Timo Kahilainen kärähti ratista
Otti huikan jos toisenkin. Näin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/343dae2a-f7b2-4dd9-bf1a-d8d4d3…
Kommentit (21)
Ei haittaa, huomenna on normipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Onko alkoholisti?
2 lasia viiniä...
Ootko ite?
Hienosti kommentoi. Pyysi anteeksi ja tunnusti mokansa. Elämä jatkuu.
Kalliit kaksi viinilasia. Yli 5000 euroa sakkoa. En tiennytkään, että kortin menetyksen lisäksi pikkuvirheestä saa noin kovat sakot.
Olen todennäköisesti kerran nuorena ajanut kännissä (edellisenä iltana juonut tosi paljon ja aamupäivästä rattiin). Hävettää ja nolottaa vieläkin, vaikka en jäänyt kiinni, eikä mitään tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Kalliit kaksi viinilasia. Yli 5000 euroa sakkoa. En tiennytkään, että kortin menetyksen lisäksi pikkuvirheestä saa noin kovat sakot.
Aika kovat on tulot noilla sakkomäärillä. Mun tuloilla ei olis saanut varmaan kuin pari sataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kovat on tulot noilla sakkomäärillä. Mun tuloilla ei olis saanut varmaan kuin pari sataa.
Kai poliisipäälliköllä on hyvät tulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai poliisipäälliköllä on hyvät tulot.
Saako kenkää virasta noilla promilleilla??
Aijaijjai. Kamalan tuhmaa. Voiko Timo nyt näyttää parempaa esimerkkiä nuorisolle.
Vierailija kirjoitti:
Aijaijjai. Kamalan tuhmaa. Voiko Timo nyt näyttää parempaa esimerkkiä nuorisolle.
Ei enään...
Selitykset vaihtelee. Keskustaan asioita hoitamaan. Piti olla kotona.
Vierailija kirjoitti:
2 lasia viiniä ruuan kanssa:D
Kuulostaa sivistyneeltä. Ei mikään rapajuoppo.
Yhden ( oikeasti 10) oluen otin saunan jälkeen kun niin janotti
Vierailija kirjoitti:
2 lasia viiniä ruuan kanssa:D
Rattijuoppojen yleisin selitys: Otin yhden.
Ei paha ei paha