Taas tänään Tapiolan uimahallissa - opetelkaa nyt hyvät ihmiset käyttäytymään!
Minä olen ainakin lapselle selittänyt, että joillain on lupa tulla saunaankin uikkareissa. Myönnän kyllä mulkoilleeni sellaisia teinejä, jotka ovat uimapuku päällä saunassa, mutta heillä on ollut myös naama ja tukka täydessä tällingissä, joten olen aika varma, ettei uimapuvun käyttöön ole ollut lupaa..
Kommentit (245)
Nehän elää sairauksien valittamisesta! Ne varmaan haluaisivat nähdä ap:n syyn, joka saa hänet käyttämään uikkariaan. Siinä kuule lyötäisiin käsiä yhteen ja sanottais, että voi herranen aika, kaikkea sitä. Ei mulla vaan tommosta, mutta Lyyti vainaalla oli kyllä melkein yhtä paha.
mitä nämä hygieniahysteerikot tekevät yleisissä saunoissa ja uimahalleissa. Parasta olisi jäädä kotiin jynssäämään Cifillä.
uimahallin tiloista?
Mun mielestä tuollaiset häiriköt, jotka eivät anna kunniallisten ihmisten uida ja saunoa rauhassa pitäisi voida poistaa uimahallista. Lisäksi vielä muutaman kuukauden porttikielto. Siinä oppisivat puuttumaan heille kuulumattomiin asioihin.
mitä nämä hygieniahysteerikot tekevät yleisissä saunoissa ja uimahalleissa. Parasta olisi jäädä kotiin jynssäämään Cifillä.
No voi hyvät hyssykät! Avaa tuo sanainen arkkusi siellä saunassa ja uimahallissa äläkä alistu täällä vätystelemään. Minäkin kettuilisin jollekin uimapukuhiipparille, jos en tajuaisi että sillä on ihan syystä se uimapuku. Ja jos itsellä olisi uimapuku saunassa ja joku siitä uskaltaisi huomauttaa niin kyllä antaisin kuulua.
Rohkeutta ihmiset. Sanominen vapauttaa.
eikös täältä ole lähtöisin kaikki iltiksen aiheet?
Vai oletko kenties uimahallin valvoja?
t.ulkosuomalainen
käydä uikkarit päällä. Jos siitä jotain vaaraa olisi, olisi ympäri eurooppaa samat käytännöt. Suomi on otollista maaperää kaikenlaisille kyttääjille ja kiusaajille, toisten arvostelijoille ja tuomitsijoille. Suomi on ahdasmielinen maa, ei oikein riitä sanat edes kuvaamaan nyt.
Itse olen myös lapsesta saakka tiennyt tuosta merkistä.
joka käyn vain uimahallissa saunomassa?
Enkö muka saisi istua puhdas uimapuku yllä lauteilla. Kun en käy altaassa, niin ei tule myöskään klooria ilmaan (maailman hulluin juttu!).
tosin olen käynyt paikkakuntani uiomahallissa viimeksi todella kauan sitten (kouluaikanani) ja silloin ei ainakaan kummallakaan puolella ole ollut saunan oven vieressä minkä'änlaita opastusta tuollaisen merkin käytöstöä/uimapuku sallimuksista. tuskin kuitenkaan ihan uusi juttu on....
ekan kerran merkistä olen saanut tietää myös keskustelupalstojen kautta.... eli kaikki ei tiedä.....
puhumattakaan mm. Pohjois-Tapiolan omakoti- ja paritaloista :D?
Meiltä kävelee Tapiolan ytimeen 7 minuuttia (asumme kerrostalossa) ja tässä vieressäkin on läjäpäin rivareita ja muutama omakotitalokin.
ko. merkin todella olevan oikea, kun kaikkialla vain lukee isoin kirjaimin, että
ettei tiedä, että joillain voi olla oikeus uimaukuun saunassa?
Itse olen 36v ja olen lapsesta asti tiennyt asiasta!!! eli melkoisen monta vuosikymmentä.... Ja mä olen sentään Turuust........... ;)
on myös "se" merkki, mutta uimahallin saunassa en yleensä käytä uimapukua. Toki jotkut tuijottavat ja supisevat. Mitä sitten, en mene siitä rikki
Ompa joku tullut sanomaan, että laita uimapuku kun oot niin ruman näkönen, iljettävä, lapset pelkää. Arvet on kuitenkin osa minua. Sallivuutta pikkasen
saavat käyttää uimapukua saunassa. Itse en siitä tarkemmin tiedä, mutta luulisin että sen saa lääketieteellisistä syistä. Pahat palovammat, todella isot leikkaus jäljet ym.
Siis en oikeasti edes tiedä tollasesta, eikä varmaan kukaan näistäkään jotka tuli tolleen loukkaavasti puhumaan tiennyt että voi olla tällasia lupia! Miksi jotkut saa sitten sellaisen merkin?
enkä käytä inatunnusta, enkä muutenkaan mitään. en perkele sen takia, että saan vähän vinkua keskustelupalstalla ja saan vähän marttyyrinkruunun hohdetta.
Tässä ap sai siksi myötätunnon puolelleen, että puhui Tapiolasta. Jos olis kertonut jostain räkälähiöstä, oltais hänet lynkattu. Palstalaisille iski kateus parempiosaisia vastaan ja päästiin haukkumaan tapiolalaisia.
Ap.lla on psykologista silmää jututnkertojana ja massojen pyörittäjänä.
Onnistuit tiivistämään sen oleellisimman eli:
Xandris:
Jotenkin tuntuu siltä, että olennainen keskustelun kysymys koskee sitä, SAAKO NORMIN RIKKOMISESTA YHTEISÖN MUUT JÄSENET MOITTIA RIKKOJAA?Onko siis ok moittia, jos joku roskaa? Kävelee punaisia päin? Jättää jauhelihapaketin kaupassa jauhohyllyyn? Tukistaa lastaan?
Tai nyt sitten vaikkapa menee uikkarit päällä uimahallin saunaan.
Ap kirjoittaa aloituksessaan, että on huonokäytöksistä motkottaa asiasta, joka ei muille kuulu.
Tämä on ollut valaisevaa, olin unohtanut jo koko merkin olemassaolon. Mistähän nämä kaikki ilkeät ihmiset on tehty? Kateellisuudesta, ymmärtämättömyydestä, yksinäisyydestä.......