Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tänään Tapiolan uimahallissa - opetelkaa nyt hyvät ihmiset käyttäytymään!

Vierailija
21.04.2009 |

Minä olen ainakin lapselle selittänyt, että joillain on lupa tulla saunaankin uikkareissa. Myönnän kyllä mulkoilleeni sellaisia teinejä, jotka ovat uimapuku päällä saunassa, mutta heillä on ollut myös naama ja tukka täydessä tällingissä, joten olen aika varma, ettei uimapuvun käyttöön ole ollut lupaa..

Kommentit (245)

Vierailija
101/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti "suostuisin" käyttämään myös invatunnusta autossani, jos haluaisin parkkeerata invapaikalle. Näin se vain menee.

Vierailija
102/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta josko minut vielä nähdään. Varmaan saan täältä palstalta saunomisestani kyllä lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa hirvittää. Oletteko te ihmiset näin pahansuopia, joustamattomia?

Mitkähän muut marginaaliryhmät ansaitsisivat jonkinlaisen yleisen paheksunnan ja pällistelyn etuoikeuksiensa vuoksi? Minua ihan oikeasti pelottaaa, että nämä hävyttömät kommentoijat ovat äitejä, jotka kasvattavat tulevia sukupolviamme.

AP, sinulle toivotan kaikkea parasta. Toivottavasti voit nauttia uimisesta ja saunomisesta ihan rauhassa.

Vierailija
104/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heiltä on poistettu rinta ja heillä on myös tämä kyseinen merkki uikkareissaan.

Ja kokemus uimahallikäynneistä on täysin sama kuin ap:lla. Eri ikäiset naiset, useimmiten varttuneet, huomauttelevat asiasta erittäin ilkeään sävyyn.

Eräskin matami oli kulkenut anopin perässä altaalle asti papattaen koko matkan!! Siis wtf?? Lopulta anopilta oli palanut hermo ja hän oli sanonut, että kuule minulla on rintasyöpä. Silloin eukko oli hävennyt silmät päästään eikä anteeksipyytelystä meinannut tulla loppua ollenkaan.

Jos ihmiset viitsisivät edes ottaa toisen uikkarin käytön puheeksi YSTÄVÄLLISESTI, niin juttu olisi ihan toinen. Mutta pointtihan on se, että joillakin vain on tarve v*ttuilla.

Vierailija
105/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia tyyppejä täällä pyörii. Jos uimahallissa käy muutama asiakas, joilla lupa pitää uikkaria saunassa, päivässä se kenenkään terveyttä vaaranna. Ja te, jotka tästä hygieniasta vaahtoatte, oletteko joskus uineet uima-altaassa ulkoimailla? Esim jossain rantalomakohteessa? Moniko kävi suihkussa ennen altaaseen hyppäämistä ja pesi KUNNOLLA hiet ja aurinkorasvat pois?Ja huolehditteko, että kaikki muutkin altaan käyttäjät peseytyivät kunnolla? Juu ja minäkin omistan kymmeniä bikineitä ja uikkareita. Vissiin olen ihan epänormaali...

Vierailija
106/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten olen jo moneen kertaan kirjoittanut, niin merkillä ei oikeasti tunnu olevan mitään väliä, koska ihmiset eivät sitä huomaa / tunnista / välitä siitä. Kyllä minä olen merkkiäni esitellytkin, en minä sitä piilossa pidä (vaikka mieli tekisi) enkä pitänyt tänäänkään - mutta kun ei se vaikuta mitään!

Yritä nyt ymmärtää, että kyse ei ole sen merkin olemassaolosta. Todennäköisesti vaikka pistäisin mainostaulun kaulaani niin ihmiset paheksuisivat, koska he EIVÄT HALUA YMMÄRTÄÄ. Ei siis ole mahdollista saada olla rauhassa se uikkari päällä saunassa vaikka mitä tekisi!

Olen kuules "ollut erilainen" pitkälti toistakymmentä vuotta, joten enköhän ole tässä ajassa ehtinyt sopeutua ja hyväksyä itseni. Ilman uimahalleja tuskin edes muistaisin "erilaisuuttani", koska se ei vaikuta päivittäiseen elämääni mitenkään, mutta valitettavasti muiden ihmisten uimahallikäyttäytyminen on jatkuvasti se yksi ja ainut asia, joka minut realiteetteihin ja syrjintään herättää. Itsen hyväksyminen ei totta vieköön voi tarkoittaa sitä, että pitäisi hyväksyä paheksunta, syrjintä ja ihmisten ilkeät kommentit.

ap

Vierailija
107/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee itsellesi jotain. hoidata itsesi, leikkauta tissi, tee jotain,että olisit normaali,niin ei tarvitse olla "erilainen" ja valittaa.

Vierailija
108/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämään. t: 101

Vierailija
109/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen koko kevään miettinyt, että uskaltaako/kehtaako uimahalliin mennä yksirintaisena/saunaan uimapuku päällä. Taidanpa jättää menemättä. Kesällä voi käydä rannalla. Kyllä ihmiset osaavat olla ilkeitä :(

Vierailija
110/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyajan ihmisiä, joilla ei ole mitään tapoja: saunassa istutaan uikkari päällä jne... kysehän on siitä, että nämä paheksujat luulevat, että joku istuu uikkari päällä saunassa välinpitämättömyyttään. Ja se, että näin luullaan, on ihan luonnollista.

Vierailija
111/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syypäänä ovat ne minäminä-ihmiset, jotka tosiaan saunoo uimapuku päällä muista välittämättä pelkkää itsekyyttään.. Jos MUUT osaisivat käyttäytyä, niin eipä tarvitsisi luvansaaneiden kokea ikäviä tilanteita, koska kaikki tietäisivät, että uimapukuisen saunojan täytyy olla luonnollisesti oikeutettu siihen.

Vierailija
112/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän maan parhaat asiantuntijat (lääkärit) eivät vielä ole osanneet tämän paremmaksi kursia ;)

ap

Vierailija
113/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on esim. uimahallissa vaikea selittää, miksi

-joku tulee uimapuku päällä saunaan

-hyppää altaan reunalta

-vesijuoksijat kävelee rinnakkain kuntouimareiden radalla ja huutaa lapsille, että lapset pois, vaikka lapsi on juuri uimassa 500 metrin harjoitusta oikealla tekniikalla.

Pitää kai alkaa selittää lapsen kysymyksiin kovalla äänellä, että "NIILLÄ ON JOKU ERIKOISMERKKI TÄHÄN OUTOON KÄYTÖKSEEN"

Vierailija
114/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

plastiikkakirurgia ole jo aika huippua.

esim. ihonsiirrosta ei jää hirmu arpia, siihen on solumyrkyt arpikudokseen, ja ihmisen omaa nahkaa voidaan kasvattaa pienestä koepalasta ym... RAHALLA SAA.

Vierailija
115/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän aikaihmisten pitäisi ymmärtää, että ei ole meidän asia paheksua ihmistä joka on uimahallin saunassa uikkarit yllä.

Yksi suomalainen erityispiirre on, että kaikki kokevat olevansa velvollisia vähän toisia "opettamaan".

Tosin lapset saavat rymytä kännissä yömyöhällä kaupunkien keskuistoissa, vanhukset kuolla busseihin. Kukas siitä välittää. Mutta annas olla jos olet uikkarit yllä saunassa, niin maailma loppuu justiinsa! Tai jos hetken hitaampana autona ajelet ohituskaistalla.

Vierailija
116/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille ap:tä haukkuville kommenteille ei voi olla mitään muuta selitystä kuin se, että ap:n kanssa tänään uimahallissa olleet haukkujat ovat löytäneet ketjun ja yrittävät nyt uudelleen lannistaa ja kiusata ap:tä. Todellakin ketju menee ihan koulukiusauksen tasolle!

En kerta kaikkiaan voi ymmärtää, että näin suvaitsemattomia ja itsekeskeisiä ihmisiä voi olla olemassa! Eikö teillä ole minkäänlaista häpyä? Ei minkäänlaista ymmärrystä toisten ihmisten ongelmista tai kykyä asettua toisen asemaan!

Ap:lle tsemppiä ja hyviä uintihetkiä jatkossakin.

Vierailija
117/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kyllä minut on maan parhaiden plastiikkakirurgien toimesta parsittu niin hyväksi kuin vain saa. Ei plastiikkakirurgiakaan kuitenkaan kaikkeen taivu ja siinäkin on omat rajoituksensa. Eikä kyse ole aina pelkästään rahasta.

ap

Vierailija
118/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sinä itse. Toki vähän erilaista on jos tulee uikkarit päällä saunaan, mutta outoa se ei ole. Oletkin nyt avainasemassa, kun kasvatat lapsistasi suvaitsevaisia.

Ja koska olet aikuinen, sinun pitää jo erottaa että uima-altaan reunalta hyppiminen on väärin. Lastasi on kohdeltu väärin, kun vesijuoksia hänelle huutaa vanhemman ja suuremman voimalla. Uimapuku saunassa voi olla, kun siihen on asianomaisen itsensä hyväksyttämät syyt.

Joten kaikki on hyvin. Mitään OUTOA ei ole tapahtunut. Minusta olisi aika outoa, kun tuo kukkaruukussa kasvava kasvi alkaisi puhua....

Vierailija
119/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olisi ilman tätä ketjua voinut tehdä aloituksen: TAPIOLAN UIMAHALLISSA NÄHTYÄ. NAINEN OLI SAUNASSA UIKKARI PÄÄLLÄ.

Vierailija
120/245 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimapuku päällä saunassa, että kaikki eivät vain välitä yhteisistä säännöistä.

eipä kenelläkään ole ollut merkkiä vetaista esille.