Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAAKELI kun ottaa päähän IDIOOTIT AUTOILIJAT PARKKIPAIKALLA!!

Vierailija
15.04.2009 |

Pesin äsekn autoani ja huomasin kyljessä pienen lommon.

Minulla on tai siis OLI virheetön auto, mutta joku on ovella tölvässyt kaupan parkkipaikalla pienen lommon.

Kyllä se vitu**aa ja rankasti kun on 40.000 euron auto. Ja syy miksi kerron hinnan on se, että tajuatte että tuon hintaista autoa ei haluaisi kenenkään aivokääpiön kolhivan.

Jätän autoni kauas parkkipaikalla eli parkkipaikan takareunaan ja katson että molemmilla puolilla on vähintäänkin yksi tyhjä ruutu ettei kukaan aivokääpiö tulisi viereen, mutta mikä ihme siinä on vaikka veisin autoni viimeiseen nurkkaan niin jonkun on pakko tuupata autonsa viereen?!?!?

Olkoot kuinka van käyttötavarar, mutta olen autostani todella tarkka niinkuin kaikesta muustakin. ei tavaroita tarvitse rikkoa ja kolhia vain välinpiätmättömyyden vuoksi.

En IKINÄ ja tarkoitan todellakin etten IKINÄ ole kenenkään autoa kolhaissut parkkipaikalla. Pidän aina huolen ettei ovai vahingossakaan osu aj että lapset kulkee niin ettei koske (nuohoa) muiden autoja. Meillä on ehdoton kielto että kenenkään autoon EI kosketa, aivan sama onko se 500 euron vai 50.000 euron. Kenenkään omaisuudelle EI aiheuteta huolimattomuuttaan ja välinpitämättömyyttään vahinkoa.

Pelkästään se, että monet ääliö vanhemmat antaa lasetn kulkea autojen välissä tekee sen että kurainen kylki ja sitä kun "nuohoo" se naarmuuntuu.

Toivottavasti tämä osuu johonkuhun ja uppoaa sinä mielessä että jos on antanut lastensa kulkea kuinka sattuu vieraiden autojen luona, ymmärtäisivät oppia kunnioittaan muiden omaisuutta.

UGH, olen puhunut

T. Harmittaa

Kommentit (189)

Vierailija
101/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois naama entistä enemmän teikäläisellä vihertää, jos ton vihreemmäksi enää voi tulla. Kaiken lisäksi sä olet ihan helvetin tyhmä ja sen nyt valitettavasti kaikki jo huomaa.

Ja siksi ihmettelenkin miten viitsit täällä vaahdota. Jos minun naamani sinun takiasi vihertää niin ainoastaan pahoinvoinnista. Tsekkasin omistamasi auton, ja sen viereen en todellakaan Toyotaani parkkeeraisi.

Vierailija
102/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois naama entistä enemmän teikäläisellä vihertää, jos ton vihreemmäksi enää voi tulla. Kaiken lisäksi sä olet ihan helvetin tyhmä ja sen nyt valitettavasti kaikki jo huomaa.

Ja siksi ihmettelenkin miten viitsit täällä vaahdota. Jos minun naamani sinun takiasi vihertää niin ainoastaan pahoinvoinnista. Tsekkasin omistamasi auton, ja sen viereen en todellakaan Toyotaani parkkeeraisi.

Ja älä ap, välitä näistä jotka vinoilee. Ne on kuitenkin niitä jotka itkee kun ovat astuneet koiranpaskaa ja on kengät pilalla.

Suhteellisuuden taju kenties hävyksissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se nyt ole ihan sama onko sulla firman auto tai oma auto. Tai velalla ostettu tai velaton.!

Ei sitä kukaan halua, että sitä tahalleen joku pistää parkkiksella siihen klommoja.

Vierailija
104/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko muuten ottaa matsin? Voin ajella sinne sun parkkipaikalle niin saat yrittää vetää turpiin. Olen se joka ajelee pelkääjän puolelta rutistuneella Toyotalla.

Vierailija
105/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko muuten ottaa matsin? Voin ajella sinne sun parkkipaikalle niin saat yrittää vetää turpiin. Olen se joka ajelee pelkääjän puolelta rutistuneella Toyotalla.

Oot säälittävä, ei sua voi edes vihata.

Vierailija
106/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älä ap, välitä näistä jotka vinoilee. Ne on kuitenkin niitä jotka itkee kun ovat astuneet koiranpaskaa ja on kengät pilalla.

No totta kai omat kengät on tärkeämmät kuin toisen peltilehmä. Kengät on sitäpaitsi nätit, pienet ja käytännölliset toisin kuin iso haiseva peltilaatikko. Autoilijoilla ei ole mitään suhteellisuudentajua.

Vierailija
107/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai omat kengät on tärkeämmät kuin toisen peltilehmä. Kengät on sitäpaitsi nätit, pienet ja käytännölliset toisin kuin iso haiseva peltilaatikko. Autoilijoilla ei ole mitään suhteellisuudentajua.

Kuin nätit kengät jalassa ja ilman aivoja.

Vierailija
108/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muuten halunnut matsia minkään pasifistin kanssa, vaan sen joka jo aimmin asiaa ehdotti. Lukisitte nämä ketjut vähän huolellisemmin.

Vierailija
109/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin, että omaisuuteni saa olla rauhassa tahalliselta tai välinpitämättömyyden vuoksi tehdyltä "ilkivallalta". Kuten sanoin, meillä on kasvatettu lapset siihen että kenenkään omaisuuteen ei kosketa, sitä ei liata, ei vahingoiteta. Itse sain kotona samanmoisen kasvatuksen. Kenenkään omaisuuteen ei kosketa ilman lupaa, sitä ei tärvellä ja JOS jotain lainataan se palutetaan paremmassa kunnossa kuin missä se oli ennen lainaamista (mikäli vain jotain "parannettavaa" on)

Heitän esimerkin (nyt autoon liittyen). Jos näen, että joku ajaa autoni viereen ja tempaisee oven auki aivan selkeästi välittämättä onko vieressä auto vai ei, miksi minunkaan enää pitäisi kunnioittaa häntä? En taatusti aloita ensimmäisenä riitaa.

Voihan tuostakin koittaa hiuksia halkoa, milloin se on tahallista ja milloin ei, mutta kyllä te tiedätte. Jokainen normaalilla älyllä varustettu ihminen tietää milloin tuollainen teko on tahallinen ja milloin ei, etenkin kun tässä nyt oli kyse siitä että koko tapahtuman näkee.

Ei, en ole sanonut omistavani parkkiruutuja, miten se tähän liittyy? Eikö joku pysty pysyyn aiheessa? Menikö liian vaikeaksi?

Yritän vääntää rautalangasta: JOS ajan tietoiseti autoni kauemmaksi kaupan ovesta (sinne missä on tilaa, tyhjiä parkkiruutuja, parkkipaikan laidalle) ja oletan että autoni saa olla siellä rauhassa, niin ONKO pakko ajaa viereen? JOS ON PAKKO AJAA AIVAN VIEREEN, EIKÖ EDES VOISI OLLA KOLHIMATTA VIEREISTÄ AUTOA?

Eikö voisi jättää vaikka yhden parkkiruudun välliin? Koska en paikkaa omista enkä todellakaan voi määrätä ketään, niin jokainenhan on vapaa tekemään mitä haluaa. Ihmettelen edelleen miksi on pakko ajaa viereen? Mikä ihmeen syy siinä voi olla? Kovin mielelläni kuulisin vastauksen, jos jollakulla on se kertoa.

Vaikka ajaisin "normiparkkiin" ruutuun, jossa on molemmin puolin ruuduissa autot, oikeuttaako se kolhiin viereistä autoa?

AP

Vierailija
110/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaksi suunnilleen identtistä autoa, miten ne eroaa toisistaan (ellei siis oteta velkaa lukuun)?

Nyt odotan mielenkiinnolla vastausta.

Velkaa on, talosta ja miehen autosta.

AP

Vierailija
111/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain että minkä ikäistä porukkaa täällä kirjoittelee? Ei ainakaan järjellä tai käytöstavoilla varustettua....

