Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisen ihmisen on vaikea löytää kumppania

Vierailija
25.06.2026 |

Kun ei ole sosiaalista elämää.  Ei kavereita joiden kanssa käydä jossain, joten vähissä on käynnit missään sellaisissa paikoissa, missä voisi jonkun tavata. Ja kun niitä kavereita ei ole, niin ei voi tutustua edes kaverin kaveriin tai tavata ketään kaverin kautta. 
Yksin jos olet jossain viihteellä, niin sua ympäröi sellainen säälittävän ja tylsän ihmisen energia, ettei kukaan lähesty tai kiinnostu. 
Ei uskoisikaan, miten paljon yksinäisyys vaikuttaa tähänkin asiaan. 

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset itse lähesty ihmisiä. Mene tuonne terasille vaan ja juttelet toisille yksinäisille.

Vierailija
2/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ja baarissa ei ystäviä tarvitse ja kumppani on helppo löytää kun ottaa itseään niskasta kiinni ja on sosiaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin kumppanin baarista, tutun kautta. Ystävää mulla ei ole. On vain tuttuja.

Vierailija
4/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jäädä yksin vaan hankkia kavereita ja ystäviä. Tämä vinkki ei maksa mitään.

Vierailija
5/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksen kautta voi saada kavereita :)

Vierailija
6/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika lailla kaveriton mies, mutta olen komea ja minulla on muuten ihan hyvät sosiaaliset taidot. Olen vain hyvin introvertti ja ehkä minulla on nuoruudesta jonkinlaista traumaa miesystävyyssuhteisiin liittyen. Mutta esimerkiksi deittisovelluksesta löytyy helposti paljon naisseuraa ja viimeksi klubillakin naiset lähestyivät. Toki vähemmän viehättävälle voi olla vaikeampaa, sillä on totta, että suhteita voi syntyä usein kaveripiirin ja kontaktien kautta, jos pelkkä ulkonäkö ei vielä riitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ulkonäkö ja status on kaikki kaikessa. Naisilla ei niinkään, sillä miesten epätoivo on pohjaton kaivo.

Vierailija
8/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaveriton nainen. Minulle on  aiemmin suoraan sanottu, että on outoa, ettei minulla ole yhtään kaveria, joten sen vuoksi suhdetta minun kanssa ei haluta. Löysin nykyisen pitkäaikaisen kumppanin Tinderistä. Hän on samanlainen kaveriton kotihiiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kerran nahjusmsiselle ikisinkulle vinkin etsiä harrastuksia ja järjestöjä missä tutustua ihmisiin ja sitä kautta kasvattaa sosiaalisia piirteitä sekä mahdollisuutta löytää kumppaniehdokkaita. Vastaus oli ettei huvita käydä missään eikä jaksa tutustua ihmisiin. Yhä mysteeri miksi hän on sinkku.

Vierailija
10/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on pohjimmiltaa sama syy miksi ihmisellä ei ole ystäviä kuin että miksi hänellä ei ole kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on pohjimmiltaa sama syy miksi ihmisellä ei ole ystäviä kuin että miksi hänellä ei ole kumppania.

Niin on. Halutaan se unelmien kumppani tai ystävä kotiin toimitettuna ilman että itse tarvii nähdä mitään vaivaa

Vierailija
12/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lavatanssikursseille, jos tanssiaskeleet ei vielä hallussa. Tanssikurssille voi mennä yksinkin ja parit vaihtuu siellä kurssilla, jotta tanssimaan pääsee.
Myös lavatansseihin voi hyvin mennä yksin, koska sielläkin tanssitaan eri ihmisten kanssa (ellei ole pariskunta, joka haluaa tanssia vain keskenään). 

Sitten vaan kiertämään lavoja (eri paikkakunnilla) erityisesti kesäaikaan. Näin tein itsekin nuorena. Minulla oli kyllä kavereita, mutta ei sellaisia, jotka olisi halunneet tanssilavalle lähteä, joten kävin yksin.
Ja niin vaan muutaman vuoden harrastamisen jälkeen tapasin nykyisin aviomieheni. Askeleet meni meillä hyvin yhteen ja yhdessä tanssiminen oli poikkeuksellisen helppoa ja mukavaa. Siitä se molemmin puolinen kiinnostus heräsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinä sen energian aiheutat, mikä ympärilläsi leijuu. Yhtä hyvin voisit henkiä parempaa energiaa ympärillesi. Sitä voi nimittäin kahvilassa tai terassilla käydä virvokkeita nauttimassa myös positiivisella mielialalla, eikä istuskella siellä joku norsunv*ttu naamalla.

Vierailija
14/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset itse lähesty ihmisiä. Mene tuonne terasille vaan ja juttelet toisille yksinäisille.

Riittää kun lähtee ulos. Moikkaa kun tulee tilaisuus. Ap kun on täysin osaamaton niin se menee muna kourassa kyselemään pillua ventovieraalta  ja on putkassa 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa katsoa kivaa ihmistä silmiin ja tervehtiä. 

Harjoittele, mohno.

Se on totta, että kotona kyhjöttävälle ei toimiteta ystäviä eikä puolisoa.

Kun tiedät vian olevan käytöksessäsi, korjaa se. 

Vierailija
16/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on pohjimmiltaa sama syy miksi ihmisellä ei ole ystäviä kuin että miksi hänellä ei ole kumppania.

Ja se syy on? Varmasti muuttumaton, sama kaikilla?

 

Oma syyni yksinäisyyteeni on kiusatuksi joutuminen ja tietyt narsisti henkilöt hännystelijöineen.

Vierailija
17/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin kerran nahjusmsiselle ikisinkulle vinkin etsiä harrastuksia ja järjestöjä missä tutustua ihmisiin ja sitä kautta kasvattaa sosiaalisia piirteitä sekä mahdollisuutta löytää kumppaniehdokkaita. Vastaus oli ettei huvita käydä missään eikä jaksa tutustua ihmisiin. Yhä mysteeri miksi hän on sinkku.

Kyllä hän sen varmasti ymmärtää. Mutta ei vaan katso parisuhteita niin tärkeiksi, että sen halun takia menisi harrastuksiin tai järjestöihin, jotka ei itsessään kiinnosta. Itsellänikin näin. Tiedän, että jos oikein kovasti haluaisin parisuhteen, niin tavoitellakseni sitä menisin Tinderiin, baariin, harrastuksiin yms. Mutta en viitsi, koska olen niin tyytyväinen ilmankin parisuhdetta. Olisihan se varmaan kiva, jos arjessa tulisi joku sielunkumppani vastaan ja alkaisi parisuhde. Mutta en ole onneton ilmankaan, ja useimmat parisuhteet ei ole edes mikään sielunkumppanisuhde, joten en viitsi semmoisen perusparisuhteen toivossa mennä mihinkään missä en viihdy.

- n. 34 v

Vierailija
18/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde lavatanssikursseille, jos tanssiaskeleet ei vielä hallussa. Tanssikurssille voi mennä yksinkin ja parit vaihtuu siellä kurssilla, jotta tanssimaan pääsee.
Myös lavatansseihin voi hyvin mennä yksin, koska sielläkin tanssitaan eri ihmisten kanssa (ellei ole pariskunta, joka haluaa tanssia vain keskenään). 

Sitten vaan kiertämään lavoja (eri paikkakunnilla) erityisesti kesäaikaan. Näin tein itsekin nuorena. Minulla oli kyllä kavereita, mutta ei sellaisia, jotka olisi halunneet tanssilavalle lähteä, joten kävin yksin.
Ja niin vaan muutaman vuoden harrastamisen jälkeen tapasin nykyisin aviomieheni. Askeleet meni meillä hyvin yhteen ja yhdessä tanssiminen oli poikkeuksellisen helppoa ja mukavaa. Siitä se molemmin puolinen kiinnostus heräsi. 

Toimiiko tämä nykyaikana? Antavatko tai antautuvatko naiset tanssilavoilla helposti myös niille nyhveröimmille miehille?

Vierailija
19/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusten parissa tutustuu ihmisiin luonnollisesti. Ja ehkä sen kumppaninkin voi löytää. 

Vierailija
20/56 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sinä sen energian aiheutat, mikä ympärilläsi leijuu. Yhtä hyvin voisit henkiä parempaa energiaa ympärillesi. Sitä voi nimittäin kahvilassa tai terassilla käydä virvokkeita nauttimassa myös positiivisella mielialalla, eikä istuskella siellä joku norsunv*ttu naamalla.

Lakatkaa nyt alapeukuttajat. 😂 Kyllä se musta mieli on ihan muutettavissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi