Pitkän pidättelyn jälkeen pitkä pissa....
Ooteeko muut huomanneet joskus kun kauheassa pissahädässä menette vessaan niin itseäni alkaa ainakin turhauttamaan helposti kun pissaa vaan tulee ja tulee ja tulee kun haluaisi jo nousta ylös mutta heti kun luulee että rakko tyhjä niin shhhhhhssh lisää vaan alkaa tulemaan... Toisinaan turhauttaa pitkät pissat😄
Kommentit (24)
Välillä tulee tavallista pidempään mutta sina oon oottanut viimesetkin pisarat pois.
Monesti aamuisin herätessä on kova hätä ja silloin pissaa tulee paljon
Välillä töissä yritän kiireessä ähistää pissan nopeasti ulos silloin vähän ärsyttää jos pissaa vaan suhisee vaikka pitäis jo nousta ja jatkaa hommia..
Mies tykkää kun ollaan lenkillä metsässä ja pissaan höyryävää pissaa sen kädelle
Eipä tule pitkää pissaa multa, vaan pitkin päivää tiuruu housuun lusikallinen jos toinenkin.
Välillä en malta odottaa loppuun asti kiireessä niin meinaa pikkareihin tulla viineiset lirut
Sama tääl malttamaton joskus epähuomiossa nousen jo pöntöltä vaikka pissaa vähän liruaa vielä...
En jaksa aina odottaa vaan lopetan kesken.
Tekeekö miehet tätä vai kiirehtiikö naiset vaan pissaamisen kanssa?
Välillä en malta istua kun jokin työjuttu tms on kesken ja hätäilen kesken kaiken koitan nousta mutta pissaa vain tulee niin sitten suututtaa kun pitää vaan istua takaisin pöntölle
Huomaan monesti tekeväni tätä kun istun pöntölle ja alan pissaamaan niin otan jo paperin valmiiksi ja monesti nousen ylös kun luulen että olwn valmis mutta sittea vaan alkaa tulla lisää... Turhauttaa joskus kun ei malta rauhassa pissata
Pilluhuulet tykkää tuosta pidättämisestä.
Tuttua on varsinkin aamupissa minulla kestää kun pitkien yöunien jälkeen rakko yleensä tosi täynnä... Tuntuu että saa istua ikuisuuden ja edelleen vaan sihisee
Tuttua on...