Seksuaalinen suuntautuminen on valinta
Kommentit (21)
Ei ole, oon nainen ja just eilen mietin että oon niin hetero, että jos olisin syntynyt mieheksi ni olisin 100% varmasti homo :D N34
Sittenhän te incelit voitte valita toisenne. Problem solved, jättäkää naiset rauhaan.
Olen bi, mutta olen valinnut olla miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ok biseksuaali.
Pakkohan sinun on olla biseksuaali jos olet voinut valita miehen ja naisen väliltä.
Kaikki ovat biseksuaaleja, heterot ja homot ovat valetta.
Ap
Olet mitä haluat olla/ uskot olevasi.
Miten niin, olen hetero, mutta olisin halunnut olla homo??? En kuitenkaan pysty kun ei luonto suostu taipumaan. Gay communityissä on yhteishenkeä ja tyylitajua ja niillä on usein jotain kivaa meneillään. Toista on tämä tylsä heteroelämä. Voisinkin valita!
Niinhän se on ja aivottoman elimensä hinkuttamisen voi lopettaa ihan kokonaankin.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin, olen hetero, mutta olisin halunnut olla homo??? En kuitenkaan pysty kun ei luonto suostu taipumaan. Gay communityissä on yhteishenkeä ja tyylitajua ja niillä on usein jotain kivaa meneillään. Toista on tämä tylsä heteroelämä. Voisinkin valita!
Ajattele olevasi narkomaani. Narkomaani communityissä asutaan sillan alla ja vedetään aineita päivästä toiseen, saatetaan vain unelmoida "normaalista" elämästä. Miksi he eivät valitse toisin?
Ei ole niin yksinkertaista.
Selvä. Valitsepa ap sitten toisin. Voit kokeilla ihan milloin itse haluat!
Vierailija kirjoitti:
Miksi
Niinhän se on. Voi valita tykkääkö kaikista maailman sukupuolista vai yhdestä tai kolmesta. Valita voi aina myös uudelleen.
Tyhmyys on valinta.
Loppujen lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Ok biseksuaali.
Pakkohan sinun on olla biseksuaali jos olet voinut valita miehen ja naisen väliltä.
Seksiä voi harrastaa kenen kanssa vaan oli seksuaalisuus millainen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok biseksuaali.
Seksiä voi harrastaa kenen kanssa vaan oli seksuaalisuus millainen tahansa.
Mumbachambaa joka ei tarkoita yhtään mitään.
Menetimme taas yhden sotilaan, rukoilkaamme.
Vierailija kirjoitti:
Ota homolta ahteriin. Ei se vaadi kun polvilleen menoa housut kintuissa ja nokare vaseliinia perärööriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi
Todistaaksesi itsellesi, että se on valinta. Suurin osa muista ihmisistä tietää, ettei se ole valinta.
Kunnes valitset toisin, seksuaalinen suuntautuminen ei ole valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi
Todistaaksesi itsellesi, että se on valinta. Suurin osa muista ihmisistä tietää, ettei se ole valinta.
Todista, että murhaaminen on väärin ja murhaa joku.
Oletko sinä talitintti vai mistä näitä tekstejä suollat?
En muista valinneeni. Ihastuin jo päiväkodissa silmittömästi tyttöihin. Oma ikä kasvoi mutta ihastusten kohteet ei juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi
Todista, että murhaaminen on väärin ja murhaa joku.
Oletko sinä talitintti vai mistä näitä tekstejä suollat?
Nyt meni kyllä yli hilseen tämä perustelu. :P
Ok biseksuaali.