Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tänään Tapiolan uimahallissa - opetelkaa nyt hyvät ihmiset käyttäytymään!

Vierailija
21.04.2009 |

Minä olen ainakin lapselle selittänyt, että joillain on lupa tulla saunaankin uikkareissa. Myönnän kyllä mulkoilleeni sellaisia teinejä, jotka ovat uimapuku päällä saunassa, mutta heillä on ollut myös naama ja tukka täydessä tällingissä, joten olen aika varma, ettei uimapuvun käyttöön ole ollut lupaa..

Kommentit (245)

Vierailija
241/245 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
242/245 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaaat? Seitsemän vuotta vanha ketju tupsahtaa kehiin nyt, mitä hittoa? Joo, ei mulla muuta, pisti vaan silmään kun se uimahalli on TAAS remontissa joka valmistuu joskus vuoden päästä. Se on remontoitu niin vituraisesti että olisi nopeampaa purkaa ja tehdä uusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/245 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luullaanko täällä, että jos pitää saunassa uimapukua päällä, ei kävisi suihkussa ennen altaaseen menoa? Miten ne liittyy toisiinsa?

Millä tavoin suihkussa olo ilman uimapukua eroaa saunassa olosta ilman uimapukua?

Vierailija
244/245 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset merkit pitäisi kaikki kieltää. Jos tarvitsee yksitissistä arvellista vartaloaan piilotella, on parempi pysyä kotona. Minkä takia joillakin on tuollaisia erityislupia? Aivan älytöntä!

Vierailija
245/245 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin syitä saada tuo merkki, kuin se, ettei halua näyttää kehoaan julkisesti. Äitini on invalidi, ja vaikka pystyy omin jaloin kävelemään ym., hän ei pysty pukemaan uimapukua itse päälle. Uimahallilla käynti (jumpat, porealtaat ym.) auttavat kivuissa, joten uimahallillaa käydään jopa useasti viikossa.

Saunassa ei ole kotona mahdollisuutta käydä, ja uimareissulla hän käy usein uimisenkin välissä saunomassa. Silloin ei tietenkään ole mahdollisuutta ottaa uimapukua pois, koska hän ei saisi laitettua sitä takaisin päälle.

Useasti olen kuullut tarinoita siitä, että taas joku saunassa olija valitti hänen uimapuvusta, ei siis monelle tuo merkki ole tarpeeksi tuttu. Kun on kotiinlähdön aika, hän kuitenkin menee saunaan ilman uimapukua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä