Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SAAKELI kun ottaa päähän IDIOOTIT AUTOILIJAT PARKKIPAIKALLA!!

Vierailija
15.04.2009 |

Pesin äsekn autoani ja huomasin kyljessä pienen lommon.

Minulla on tai siis OLI virheetön auto, mutta joku on ovella tölvässyt kaupan parkkipaikalla pienen lommon.

Kyllä se vitu**aa ja rankasti kun on 40.000 euron auto. Ja syy miksi kerron hinnan on se, että tajuatte että tuon hintaista autoa ei haluaisi kenenkään aivokääpiön kolhivan.

Jätän autoni kauas parkkipaikalla eli parkkipaikan takareunaan ja katson että molemmilla puolilla on vähintäänkin yksi tyhjä ruutu ettei kukaan aivokääpiö tulisi viereen, mutta mikä ihme siinä on vaikka veisin autoni viimeiseen nurkkaan niin jonkun on pakko tuupata autonsa viereen?!?!?

Olkoot kuinka van käyttötavarar, mutta olen autostani todella tarkka niinkuin kaikesta muustakin. ei tavaroita tarvitse rikkoa ja kolhia vain välinpiätmättömyyden vuoksi.

En IKINÄ ja tarkoitan todellakin etten IKINÄ ole kenenkään autoa kolhaissut parkkipaikalla. Pidän aina huolen ettei ovai vahingossakaan osu aj että lapset kulkee niin ettei koske (nuohoa) muiden autoja. Meillä on ehdoton kielto että kenenkään autoon EI kosketa, aivan sama onko se 500 euron vai 50.000 euron. Kenenkään omaisuudelle EI aiheuteta huolimattomuuttaan ja välinpitämättömyyttään vahinkoa.

Pelkästään se, että monet ääliö vanhemmat antaa lasetn kulkea autojen välissä tekee sen että kurainen kylki ja sitä kun "nuohoo" se naarmuuntuu.

Toivottavasti tämä osuu johonkuhun ja uppoaa sinä mielessä että jos on antanut lastensa kulkea kuinka sattuu vieraiden autojen luona, ymmärtäisivät oppia kunnioittaan muiden omaisuutta.

UGH, olen puhunut

T. Harmittaa

Kommentit (189)

Vierailija
181/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa heillä lapset kulkea koko ajan kusi sukassa, kun mihinkään ei saa tulla naarmuakaan. Niillä on kotona varmaan 7000 euron valkoinen nahkasohva ja suunnilleen samanarvoinen aito persialainen matto, joita varjellaan henkensä kaupalla.

Ja lastenhuoneessa on isoisoisomummovainaan antiikkiset perintöhuonekalut, niin ettei omassa huoneessakaan vaan oteta rennosti ja eletä lapsen elämää.

Eipä sillä, pidän itsekin huolta, etteivät lapset avaa itse ovia ahtaalla parkkipaikalla. Eikä sitä ovea saa varovastikaan laittaa nojaamaan naapuriautoon, sillä kun auto heilahtaa kyytiin noustessa, on maaliton kohta jo naapuriauton ovessa!

T: eräs, joka äskettäin huomasi oman auton takaoveen tulleen lommon

Vierailija
182/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomenkieleni on aika heikko.Olen onnellinen, että edes tämän verran osaan kirjoittaa suomea.

Onko todellakin palvontaa pitää huolta omaisuudestaan? (viisastelijoille tiedoksi: pidän huolta myös lapsistani).

Te ette varmaan pidä huolta myöskään kodeistanne?

Pidän huolta niin perheestäni kuin omaisuudestani(kirjoitin sen jo aikaisemmin, mutta viesti karkasi ja en kerennyt heti kirjoittamaan lisää).

Eli pidän huolta myös talostamme. Miksi osa taloista on niin huonossa kunnossa,homeessa? Ihmiset eivät viitsi pitää huolta niistäkään.

Miksi sitten et pidä huolta viesteistäsi ja oikeinkirjoituksestasi jos olet niin kova pitämään asioista huolta? Minua ärsyttää kirjoitusvirheet paljon enemmän kuin naarmut autossa, mutta kukin siis tyylillään. Kehotan myös lapsiani ilmaisemaan itseään tarkasti, koska se on todella tärkeä asia, toisin kuin auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kantsii ostaa niin halpa auto, ettei pari lommoa vaikuta suuntaan eikä toiseen.

Ja ihan oikeasti -jos auton arvo ostettuna oli 40 000, niin liikkeestä ulos ajettuna arvo laski noin neljänneksen. Ei siinä pieni maalin väriero enää tunnu missään.

Mutta muuten olen sitä mieltä, että toisten autojen lommottaminen on alhaista toimintaa.

ja maalauksen saisikin 500 eurolla, mutta ei saa. Ootte te pöllöjä, jos ihminen ostaa itselleen kalliin auton, tulee hänen olla valmis maksamaan useasti autonsa maalauskin... millä ihmeen teorialla? Eikös ne jotka ostaa halpaa, ovat valmiita uhraamaan siihen lisää rahaa ja ne jotka ostavat kalliin, olettavat ettei enää lisäkuluja tule?

Vierailija
184/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä se vasta pöllö olet teorioinesi

Vierailija
185/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pyörän maalipinnan saa rikki, jos pyörää kohtelee kaltoin,

ja samalla tavalla pyöräkin voi ruostua kuin auto, jos sitä

säilyttää säässä kuin säässä ulkona kurassa ja loskassa.

Toisaalta ei autoonkaan tule niin helposti lommoja

ja naarmuja kuin tässä ketjussa annetaan ymmärtää!

Esim. jos auton oven laittaa varovasti lepäämään toisen

auton kylkeä vasten niin ei siitä jää mitään jälkeä. Aivan

eri juttu on, jos oman auton oven paukauttaa auki kovalla

voimalla toisen auton kylkeen.

Minun edelisen autoni perään ajettiin hiljaisella vauhdilla

risteysalueella, eikä auton takapuskuriin tullut varsinaisesti

mitään jälkeä. Peräänajaja oli tosi helpottunut, kun en vaatinut

häneltä korvauksia. Kaipa minun olisi pitänyt "repiä pelihousuni"

tapahtuman vuoksi, mutta en nähnyt mitään syytä rangaista

peräänajajaa tästä vahingosta.

vahingon? Et todellakaan jää.

Eli, auto on pyhä lehmä.

Vertaus ontuu.

Vierailija
186/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin katson aina että myös viereinen auto olisi ns. "kalliinpi" auto, koska oletan myös heidän kunnioittavan autoansa, joten eivät kolhi ovillaan toisten autoihin, voipi jäädä omaankin autoon jälki. Minkään parin tonnin auton viereen en parkkeeraa, ja syynään kyllä autoni jos tälläinen komistus on viereeni tullut. Kaikki ei arvosta autoaan, niin jostain syystä eivät sitten arvosta toistenkaan autoa.

Vierailija
187/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä se vasta pöllö olet teorioinesi

Kun ostan uuden omakotitalon niin oletan ettei minula mene heti rahaa remonttiin, kun ostan vanhan, tiedän että kukkarostani pitää löytyä vielä lisää rahaa sen kunnostamiseen. sama pätee autoihin.

Vierailija
188/189 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla outo ajattelutapa. Kun kerran sulla oli varaa ostaa kallis auto, tulee sinulla olla varaa (ja sinun kuuluukin) maksaa enemmän ja enemmän.Öööö... miksi näin? Katellisuutta? Oikeasti, köyhän ei koskaan kannata ostaa halpaa. Rikkaat paskoilla ajelee.

Vierailija
189/189 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis