Espanjassa täysi viinilasi 2,30€
Ihan vaikka 24cl, ei ole mittahinnoittelua. Paljon hgissä maksaa täysi lasi tällä hetkellä? En muista enää mutta luulen etten aio ostaa kun tietää että muualla ei ryöstetä. 12% viinipullo kaupassa 3€ alessa.
Kommentit (19)
Espanjassa saat marketista tuohon hintaan jo koko puollollisen ihan OK kyykkyviiniä.
Ei siis mitään tallinnanlautan bufeen hanalitkua vaan ihan oikeaa paikallista punkkua
Saksassa lidlistä lähtee 6pulloa viiniä joskus alle kympillä.
Alkossa on pienet viinipullot 4€ .
En juo viiniä koskaan, enkä ole Espanjaan menossa. Joten en tee tuolla tiedolla mitään
Vierailija kirjoitti:
En juo viiniä koskaan, enkä ole Espanjaan menossa. Joten en tee tuolla tiedolla mitään
Tulit kuitenkin humblebragittamaan sen tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
En juo viiniä koskaan, enkä ole Espanjaan menossa. Joten en tee tuolla tiedolla mitään
Kysyinkin hintavertailua Hgin hintoihin 24cl lasista. Täytyykö lisätä hintaa 50%?
Espanjassa maataloustyöntekijän tuntipalkka 1,5 e ja tarjoilijan palkka 0 e, palkka maksetaan tippeinä.
Sehän se on elämässä tärkeintä paljonko viini tai kalja maksaa.
Alkoholisteja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juo viiniä koskaan, enkä ole Espanjaan menossa. Joten en tee tuolla tiedolla mitään
Tulit kuitenkin humblebragittamaan sen tähän ketjuun.
Etkö osaa suomea? .eri
Espanjassa tehdään omia viinejä ja kk palkka on tonnin vähemmän
Meillä tehdään jotain kuusenkerkkäjuomaa
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa maataloustyöntekijän tuntipalkka 1,5 e ja tarjoilijan palkka 0 e, palkka maksetaan tippeinä.
Ystävä on tarjoilijana Fuengirolassa, tuntipalkka on 11€ ja tipit päälle. Lähelle pari tonnia kuussa.
Espanjan viinimaana täytyy koittaa saada kansalaiset juomaan ravintolassakin. Täytyy pitää hinnat alhaalla. Ja senkin takia ne on Espanjassa alhaalla, koska se on viinintuottajamaa. Muille myydään paremmalla voitolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juo viiniä koskaan, enkä ole Espanjaan menossa. Joten en tee tuolla tiedolla mitään
Tulit kuitenkin humblebragittamaan sen tähän ketjuun.
Etkö osaa suomea? .eri
Osaan. Näemmä sinua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa maataloustyöntekijän tuntipalkka 1,5 e ja tarjoilijan palkka 0 e, palkka maksetaan tippeinä.
Ystävä on tarjoilijana Fuengirolassa, tuntipalkka on 11€ ja tipit päälle. Lähelle pari tonnia kuussa.
En tiedä viitsisikö 11€ tuntihinnalla olla kännisten junttituristien perseenpuristelun kohteena.
Et halua tietää.