautta enkä ole tavannut ketään miehen kaveria tai sukulaisia. Hän kyllä puhuu läheisistään jne. Osaatteko sanoa miksei hän halua esitellä minulle vaikka edes paria kaveria?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:57"]Siis sinun tuttujasi olette tavanneet parina, mutta ette miehen? No eihän tuo sulje pois sitä häpeävaihtoehtoa mitenkään... En kyllä edes usko, että siitä on kyse. Miksi mies muuten olisi moksistaan, kun hänelle vieraat ihmiset näkevät teidät yhdessä. Itse kyllä epäilen, että mies on oikeasti varattu. Älä ole sinisilmäinen vaan mieti nyt tarkkaan: kuinka tiiviisti vietätte aikaa yhdessä eli ehtisikö mies pitää toista naista? Onko mies tarpeeksi fiksu valehtelemaan vakuuttavasti? Vaihtaako hän aihettaa tai vastaako ohi aiheen/ suurpiirteisesti, kun tulee puhetta, mitä hän aikoo tehdä viikonloppuna ym. Toinen vaihtoehto on, että hän tietää jo, ettet sinä ole se oikea eikä hän siksi vie suhdetta eteenpäin odottaessaan parempaa. Niin tai näin, ota asioita selvää. Jos näistä on kyse, kuvion jatkumisen mahdollistaa nimenomaan se, että oma vaisto ja järkisyyt työnnetään taka-alalle, koska toivotaan toisen rakastavan yhtä paljon ja eikä suostuta uskomaan pahaa.
[/quote]
Emme me tietenkään joka päivä ehdi nähdä. Hän on töissä paljon mutta olen käynyt hänen luonaan lukuisia kertoja, jättänyt sinne tavaroitani jne. Kaikki ovat olleet siellä seuraavallakin kerralla eikä siellä ole mitään mikä viittaisi siihen, että hänellä olisi toinen. Olemme Facebookissa kavereita eikä mikään sielläkään epäilytä. Ap

Vierailija
22/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:59"]Itse en halunnut esitellä miestä perheelle tai tutustua hänen perheeseensä, koska en ollut varma haluanko koskaan mitään vakavaa hänen kanssaan.
[/quote]
Eli voisiko poikaystäväni miettiä, haluaako mitään vakavaa kanssani? Todella surullista jos siitä on kyse, olen kuitenkin 110% vakavissani tässä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että hän ei ole kovin tosissaan sinun kanssasi? Tapailin muutamia kuukaisia miestä, joka myös ei halunnut, että näen hänen kavereitaan missään. Oli muitakin outouksia ja tulin siihen tulokseen, ettei hän ollut kovin kiinnostunut, kun ei tosiaan voinut selittää mitään ja oli muutenkin sulkeutunut. Ainakin se on epäilyttävää, ettei mies ole antanut sinulel mitään syytä.

Vierailija
24/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi noin kun olin tyhmä nuori. Kyllä sekin äijä mun kanssa ihan julkisesti oli mutta sillä oli lapsia ja vaimo TOISESSA kaupungissa. Hän työskenteli siis kaupungissa jossa asuin. Meni 4kk ennen kuin äijä jäi kiinni. Loppu suhde siihe paikkaan.

Vierailija
25/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi selkeää vaihtaria: a) ei tiedä onko tosissaan/ei ole tosissaan b) jännittää/häpeää jostain syystä esitellä joko sinua heille tai heitä sinulle.

Vierailija
26/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:02"]Minusta tuntuu, että hän ei ole kovin tosissaan sinun kanssasi? Tapailin muutamia kuukaisia miestä, joka myös ei halunnut, että näen hänen kavereitaan missään. Oli muitakin outouksia ja tulin siihen tulokseen, ettei hän ollut kovin kiinnostunut, kun ei tosiaan voinut selittää mitään ja oli muutenkin sulkeutunut. Ainakin se on epäilyttävää, ettei mies ole antanut sinulel mitään syytä.
[/quote]
Ilmeisesti on aika "mihin tämä on menosssa" -keskustelulle. Parempi se on nyt saada tietää, kun vaikka parin vuoden päästä. Toivon todella, että tähän löytyy silti ihan looginen selitys. Ap

Vierailija
27/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisilla voi tosiaan olla jotai, mitä mies häpeää ja siitä en olisi huolissani
Se ettet vielä ole tavannuta kavereita 10 kk!!! jälkeen puhuu aika selvää kieltä
a) hän häpeää sinua (ulkonäkö, koulutus ym ym)
b) on jo tyttöystävä, voi olla toiselta paikkakunnalta/reissuhommissa niin ei pelkää olla julkisesti yhdessä kanssasi, kun tietää ykkösmuijan olevan kaukana tai on tehnyt samma aiemminkin, eikä ole jäänyt kiinni TAI tytyöystävä on antanut pettämiselle hiljaisen hyväksyntänsä tms. mutta miehen tuttavat saattavat paljastaa varasijsi sinulle, jolloin voit jättää miehen
c) ei ole tosissaan kanssasi! Haloo oikeesti 10 SIIS KYMMENEN kuukautta eikä ole esitellyt kavereilleen, joita näkee usein!
d) Monet venyttäivät tapailua ikuisuuden, haluavat seurustella, mutta eivät mitenkään sitoutua tai ottaa mitään vastuuta mistään. Poimivat pullat rusinasta kunnes vaaditaan tekemään valintoja.
Otraisin asian suoraan puheeksi ja vastauksen olisi parasta olla tosi hyvä. Minä en ainakaan haluaisi elää tuollaisen jahkaajan kanssa, joka tekee päätöksiä vasta, ku hätistellään ja potkitaan persuksille. Kivan kivireen siitä vain saa raahattavakseen, kun toisella ei ole ollenkaan oma-aloitteisuutta. Ei myöskään kuulosta kovin rakastuneelta.

Vierailija
28/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:08"]Olet miehelle pelkkä patja. Kuka nyt sysirumaa ihmistä perheelle näyttäisi
[/quote]
Koska sinähän tiedät minkä näköinen olen! Ap

Vierailija
29/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:11"]Sukulaisilla voi tosiaan olla jotai, mitä mies häpeää ja siitä en olisi huolissani
Se ettet vielä ole tavannuta kavereita 10 kk!!! jälkeen puhuu aika selvää kieltä
b) on jo tyttöystävä, voi olla toiselta paikkakunnalta/reissuhommissa niin ei pelkää olla julkisesti yhdessä kanssasi, kun tietää ykkösmuijan olevan kaukana tai on tehnyt samma aiemminkin, eikä ole jäänyt kiinni TAI tytyöystävä on antanut pettämiselle hiljaisen hyväksyntänsä tms. mutta miehen tuttavat saattavat paljastaa varasijsi sinulle, jolloin voit jättää miehen
c) ei ole tosissaan kanssasi! Haloo oikeesti 10 SIIS KYMMENEN kuukautta eikä ole esitellyt kavereilleen, joita näkee usein!
d) Monet venyttäivät tapailua ikuisuuden, haluavat seurustella, mutta eivät mitenkään sitoutua tai ottaa mitään vastuuta mistään. Poimivat pullat rusinasta kunnes vaaditaan tekemään valintoja.
Otraisin asian suoraan puheeksi ja vastauksen olisi parasta olla tosi hyvä. Minä en ainakaan haluaisi elää tuollaisen jahkaajan kanssa, joka tekee päätöksiä vasta, ku hätistellään ja potkitaan persuksille. Kivan kivireen siitä vain saa raahattavakseen, kun toisella ei ole ollenkaan oma-aloitteisuutta. Ei myöskään kuulosta kovin rakastuneelta.

[/quote]
Olen perus nätti. En mikään Victoria's Secret malli mutten variksenpesäkään. Käyn töissä (ihan perus ruokakaupassa) koska opiskelen vielä AMK:issa. Miehen työpaikka ja koti samalla paikkakunnalla kuin minun eli ei mitään piiloperhettä toisella paikkakunnalla. Aion tosiaan vaatia kysymyksiini vastauksia. Voihan olla, että hän häpeää esitellä kavereitaan? Ap

Vierailija
30/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että ei esittelisi joko sukulaisille tai kavereilleen, mutta se ettei esittele kummallekaan on outoa, varsinkin jos mies ei enää ole ihan nuori jolppi. Ja 10 kk on sen verran pitkä aika, että jos suhde on vakava, se alkaa olla sillä tasolla että myös vähemmän hohdokkaan lähipiirin esittely on ajankohtaista. Ensimmäisenä mieleen tulee valitettavasti, että mies ei ole kanssasi vakavissaan tai että olet toinen nainen.

Vakavan keskustelun paikka, ilman muuta.

Vierailija
31/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole tosissaan, on se suhde just tuollainen. Miksi se ottaisi puheeksi itse, että tästä ei tule mitään, kun saa piparia, voi mennä miten huvittaa ja poimia rusinat pullasta. Jatkuu niin kauan, kun ei ole muuta sutinaa just nyt näköpiirissä. Kaiken kaikkiaan miehelle hyvä diili. Sinusta kiinni kuinka kauan jatkuu. En suosittele kyllä jatkamaan yhdessä. Mies ei oma-aloitteisesti ole esitellyt sinua. Vaikka pyynnöstä esittelisinkin, kuulostaa mies saamattomalta ja raskaalta jatkoa ajatellen. En kelpuuttaisi.

Vierailija
32/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:16"]Ymmärrän, että ei esittelisi joko sukulaisille tai kavereilleen, mutta se ettei esittele kummallekaan on outoa, varsinkin jos mies ei enää ole ihan nuori jolppi. Ja 10 kk on sen verran pitkä aika, että jos suhde on vakava, se alkaa olla sillä tasolla että myös vähemmän hohdokkaan lähipiirin esittely on ajankohtaista. Ensimmäisenä mieleen tulee valitettavasti, että mies ei ole kanssasi vakavissaan tai että olet toinen nainen.

Vakavan keskustelun paikka, ilman muuta.

[/quote]
Niin kai. Facebookissakaan ei ole mitään epäilyttävää hänestä. Ap

Vierailija
33/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:11"]Sukulaisilla voi tosiaan olla jotai, mitä mies häpeää ja siitä en olisi huolissani

[/quote]
Olen perus nätti. En mikään Victoria's Secret malli mutten variksenpesäkään. Käyn töissä (ihan perus ruokakaupassa) koska opiskelen vielä AMK:issa. Miehen työpaikka ja koti samalla paikkakunnalla kuin minun eli ei mitään piiloperhettä toisella paikkakunnalla. Aion tosiaan vaatia kysymyksiini vastauksia. Voihan olla, että hän häpeää esitellä kavereitaan? Ap
[/quote]
No jos ei ole mikään syy, että häpeää kavereitaan ym vaan joku a-d vaihtoehdoista niin anna kenkään. Kahta ekaa ei tarvinne selittää, kaksi jälkimmäistä, no tietävät ongelmia myöhemmin ja silloinvoi mies sanoa, että tiesit mihin lähdit. Vaikka asiat saisi eteenpäin, mies ei silti ollut aloitteellinen, mikä tulee myöhemminkin näkymään. Usko pois, et halua olla ainut, joka teidän patisuhteen etenemisestä/voinnista huolehtii.

Vierailija
34/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaan että sillä on ärsyttävä äiti. Jotku 60v äidit on ärsyttäviä kolmikymppisiä poikiaan kohtaan. Sitten kun se tyttis viedään kotio näytille niin se alkaa:

Koska Jore sitten häitä tanssitaan? Hyviä koivuja tuossa kasvaisi vaikka ensi kesän juhannushäitä varten!

Millois on sitten kosintaa odotettavissa? Tuossa tämän kylän kirkossa on kyllä kauniita kesähäitä vietetty ja se rovasti Turakainenkin on niiiin mukaa mies, varmasti teidätkin vihkisi?

Kyllähän tuossa iässä jo niitä jälkeläisiäkin pitäisi jo pohtia?

Tätäkin mahdollisuutta kannattaa pohtia, jotkut vie näytille vasta ennen häitä, ihan syystä.

Vierailija
35/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt noin! miehellä oli avovaimo toisessa kaupungissa :/ Kuulostaa siltä että jotain on meneillään mistä ei sinulle puhu, en välttämättä tarkoita pettämistä mutta onko jotain muuta peiteltävää?

Vierailija
36/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:02"]Minusta tuntuu, että hän ei ole kovin tosissaan sinun kanssasi? Tapailin muutamia kuukaisia miestä, joka myös ei halunnut, että näen hänen kavereitaan missään. Oli muitakin outouksia ja tulin siihen tulokseen, ettei hän ollut kovin kiinnostunut, kun ei tosiaan voinut selittää mitään ja oli muutenkin sulkeutunut. Ainakin se on epäilyttävää, ettei mies ole antanut sinulel mitään syytä.
[/quote]
Ilmeisesti on aika "mihin tämä on menosssa" -keskustelulle. Parempi se on nyt saada tietää, kun vaikka parin vuoden päästä. Toivon todella, että tähän löytyy silti ihan looginen selitys. Ap
[/quote]No voi helvetti "looginen selitys" niele nyt vaan ne teinikyyneleet

Vierailija
37/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:35"]Mulle on käynyt noin! miehellä oli avovaimo toisessa kaupungissa :/ Kuulostaa siltä että jotain on meneillään mistä ei sinulle puhu, en välttämättä tarkoita pettämistä mutta onko jotain muuta peiteltävää?
[/quote]
Voisiko hänellä olla joku sairaus? Ap

Vierailija
38/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen kaveripiiri koostuu näistä nykyajan lonkeroa kittaavista, bilettävistä ja peilikuvan ihailulta ehtiesssään pimpan perässä juoksevista ananastukista, niin voi olla ettei se tyttöystävä ole niin cool-juttu että se kannattaa heti tuoda esille. Ainakaan enempää kuin sivulauseessa.

Vierailija
39/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:41"]Jos sen kaveripiiri koostuu näistä nykyajan lonkeroa kittaavista, bilettävistä ja peilikuvan ihailulta ehtiesssään pimpan perässä juoksevista ananastukista, niin voi olla ettei se tyttöystävä ole niin cool-juttu että se kannattaa heti tuoda esille. Ainakaan enempää kuin sivulauseessa.
[/quote]
Olisi kyllä ihmeellistä, kun hän on itse hyvässä työssä. Ap

Vierailija
40/107 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:41"]

Jos sen kaveripiiri koostuu näistä nykyajan lonkeroa kittaavista, bilettävistä ja peilikuvan ihailulta ehtiesssään pimpan perässä juoksevista ananastukista, niin voi olla ettei se tyttöystävä ole niin cool-juttu että se kannattaa heti tuoda esille. Ainakaan enempää kuin sivulauseessa.

[/quote]

Miksei tästä voi sitten sanoa? Että kaverit suhtautuvat vähän huonosti vakiintumiseen eikä ole tapana ollut ottaa tyttöystäviä porukkaan. Tai siitä, että äiti on sellainen hössöttäjä, että mielummin vie vähän myöhemmin näytille. 

Jos miehellä ei ole toista naista, niin voihan hän olla vain kiinnostunut jostain toisesta ja ajattelee suhteen pilaavan mahdoliisuuksensa.