SAAKELI kun ottaa päähän IDIOOTIT AUTOILIJAT PARKKIPAIKALLA!!
Pesin äsekn autoani ja huomasin kyljessä pienen lommon.
Minulla on tai siis OLI virheetön auto, mutta joku on ovella tölvässyt kaupan parkkipaikalla pienen lommon.
Kyllä se vitu**aa ja rankasti kun on 40.000 euron auto. Ja syy miksi kerron hinnan on se, että tajuatte että tuon hintaista autoa ei haluaisi kenenkään aivokääpiön kolhivan.
Jätän autoni kauas parkkipaikalla eli parkkipaikan takareunaan ja katson että molemmilla puolilla on vähintäänkin yksi tyhjä ruutu ettei kukaan aivokääpiö tulisi viereen, mutta mikä ihme siinä on vaikka veisin autoni viimeiseen nurkkaan niin jonkun on pakko tuupata autonsa viereen?!?!?
Olkoot kuinka van käyttötavarar, mutta olen autostani todella tarkka niinkuin kaikesta muustakin. ei tavaroita tarvitse rikkoa ja kolhia vain välinpiätmättömyyden vuoksi.
En IKINÄ ja tarkoitan todellakin etten IKINÄ ole kenenkään autoa kolhaissut parkkipaikalla. Pidän aina huolen ettei ovai vahingossakaan osu aj että lapset kulkee niin ettei koske (nuohoa) muiden autoja. Meillä on ehdoton kielto että kenenkään autoon EI kosketa, aivan sama onko se 500 euron vai 50.000 euron. Kenenkään omaisuudelle EI aiheuteta huolimattomuuttaan ja välinpitämättömyyttään vahinkoa.
Pelkästään se, että monet ääliö vanhemmat antaa lasetn kulkea autojen välissä tekee sen että kurainen kylki ja sitä kun "nuohoo" se naarmuuntuu.
Toivottavasti tämä osuu johonkuhun ja uppoaa sinä mielessä että jos on antanut lastensa kulkea kuinka sattuu vieraiden autojen luona, ymmärtäisivät oppia kunnioittaan muiden omaisuutta.
UGH, olen puhunut
T. Harmittaa
Kommentit (189)
En tiedä onko provo vai ei, mutta vähän kyllä hämmästelen täällä tuota asennetta. Ensinnäkin vahinko on vahinko, siihen ei mielestäni älykkyys tai tyhmyys vaikuta mitenkään. Toiseksi oletko varma, ettet itse ole kolhaissut autoasi johonkin? Kolmanneksi vaikka ajaisit miten syrjään, se ei tarkoita sitä, ettei viereiseen parkkiruutuun saisi ajaa. Neljänneksi, miksi korostat tuota autosi hintaa, kun kuitenkin myöhemmin jankutat että kaikkien omaisuutta pitää kunnioittaa, oli sitten 500 euron tai 50 000 euron auto?
Eikö ketään muuta tämä ap:n asenne aivokääpiöineen ja idiootteineen ihmetytä ja suututa? Melkein kaikki muut ovat ap:n kanssa täysin samaa mieltä ja niin olen minäkin tuosta toisen omaisuuden kolhimisesta, mutta ei tuo aivokääpiöiksi haukkuminen oikein fiksua kuvaa anna ap:stakaan.
Onko todellakin palvontaa pitää huolta omaisuudestaan? (viisastelijoille tiedoksi: pidän huolta myös lapsistani).
Te ette varmaan pidä huolta myöskään kodeistanne?
suuressa kaupungissa, jossa joka toinen auto oli lommoilla jostain päästä. En silti nähnyt kenenkään saavan raivokohtausta asiasta, vaikka temperamentin puolesta italialaiset hyvinkin saattavat saada kohtauksia. Ehkä jossain perähikiällä on mahdollista ajaa sitä arvoautoaan niin, että muita autoja ei tule muutaman metrin etäisyydelle, mutta kyllä jo Helsingissä on välillä niin ahdasta, että turha on luulla löytävänsä parkkipaikan, jossa on kummallakin puolella tyhjää tilaa...
suuressa kaupungissa, jossa joka toinen auto oli lommoilla jostain päästä. En silti nähnyt kenenkään saavan raivokohtausta asiasta, vaikka temperamentin puolesta italialaiset hyvinkin saattavat saada kohtauksia. Ehkä jossain perähikiällä on mahdollista ajaa sitä arvoautoaan niin, että muita autoja ei tule muutaman metrin etäisyydelle, mutta kyllä jo Helsingissä on välillä niin ahdasta, että turha on luulla löytävänsä parkkipaikan, jossa on kummallakin puolella tyhjää tilaa...
autonsa johonkin. vitsi mikä neropatti. kyl mäkin tiiän mille näyttää ovella aiheutettu lommo auton kyljessä mut 73 ei taija tietää?munkin autossa niitä on pari.että täälläkin on kohdattu noita jokka ei välitä mistään mitään.toivottavasti saavat joskus omille nokilleen vielä.ellei oo rahaa niin ettei paskalle taivu niin ihan tasan varmana jokaista harmittaa noin kalliissa autossa turhat kolhut ja naarmut.
En nyt kyllä ymmärrä mitä sinä tarkoitat? Kyllä ap:n viestissä luki selvästi, että oli ajanut auton ruutuun, jossa viereiset ruudut olivat tyhjät. Mikäs laki kieltää niihin viereisiin ruutuihin ajamasta?
vai kumpi meistä ymmärsi asian väärin?
Ehkä ihmiset eivät aja niitä taskuparkkeerausajojaan uusimmilla Ferrareillaan, vaan kotteroilla. Samaa suosittelen ap:lle.
Kauheissa ruuhkissa kukaan ei paljon pienistä lommoista välitä, ne eivät vaikuta käyttötavaran arvoon. Näinpä kerran pienen kolarinkin,eli skootteri ajoi auton perään. Skootterimies vain huusi, että oh la laa ja matka jatkui, kukaan ei pysähtynyt tai noussut autoistaan. Suomessahan olisi poliisit jo kutsuttu paikalle.
Mä sanon suoraan että mulle auto on tärkeä. Mä tarvitsen sitä päivittäin ja olen ostanut mua miellyttävän auton, tietyn värisen ja tietyillä ominaisuuksilla, miksi en siis pitäisi siitä huolta. Odotan myös muilta että vaikka eivät autostani pitäisi, niin eivät sitä kuitenkaan lähde tahallaan naarmuttelemaan tai vastaavaa ilkivaltaa tekemään.
Vahinkoja sattuu aina, ei voi mitään, mutta odotan että yhteystiedot jätetään eikä luikita pakoon kun pahaset roistot.
Mä muuten olen todella ihastunut mun autooni :)
ja sillä on ihana ajaa.
Ranskassa ei autot maksa paljoa, suomessa joutuu maksamaan itsensä kipeeksi jo vanhasta paskastakin. Ja ei paljon lohduta miten ranskassa on asiat siinä vaiheessa kun oma auto on ruvilla.
Minua oikeastaan vaan huvitti tuo aloitus. Miten oikeasti joku jaksaa keuhkota jostain pikku lommosta. No täällä Suomessa on kaikki mahdollista. Mutta tekisi sinullekin ap hyvää mennä tutustumaan jonkun muun maan liikennekulttuuriin sillä 40 000 autollasi. Katsotaan sitten jaksatko vielä tulla tänne mesomaan.
No joo, vedähän syvään henkeä ja rauhoitu. Kunhan kysyin. En ole siis nähnyt ap:n auton lommoa, anteeksi vain kauheasti... Ja ihan totta, minä ajan sellaisella ropaleella, että en kyllä edes huomaisi, jos sitä joku kolhisi, kun en muutenkaan tuosta autoilusta tai autoista ylipäätään niin perusta.
73
autonsa johonkin. vitsi mikä neropatti. kyl mäkin tiiän mille näyttää ovella aiheutettu lommo auton kyljessä mut 73 ei taija tietää?munkin autossa niitä on pari.että täälläkin on kohdattu noita jokka ei välitä mistään mitään.toivottavasti saavat joskus omille nokilleen vielä.ellei oo rahaa niin ettei paskalle taivu niin ihan tasan varmana jokaista harmittaa noin kalliissa autossa turhat kolhut ja naarmut.
Ranskassa ja Italiassa ei kylvetä teitä täyteen suolaa talvisin. Suola tunkeutuu pelteihin maalipinnassa olevien vaurioiden kautta ja ruostuttaa ne Tosin niitä ruostevaurioita hitsaillessa sinunkin aikasi kuluisi rattoisasti. Voisit sitten siellä MIGin varressa muistella Ranskan ja Italian ah niin huoletonta autokulttuuria.
ap kirjotti jossain kai kakkos sivulla näin,
^^^^Yritän vääntää rautalangasta: JOS ajan tietoiseti autoni kauemmaksi kaupan ovesta (sinne missä on tilaa, tyhjiä parkkiruutuja, parkkipaikan laidalle) ja oletan että autoni saa olla siellä rauhassa, niin ONKO pakko ajaa viereen? JOS ON PAKKO AJAA AIVAN VIEREEN, EIKÖ EDES VOISI OLLA KOLHIMATTA VIEREISTÄ AUTOA?
Eikö voisi jättää vaikka yhden parkkiruudun välliin? Koska en paikkaa omista enkä todellakaan voi määrätä ketään, niin jokainenhan on vapaa tekemään mitä haluaa. Ihmettelen edelleen miksi on pakko ajaa viereen? Mikä ihmeen syy siinä voi olla?^^^^
mä oon oottanu vastauksia muttei näytä olevan kellää kuhan huudellaan ihan turhia.
ap on kysyny muttei kellään näytä olevan vastauksii muutaku huutaa vaane ttä muula on oikeus mulla on oikeus.ziisus! joo joo mullakin on oikeus mut mä osaan olla kanssaeläjiä kohtaan huomaavainen enkä aina vaan mieti mihin mulla on oikeus.jos olis tollanen tilanne että parkkiksella on monta ruutua tyhjää niin en mä menis ehdoin tahdoin parkkiin kenkään ihan viereen.
mua kans jurppii kaikki jokka ie tajua että emin vanha kottero on meille melki kakki se mitä me omistetaa. en mä haluu siihen yhtään kolhuja vaan sen takai ettei joku välitä.
hyvä ap, jatka samaan malliin.
terv 80
Juurihan on naama punaisena kirjoiteltu, ettei sen auton rahallisella arvolla ole väliä. Sama se, jos Ranskassa ei maksa paljoa. Pellit ruttuun vaan, saadaan vähän tilaa ihmisillekin.
Juurihan on naama punaisena kirjoiteltu, ettei sen auton rahallisella arvolla ole väliä. Sama se, jos Ranskassa ei maksa paljoa. Pellit ruttuun vaan, saadaan vähän tilaa ihmisillekin.
kuin me suomalaiset?
kun naapurin lapsi kävi varastamassa ruusupensaasta ruusunmarjan viime syksynä. Siis ei mitään toisen omaisuuden kunnioitusta näillä pa**oilla! Ei se rahallinen arvo mitään, ihan kaikesta voi valittaa!
Meidän pihalle ei tartte tulla ilman lupaa. Sun penska tuskin tyytyis pelkkään ruusunmarjaan, eiköhän se ole niitä jotka naarmuttais samalla reissulla pihalla seisovan auton. "kun ei sillä ole mitään väliä, ei meidän äitikään välitä vaikka sen auto on ihan lommoilla ja naarmuilla"
kun naapurin lapsi kävi varastamassa ruusupensaasta ruusunmarjan viime syksynä. Siis ei mitään toisen omaisuuden kunnioitusta näillä pa**oilla! Ei se rahallinen arvo mitään, ihan kaikesta voi valittaa!
Voi rauhoitu nyt hyvänen aika! Eikö tästä voi keskustella asiallisesti ilman noita ziisusteluja?
Juu, en ilmeisesti juuri lainaamaasi viestiä lukenut. No en tiedä, miksi on pakko ajaa viereen, mutta itsekin mieluummin ajan parkkipaikalla kauemmas, jos olen yksin liikenteessä, koska ajattelen, ettei minulla ole tarvetta ajaa ihan siihen oviaukon viereen. Siihen voi esim jollakin vanhuksella tai lapsiperheellä suurempi tarve. Itselleni ei ole ikinä tullut mieleen, että jos joku on jättänyt auton kauemmas parkkiin, siihen ei saisi viereen ajaa. Anteeksi nyt vain omituinen älykääpiöajatusmaailmani. Jossakin junassa ja linja-autossa ymmärrän, että jos muualla on tilaa, niin en änkeä siihen yksinäisen ihmisen viereen istumaan, mutta en ole ajatellut, että autoihin pätee sama henkilökohtaisen tilan tarve.
Ja jos parkkipaikalla ei silloin ole paljon autoja, kun ap on autonsa siihen jättänyt, voi kuitenkin myöhemmin paikkoja olla vähemmän, jolloin "pakko" on ajaa siihen viereen.
Mulla on parin tonnin auto, ikäänsä katsottuna hyvässä kunnossa. Mä en tykkää että kukaan kävis vahingoittamassa sitä millään tavoin. Ei tästä kauaa ole kun muksu heitteli keppiä koiralla meidän pihalla, auto oli siinä vieressä. Mä sanoin pojalle että varoo osumasta autoon. Miksi mitään vahingoittaa tahallaan. Mä en ikipäivänä vahingoittais kenenkään omaisuutta tahallani, en halpaa auto enkä sitä kallistakaan.
Mä olen varmaa ihan hirveä ihminen sitten kun tykkään että autoni on puhdas, ei se kovin nätti ole, mutta puhdas ja ehjä se on ja mulle tarpeellinen. Toivottavasti nämä jotka eivät välitä vaikka omat autot olisivat naarmuilla, ymmärtäisivät että toiset välittää ja ymmärtäisivät vielä olla naarmuttelematta toisten autoja.