SAAKELI kun ottaa päähän IDIOOTIT AUTOILIJAT PARKKIPAIKALLA!!
Pesin äsekn autoani ja huomasin kyljessä pienen lommon.
Minulla on tai siis OLI virheetön auto, mutta joku on ovella tölvässyt kaupan parkkipaikalla pienen lommon.
Kyllä se vitu**aa ja rankasti kun on 40.000 euron auto. Ja syy miksi kerron hinnan on se, että tajuatte että tuon hintaista autoa ei haluaisi kenenkään aivokääpiön kolhivan.
Jätän autoni kauas parkkipaikalla eli parkkipaikan takareunaan ja katson että molemmilla puolilla on vähintäänkin yksi tyhjä ruutu ettei kukaan aivokääpiö tulisi viereen, mutta mikä ihme siinä on vaikka veisin autoni viimeiseen nurkkaan niin jonkun on pakko tuupata autonsa viereen?!?!?
Olkoot kuinka van käyttötavarar, mutta olen autostani todella tarkka niinkuin kaikesta muustakin. ei tavaroita tarvitse rikkoa ja kolhia vain välinpiätmättömyyden vuoksi.
En IKINÄ ja tarkoitan todellakin etten IKINÄ ole kenenkään autoa kolhaissut parkkipaikalla. Pidän aina huolen ettei ovai vahingossakaan osu aj että lapset kulkee niin ettei koske (nuohoa) muiden autoja. Meillä on ehdoton kielto että kenenkään autoon EI kosketa, aivan sama onko se 500 euron vai 50.000 euron. Kenenkään omaisuudelle EI aiheuteta huolimattomuuttaan ja välinpitämättömyyttään vahinkoa.
Pelkästään se, että monet ääliö vanhemmat antaa lasetn kulkea autojen välissä tekee sen että kurainen kylki ja sitä kun "nuohoo" se naarmuuntuu.
Toivottavasti tämä osuu johonkuhun ja uppoaa sinä mielessä että jos on antanut lastensa kulkea kuinka sattuu vieraiden autojen luona, ymmärtäisivät oppia kunnioittaan muiden omaisuutta.
UGH, olen puhunut
T. Harmittaa
Kommentit (189)
Miksen saa välitää omaisuudestani, jonka eteen on tehty tunti jos toinenkin raskasta ruumiillista työtä?
Onko provon huutelijalla tarkoitus ärsyttää vai mikä on homman funktio?
jostain autoon tulleesta naarmusta. Tai jos oikeasti tuollaisesta asiasta kiihtyy noin kauheasti, kehtaisi sitä ääneen tunnustaa edes nimettömänä. Kai nykyaikana jo jokainen ymmärtää miten lapsellista rahan takia on kiihkoilla ja mihin tuollainen pakkomielteinen tavaranpalvonta johtaa. Täydelliseen henkiseen köyhyyteen ja oman navan tuijotukseen. Ai niin, siihenhän me ollaan tultu.
muiden tavaroiden koskemattomuudesta. Eiköhän pitäisi olettaa, että on tapahtunut vahinko ja suurin synti on se, että siitä ei ole ilmoitettu ja jätetty yhteystietoja.
En tiedä uskaltaisinko enää itsekään mennä tunnustamaan jos olisin jotain autoa kolhinut. Tiedä vaikka vastassa olisi ap:n kaltainen raivohullu, joka pitää autoaan ihan perheenjäsenenä.
kun niihin ei saa edes koskea ja niitä pitää putsata ja puleerata ja vahata ja pitää paremmassa kunnossa kuin omat lapsensa. Jotain vikaa tommoisissa ap:n tapaisissa älykääpiöissä
Ottaa päähän lommo, naarmukin ottaisi yhtä paljon.
Toivon osaltani että ihmiset katsoisivat tekemisiään ja latensakin perään paremmin.
Kummasti aivan sama yyli oli kolmella viimeisellä kirjoittajalla ja ajatuksen punainen lankakin sama, heh.
AP
toivottavasti arvostatte toistenkin omaisuutta vähinätän yhtä paljon kuin omaanne.
AP
olisivat toisensa pois sulkevia?
Kyllä minä lapsiani rakastan ja heistä huolehdin vaikka harmittaa todella paljon jos joku älykääpiö naarmuttaa autoani.
t. se joka on TÄYSIN ap:n kannalla (en muista numeroa)
Mun on pakko kommentoida että mun mielestä olet aivan ja täysin oikeassa. JOS vie auton parkkiin ns. syrjään, niin sillä ei ole mitään tekemistä auton koon kanssa (?????), ainoastaan se kertoo että omistaja haluaa huolehtia omaisuudestaan.... Olen aivan samanlainen, haluan että omistamani tavarat, autot ja muut ovat kunnossa, ehjiä ja siistejä. Mukavampi käyttää itse, ja mukavampi myös esim myydä! Oikein hyvää kevättä ap:lle, pidetään me omistamme huolta =D
Pliis sanokaa joku että ette ole tosissanne. Siis nämä autojensa suojelijat. Ostakaa halvempi auto jos se rahallinen menetys surettaa.
kyljessä on noin metrin pituinen naarmu, joku ilmeisesti kulkenut ohi ja avaimella tai vastaavalla naarmuttanut. Harmittaahan se mutta ei ole autotallia ja autoa on kadulla pidettävä niin minkäs teet - idiootteja on aina. Edellisestä autosta joku oli käynyt potkimassa peilit alas. Kaikkihan nämä korjaukset menee omavastuun piikkiin ja kauhea vaiva. Enkä todellakaan ymmärrä kun toisen auton vahingoittamisesta ei ole kenellekään mitään hyötyä! Varastamisen yms voin jotenkin tajuta kun siitä saa itselleen sentään sen varastetun tavaran mutta se että rikkoo jotain toisen omaa niin eihän siitä mitään jää käteen.
Ap:n tapauksessa emme tosin tiedä onko naarmu syntynyt tahallaan vai vahingossa. Osa parkkihalleista ja parkkipaikoista vaan on niin ahtaita ja ruudut niin pieniä että vahinkojakin voi sattua vaikka kuinka yrittäisi varoa.
En osta halvempaa, ajan tuolla ja jos tulevaisuudessa saan toisen se on sen ajan murhe.
Ei minun kuulu toimia noin, eikä kenekään muunkaan. Jokainen ostaa sitä mitä haluaa ja muilla EI ole oikeutta tärvellä kenenkään omaisuutta.
AP toivottaa myös mukavaa ja aurinkoista kevättä, ERITYISESTI 65 ja 66
Eiköhän kaikki ole tullut sanottua minun puolelta. Auton imurointi odottaa.
Nyt on hyvä hetki lähteä nuolemaan auto puhtaaksi, ettei vaan tule naarmuja. Sitten vahaan sen ekstra-suojaavalla panssarivahalla käsin kun ei tarvitse lähiviikkoina lähteä kauppaan. Ja voinhan aina ajella taksilla jos tulee jotain yllättävää menoa, että auto saisi olla rauhassa kaunis ja puunattu edes pari viikkoa tällä erää.
Nyt on hyvä hetki lähteä nuolemaan auto puhtaaksi, ettei vaan tule naarmuja. Sitten vahaan sen ekstra-suojaavalla panssarivahalla käsin kun ei tarvitse lähiviikkoina lähteä kauppaan. Ja voinhan aina ajella taksilla jos tulee jotain yllättävää menoa, että auto saisi olla rauhassa kaunis ja puunattu edes pari viikkoa tällä erää.
että itse mahtuvat hyvin ulos mutta toiselta puolelta ei kunnolla ovet aukea. Yritä siinä sitten laittaa lasta turvaistuimeen. Ovi on pakko avata niin auki kuin sen saa, ja silloin se oven reuna saattaa nojata naapuriautoon. Ei siitä kyllä muuta jälkeä jää, kuin pöly pinnasta lähtee. Ja eihän kukaan voi ajatella, että hänen autonsa viereisiin paikkoihin ei tulisi autoja, ei täällä meidän lähistön parkkihalleissa ainakaa yleensä niin määrättömästi ole tyhjää tilaa että voisi parkkeerata joka toiseen ruutuun - ennemminkin joutuu jonottamaan paikkaa. Tietty jos ottaisi vapaata töistä ja kävisi keskellä päivää kaupassa... Hyvä vinkki muuten teille auton palvojille :)
En tiedä onko provo vai ei, mutta vähän kyllä hämmästelen täällä tuota asennetta. Ensinnäkin vahinko on vahinko, siihen ei mielestäni älykkyys tai tyhmyys vaikuta mitenkään. Toiseksi oletko varma, ettet itse ole kolhaissut autoasi johonkin? Kolmanneksi vaikka ajaisit miten syrjään, se ei tarkoita sitä, ettei viereiseen parkkiruutuun saisi ajaa. Neljänneksi, miksi korostat tuota autosi hintaa, kun kuitenkin myöhemmin jankutat että kaikkien omaisuutta pitää kunnioittaa, oli sitten 500 euron tai 50 000 euron auto?
Eikö ketään muuta tämä ap:n asenne aivokääpiöineen ja idiootteineen ihmetytä ja suututa? Melkein kaikki muut ovat ap:n kanssa täysin samaa mieltä ja niin olen minäkin tuosta toisen omaisuuden kolhimisesta, mutta ei tuo aivokääpiöiksi haukkuminen oikein fiksua kuvaa anna ap:stakaan.
ostettiin sieltä säästämillämme rahoilla autot, joten autot ovat omia, mutta talosta valitettavasti jouduttiin ottamaan lainaa kun emme halunneet tavallista jukkataloa rakentaa. :D
Ja ihan sama onko ap:n aloitus provo, mutta ainakin se on täyttä totta, että meidän sekaan mahtuu sellaisia jotka eivät välitä muiden omaisuudesta, kalliista taikka halvasta!
Niin ja sen verran vielä, että onneksi autossamme on parkkitutka sekä edessä, että takan, (eli aika olematon prosentti on se, että minä kolhisin toisen auton parkkipaikalla parkkeeratessa!) joten se täytyisi tulla pakollisiksi kaikkiin autoihin. Loppuisi kolhimiset parkkipaikoilla!
-47