Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan työpaikat ovat kuin vankiloita

Vierailija
16.04.2015 |

Ärsyttää, kun työpaikat alkavat tuntua enemmän ja enemmän vankiloilta. Kaikkea kytätään, jopa messengerissä näkyy miten pitkään on ollut pois työpisteeltä. Lyhennettyä työaikaa ei parane edes kysyä, kun jo yhden palkattoman vapaapäivän saaminenkin on hyvin vaikeaa. Työtä ei kuitenkaan ole liikaa, vaan sopivasti, joten ei näitten asioitten pitäisi niin hankalia olla. Kuka nykyajan ihminen oikeasti haluaa uhrata elämänsä pelkälle työlle? En minä ainakaan. :/

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset käy töissä, saavat palkan, kaiken kaikkiaan veroja menee 60-70% koko palkasta. Kai te ymmärrätte, että teidät on huijattu tähän järjestelmään. Tavallisten ihmisten tarkoitus on vain olla orja ja tehdä työt.

Äänestäkään vaan  vihervasureita niin saatte lisää  -VV eli veroja ja velkaa

Äänestäkää vaan kokkareita niin saatte lisää mammonaa duunarin selkänahasta....öööö vai miten se menikään???

Vierailija
102/107 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tietäisit kun sinä ja kaltaisesi ovat sanalle "työ" allergisia?? Pulinat pois. 

T: Päällikkö

No mulla on 25v ollut vakityösuhde, kyllä mä nyt jotain tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
104/107 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
105/107 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että😀 Akateeminen valittaa kun riistetään ja kuitenkin 90 prossaa näistä äänestä juuri samoja riistäjiä. 

Vierailija
106/107 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tärkeä aihe nostettu tässä aloituksessa esiin.

Nykyään toisilla ei ole töitä - toisilla taas aivan liikaa kuormaa.

Vierailija
107/107 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi o täyttä totta. Meilki NS hullujen huoneel o suunnitteilla se kuuluisa älylaiteparkki. Tulisi vähän hankalaksi, ku eräs hullu käyttää sitä koko ajan. Ja se pitää koskee KAIKKIA SIELLÄ olevia, myös ja etenkin häntä !!!!!! Ja myös NS ohjaajiakin. Tuskin siitä selviävät.........kaikki vaan töllöttää omaa puhelintaan tai tablettiaan tai niitä 2:tai NS tietokonetta, jotka siel o. Vaik oliski NS työaika. Etenkin nää NS ohjaajat. Siis ne, joil o oma puhelin tai tabletti. Mut mulla se ei haittaa ollenkaan NS työskentelyy. Esim mä en saa pitää yhtään vapaata hetkeä siellä, vaan pitää tehdä töitä hiki hatus kauan. Ja useat muut siellä saa tehdä, mit haluavat. Se ei ole oikein. Olin kerran yli viikon pois sieltä. Tahallani. Kiusaamisen yms takia. Sinne o pakko aina mennä. Halus tai ei. Ainoo mukava asia siel o usein ruokailu. Ja sekin o usein täytettä kaaosta, ku viedään paikatkin ! O se ny noloo, ku aikuiselle laitetaan leukalappu !!!!!!!!!!! Luulis aikuisten osaavan syödä siististi ilman leukalappua !!!!!!! Sitä ei muuten SAA LAITTAA 8-v täyttäneelle henkilölle. Sen käyttö sen ijän jälkeen on NOLOA. EIKÄ sopivaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä