Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1755)

Vierailija
1/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi itse

Vierailija
2/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jo erottu (tai minut siis jätetty) kun elättelin vielä että ehkä voitaisiin palata yhteen ja sen takia googlailin erästä asiaa lahjaa vasten. Päädyin itselleni entuudestaan tuntemattomalle keskustelupalstalle jossa ex oli vuosia jutellut minusta halventavia ja jutteli aika selkeästi miten säätö alkanut jonkun toisen kanssa.

Varmistus tuli kun jälkiselvittelyssä erään juridisen asian yhteydessä sain vahingossa tietää exän uuden virallisen osoitteen, oli muuttanut "kurssikaverin" kanssa yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kun vaan malttaa selata deittipalstoja, kun alkaa epäilyttää. Ei se sen vaikeampaa ole.

Tosin silloin voi jäädä yrityksen asteelle.

En siltikään naista enää huoli, vaikka anteeksi pyytelisi.

Vierailija
4/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli monta vuotta suhde toiseen naiseen. Nainen soitti minulle ja kertoi tilanteen.

Vierailija
5/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsukääreen osa tyynyn alla.

Vierailija
6/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoissa lakanoissa peuhattu siis..?

Vierailija
7/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoissa lakanoissa peuhattu siis..?

Nimenomaan. Puoliso ei välittänyt edes vaihtaa lakanoita aktin jälkeen. Tuli jotenkin likainen tunne kun makasin siinä ja vaihdoin ne itse saman tien.

Vierailija
8/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa halutessanne myös mitä tapahtui kinnijäämisen jälkeen.

Tunnustiko pettaneensä?

Ap

Vierailija
9/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa halutessanne myös mitä tapahtui kinnijäämisen jälkeen.

Tunnustiko pettaneensä?

Ap

En kertonut puolisolle mitään mutta aloin tulemaan kotiin yllättäen epämääräisiin aikoihin. Kun en saanut kiinni itse teossa, asensin makuuhuoneeseen kuuntelulaitteet ja sain niillä varmuuden pettämisestä.

Vierailija
10/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tapaus kertoi itse. Toisen tapauksen ulkotakin taskusta löytyi kondomeja, vaikka sellaisia ei ollut käytössä, siis meillä. Käski itse siis noukkia autonavaimet taskustaan ja puolustautui, että oli vasta aikomuksena, eli typeräkin vielä.

Vierailija
11/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen tapaus kertoi itse. Toisen tapauksen ulkotakin taskusta löytyi kondomeja, vaikka sellaisia ei ollut käytössä, siis meillä. Käski itse siis noukkia autonavaimet taskustaan ja puolustautui, että oli vasta aikomuksena, eli typeräkin vielä.

Kas kun ei olleet kaverin.

Vierailija
12/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan yllättänyt itse teosta?

Vierailija
13/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan yllättänyt itse teosta?

Olin. Luulin että meillä oli hyvä parisuhde ja kääreiden löytyminen lakanosta todellakin oli yllätys. Onneksi asunto oli omissa nimissä ja toinen osapuoli se joka lähti.

Vierailija
14/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillä oli about kymmenen naista WhatApissa, joissa keskusteli kaikenmaailman asioista pillun nuolemisesta siihen, kuinka halusi erään rakastamansa naisen "takaisin" (olivat "eronneet", väliaikaisesti koska tyyppi oli sanonut jotain pahasti). Samaan aikaan oli "seurustellut" minun kanssani muutaman vuoden. Selvästi kyseisellä ihmisellä ei ollut mitään rajaa, miten pitkälle mennään toisten ihmisten manipuloinnissa. Hän tuntui käyttävän hyväkseen naisten tarpeita ja luottamusta häikäilemättömästi, minä mukaan lukien.  Toinen kaipasi vain kiihkeää seksiä, toinen halusi romanttisen suhteen, kolmas halusi lähinnä seuraa ja vakiseksiä. Ja hän tuntui menevän täysillä niiden kaikkien naisten toiveisiin. Ja kerroin lukeneeni hänen viestinsä, olin tietenkin syyllinen viestisalaisuuden rikkomiseen ja täten suuri moraaliton rikollinen. Mitään ei ollut tapahtunut ja hän rakasti minua syvästi edelleen. Näin jälkeenpäin muistelen heppua huvittuneena ja ymmärrän kyllä, että kyseessä oli persoonallisuushäiriöinen ressukka, joka ei vain ole kykenevä sitoutumaan. 

Vierailija
15/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jäänyt kiinni :).

Vierailija
16/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon mies soitti minulle, olin silloin töissä, ja kertoi kuinka häntä vituttaa kun automme on väärin parkkeerattu keskustassa.

Mieheni piti olla työmatkalla muualla, mutta auto oli siis ollut edellisen yön tämän soittajan kerrostalon pihassa väärin parkkeerattuna.

No eipä tarvinnut kauaa pohtia mikä on tilanne.

Mies oli majaillut tämän naisen luona jo useasti, tämä kävi ilmi kun soittaja käytti muotoa ” autonne on TAAS”...

siihen loppui se avioliitto.

Vierailija
17/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon mies soitti minulle, olin silloin töissä, ja kertoi kuinka häntä vituttaa kun automme on väärin parkkeerattu keskustassa.

Mieheni piti olla työmatkalla muualla, mutta auto oli siis ollut edellisen yön tämän soittajan kerrostalon pihassa väärin parkkeerattuna.

No eipä tarvinnut kauaa pohtia mikä on tilanne.

Mies oli majaillut tämän naisen luona jo useasti, tämä kävi ilmi kun soittaja käytti muotoa ” autonne on TAAS”...

siihen loppui se avioliitto.

Käyttikö mies edes kumia? Oliko se nainen tietoinen tilanteesta, ja oliko hän sinua paljon nuorempi?

Vierailija
18/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen paras ystävä kertoi naisen miehelle joka soitti mun pettävälle aviomiehelle ja siitä vyyhti alkoikin aukeanaan. Ero tuli meille ja tuolle toiselle pariskunnalle. Salapari jatkoi yhdessä.

Vierailija
19/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen kertoi puolisoni kirjoittelevan hänelle iskuri palstan kautta.

Vierailija
20/1755 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin kotiin ja sain rysän päältä kiinni. Ex mies yritti selittää vielä vahingoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän