Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAAKELI kun ottaa päähän IDIOOTIT AUTOILIJAT PARKKIPAIKALLA!!

Vierailija
15.04.2009 |

Pesin äsekn autoani ja huomasin kyljessä pienen lommon.

Minulla on tai siis OLI virheetön auto, mutta joku on ovella tölvässyt kaupan parkkipaikalla pienen lommon.

Kyllä se vitu**aa ja rankasti kun on 40.000 euron auto. Ja syy miksi kerron hinnan on se, että tajuatte että tuon hintaista autoa ei haluaisi kenenkään aivokääpiön kolhivan.

Jätän autoni kauas parkkipaikalla eli parkkipaikan takareunaan ja katson että molemmilla puolilla on vähintäänkin yksi tyhjä ruutu ettei kukaan aivokääpiö tulisi viereen, mutta mikä ihme siinä on vaikka veisin autoni viimeiseen nurkkaan niin jonkun on pakko tuupata autonsa viereen?!?!?

Olkoot kuinka van käyttötavarar, mutta olen autostani todella tarkka niinkuin kaikesta muustakin. ei tavaroita tarvitse rikkoa ja kolhia vain välinpiätmättömyyden vuoksi.

En IKINÄ ja tarkoitan todellakin etten IKINÄ ole kenenkään autoa kolhaissut parkkipaikalla. Pidän aina huolen ettei ovai vahingossakaan osu aj että lapset kulkee niin ettei koske (nuohoa) muiden autoja. Meillä on ehdoton kielto että kenenkään autoon EI kosketa, aivan sama onko se 500 euron vai 50.000 euron. Kenenkään omaisuudelle EI aiheuteta huolimattomuuttaan ja välinpitämättömyyttään vahinkoa.

Pelkästään se, että monet ääliö vanhemmat antaa lasetn kulkea autojen välissä tekee sen että kurainen kylki ja sitä kun "nuohoo" se naarmuuntuu.

Toivottavasti tämä osuu johonkuhun ja uppoaa sinä mielessä että jos on antanut lastensa kulkea kuinka sattuu vieraiden autojen luona, ymmärtäisivät oppia kunnioittaan muiden omaisuutta.

UGH, olen puhunut

T. Harmittaa

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin yleensä parkkeeraan niin että autoja ei ole siinä vieressä, toki siihen viereen ajaa saa, mutta en ymmärrä miksi jos muuallakin on tilaa ja lähempänä. Mä itse olen myös todella tempperamenttinen, suuttuessa en paljon mieti mitä sanon, rauhoituttuani saatan nauraa itselleni.

Siitä olen yllättynyt että monen mielestä ap, jolla on kallis auto ei saisi harmitella auton naarmuja, saako sitten halvemman auton kuski harmitella? Tai että ihan kuin halvempia autoja suunnilleen saisi kohdella miten kukakin tahtoo, ei mitään arvoa vai?

Vierailija
162/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään yhtä paljon kuin ihminen, ehkä enemmänkin. Ajattele nyt miten paljon vaivaa sen valmistaminen ja ostaminen on vaatinut, sehän on suorastaan pyhä esine, oikea työn ja materian kunnioituksen epitoomi. Itse oletan ihmisten kumartavan autoni suuntaa silloin harvoin kun ajan sen julkisille parkkipaikoille. Siis kun kelit sallivat. Saisivat nyt äkkiä putsattua hiekat kaduilta että voisin taas ylevöittää kanssasisarteni päivän ajellessani arvoajokillani marketin kauimmaiseen parkkipaikkaan, jossa kukaan halpiskottero ei ole omaa kultaani kiusaamassa rumalla ulkonäöllään eikä roiskuttelemassa mitään inhaa likaa ihanaiseni päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAI pysäköin kahdelle ruudulle. Ettei kaikenmaailamn muutaman tonnin arvoisen auton omistajat naarmuta minun 40 keur uutta autoa !

Vierailija
164/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaltoliikettä ja kumarrusta hälle. huuu huuu fiuuuuu

Vierailija
165/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotella eri alueet kotteroautoille ja esim. yli 35 000 euron autoille. Kaikki hyötyisivät, sillä ne kalliimpien autojen paikathan olisivat kaukana parkkipellon reuna-alueilla, ja kotteroilla saisi ajaa samaan paikkaan lähelle ovia kuin ennenkin. Voiskohan tästä tehdä ehdotuksen vaikka Citymarketin aloitelaatikkoon?

Vierailija
166/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaltoliikettä ja kumarrusta hälle. huuu huuu fiuuuuu

Kiitos kiitos, mutta säästä selkälihaksiasi siihen asti, että näet minun oman kultani kyydissä liikenteessä. Jos satut olemaan kotterollasi liikenteessä, riittää että väläytät valojasi 5 kertaa ja teet kunniaa.

Vierailija
167/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAI pysäköin kahdelle ruudulle. Ettei kaikenmaailamn muutaman tonnin arvoisen auton omistajat naarmuta minun 40 keur uutta autoa !

Ajan meidän uuden citymaasturin aina perheruutuun (vaikka lapset olisivat kotona) tai parkeeraan kahteen ruutuun ettei juntit pääse kolhimaan tonnin kotteroillaan

Vierailija
168/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotella eri alueet kotteroautoille ja esim. yli 35 000 euron autoille. Kaikki hyötyisivät, sillä ne kalliimpien autojen paikathan olisivat kaukana parkkipellon reuna-alueilla, ja kotteroilla saisi ajaa samaan paikkaan lähelle ovia kuin ennenkin. Voiskohan tästä tehdä ehdotuksen vaikka Citymarketin aloitelaatikkoon?

Mä kävelen mielelläni vähän pidemmältä kunhan vaan tiedän autoni olevan ilkivallantekijöiltä turvassa.

Vierailija
169/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuttaako se luikkimaan pakoon ilman että korvaa vahinkonsa????

Mitä opetatte lapsillenne?

Vierailija
170/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todellakin palvontaa pitää huolta omaisuudestaan? (viisastelijoille tiedoksi: pidän huolta myös lapsistani).

Te ette varmaan pidä huolta myöskään kodeistanne?

Pidän huolta niin perheestäni kuin omaisuudestani(kirjoitin sen jo aikaisemmin, mutta viesti karkasi ja en kerennyt heti kirjoittamaan lisää).

Eli pidän huolta myös talostamme. Miksi osa taloista on niin huonossa kunnossa,homeessa? Ihmiset eivät viitsi pitää huolta niistäkään.

Asuessamme norjassa oli minulla ranskalainen työpari ja kyllä hän varjeli omaa autoaan niinkuin lähes kaikki norjalaiset.

Siellä olikin kyllä autokanta parempi kuin suomessa,vaikka autot kalliimpia kuin suomessa, mutta ranskan ja italian tasosta ei ole tietoa.

Mutta kertokaapa te jotka nauratte ja pilkaatte meitä jotka haluamme varjella omaisuuttamme, että minkälaisilla/hintaisilla autoilla ajelette? Vai omistattako edes autoa? :D Kuulostaa ihan suomalaiselta kateudelta meitä kohtaan joilla on kalliimmat autot ;)

Kyllä meille on tärkeää hyvät ajo-ominaisuudet,turvallisuus,kulutus,lasten kanssa helppo matkustaa,mukavat lisävarusteet ym.joten väkisin autolle tulee hintaa. Ja miksi emme saisi ajaa kalliilla autolla ja varjella sitä? Varjelimme silloinkin kun olimme lapsettomia ja ajoimme halvemmalla autolla =)

Vierailija
171/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko jossain sanonut, että saa luikkia pakoon? Kommentoin vain tuota, kun ap sanoi, että joku "aivokääpiö parkkeeraa viereen ja kolhii autoa". Pakoon luikkimisesta en ole puhunut mitään.

Ja tuolla asenteella en oikeasti ihmettele, jos joku luikkii pakoon. Kun idiootit ja älykääpiöt vilisevät puheessa, ei paljon houkuttele asian selvittelyyn. (Ja ennenkuin alat haukkumaan, en itse lähtisi pakoon vaan kirjoitin "joku")

Idiootti se joka vaahtosi että vahinko on vahinko...

Oikeuttaako se luikkimaan pakoon ilman että korvaa vahinkonsa????

Mitä opetatte lapsillenne?

Vierailija
172/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän huolen mun lapsista, lemmikeistä, kodista, pihasta, ihmissuhteista ja miehestäkin. Miksi en saisi sitten pitää huolta autostani?

Vierailija
173/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todellakin palvontaa pitää huolta omaisuudestaan? (viisastelijoille tiedoksi: pidän huolta myös lapsistani).

Pidän huolta niin perheestäni kuin omaisuudestani(kirjoitin sen jo aikaisemmin, mutta viesti karkasi ja en kerennyt heti kirjoittamaan lisää).

Eli pidän huolta myös talostamme. Miksi osa taloista on niin huonossa kunnossa,homeessa? Ihmiset eivät viitsi pitää huolta niistäkään.

Miksi sitten et pidä huolta viesteistäsi ja oikeinkirjoituksestasi jos olet niin kova pitämään asioista huolta? Minua ärsyttää kirjoitusvirheet paljon enemmän kuin naarmut autossa, mutta kukin siis tyylillään. Kehotan myös lapsiani ilmaisemaan itseään tarkasti, koska se on todella tärkeä asia, toisin kuin auto.

Vierailija
174/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan sitä pitää huolta, mutta auton kohdalla kuitenkin on melko todennäköistä, että itse tai joku toinen joskus kolauttaa. Samoin lasten kohdalla on todennäköistä, että he sairastuvat tai kaatuvat.

Vierailija
175/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan sitä pitää huolta, mutta auton kohdalla kuitenkin on melko todennäköistä, että itse tai joku toinen joskus kolauttaa. Samoin lasten kohdalla on todennäköistä, että he sairastuvat tai kaatuvat.

Ja jos kaikki olis samalla mentaliteetillä liikenteessä, niin todennäköisyys olisi aika epätödennäköistä. Mutta ei, kun pitää olla näitä auto on vaan auto-tyyppejä...

Vierailija
176/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten et pidä huolta viesteistäsi ja oikeinkirjoituksestasi jos olet niin kova pitämään asioista huolta? Minua ärsyttää kirjoitusvirheet paljon enemmän kuin naarmut autossa, mutta kukin siis tyylillään. Kehotan myös lapsiani ilmaisemaan itseään tarkasti, koska se on todella tärkeä asia, toisin kuin auto.

Vierailija
177/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin parkkeeraan aina mahdollisimman kauas kaupan ovesta minimoidakseni riskin, että joku parkkeeraa ihan viereeni ja kilauttaa ovellaan lommon minuin autoni kylkeen. Kyllä se painauma harmittaa uudessa autossa - ja miksi ei vanhassakin.

Fiksu vanhempi muuten pitää lapsensa autossaan _lapsilukon_ takana - paitsi siksi, ettei lapsi avaa ovea ajon aikana, myös siksi, ettei lapsi räväytä ovea auki toisen auton kylkeen parkkipaikalla.

Vierailija
178/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai voi yrittää estää, mutta liikenteessä riskit ovat melko suuret, joten pitää kyllä osata asennoitua siihen, että jotain voi joskus sattua.

Vierailija
179/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai voi yrittää estää, mutta liikenteessä riskit ovat melko suuret, joten pitää kyllä osata asennoitua siihen, että jotain voi joskus sattua.

Parempi että et osu mun tielle tuolla asenteella.

Vierailija
180/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäuskottavaa, kun ihminen vaahtoaa ensin siitä, miten hän pitää huolta kaikesta mahdollisesta, mutta teksti vilisee kirjoitusvirheitä ja esimerkiksi maiden nimet on johdonmukaisesti kirjoitettu pienellä. Olisi syytä katsoa peiliin ja pitkään. Ehkä tämä pakkomielteinen "huolenpito" on defenssi, jolla kirjoittaja yrittää peittää itseltään oman laiskuutensa. Tervettä tuollainen tavaran vaaliminen ei ole.