Vierailija
112/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitetaan me ainakin osaltamme kunnioittaa muiden omaisuutta, oln se sitten rahassa mitattuna ihan minkä hintainen vain. Se voi olla omistajalleen hyvinkin arvokas, mehän emme sitä voi määritellä.

Vierailija
113/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sun auto mahdu parkkiruutuun vai miksi sun pitää niin paljon tilaa jätäää ympärillesi?

Toiset parkkipaikat ovat tosi kapeita ja jos on vieressä auto mistä lapsi ryntää ulos niin, että ovi lentää sepposenselälleen varmasti se osuu toiseen autoon.

Ja ap on aivan oikeassa!! Meillä on saman hintaluokan auto ja meillä on onneksi takaovi liukuovella, joten lapset eivät voi ovella kolhia naapuriautoja ulos tullessaan. Ja se on vauvasta :) asti opetettu, että muiden eikä omaan autoon kosketa. (eli omaan autoon kosketaan vain kun mennään sisään ja ulos) naarmut tulee tosi helposti jos on likanenauto (kyllä autoa pestään usein, mutta tämmöisillä keleillä auto on välillä likainenkin) ja lapsella esim.kurahanskat kädessä jotka ovat hiekkaset!

Mekin parkkeeraamme auton aina sellaiseen paikkaan missä ei ole niin ahdasta, eli ei kaupan oven eteen :) Ja jos on pienempi parkkipaikka parkkeeraamme uusien/arvokkaampien autojen viereen koska itsekkin haluamme uuden automme pysyvän kunnossa. :D

Toinen automme ei ihan noin arvokas ole, mutta siitä pidämme ihan yhtä hyvää huolta =)

Vierailija
114/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt jo tuo jeesustelu omaisen kunnioituksesta, ei yhteen provoon tarvitse samaa tylsää vastausta monta kertaa laittaa.

Vierailija
115/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseen maahan jossa ei ole kuraa, ihan siksi että haluttiin 40 000 euron naarmuuntumaton auto. Suomessa on niin kurjan kurainen ilmasto, että auto menee ihan karmeaan kuntoaan ilman näitä Toyota-naisiakin.

Vierailija
116/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes kovin kallis auto, mutta se on hyvässä kunnossa ja maalipinta on ehyt. Mä olisin todella harmistunut jos joku naarmuttaisi sitä.

Vierailija
117/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörät alleen, mutta hahahahah yksi naapuri olikin nähnyt tilanteen ja informoi meille. Mimmin ilme oli näkemisen arvoinen kun menin soittamaan ovikelloa ja olin erittäin vittumainen. Meidän auto on ihan romu, mutta periaatteesta laitettii puskuri uusiksi ämmän kustannuksella. Jos olisi asiallisesti ottanut yhteyttä, oltais annettu asian olla, mutta kun ei niin...

Vierailija
118/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihe kun aihe niin provoo huudetaan.vai onx se joku automaatti?

Vierailija
119/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole varaa 40 000 euron tai oikeastaan mihinkään uusiin autoihin. Olisihan siinä tosiaan kauhee syynäys. Me ajetaan ihan tyytyväsinä meidän käytetyllä kymppitonnin Skodalla, joka kuljettaa vaatimattomasti mutta luotettavasti perheen paikasta A paikkaan B. Ja jos jonnekin tulee joku naarmu tai klommo niin so what. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin materia.

Vierailija
120/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole varaa 40 000 euron tai oikeastaan mihinkään uusiin autoihin. Olisihan siinä tosiaan kauhee syynäys. Me ajetaan ihan tyytyväsinä meidän käytetyllä kymppitonnin Skodalla, joka kuljettaa vaatimattomasti mutta luotettavasti perheen paikasta A paikkaan B. Ja jos jonnekin tulee joku naarmu tai klommo niin so what. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin materia.

En minäkään ajele kauheen kalliilla autolla, en mä silti toivo että kukaan käy sitä lommoille paiskomassa tai naarmuttamassa. Mä en todellakaan ole mikään varakas tyyppi ja mulla on tarkoitus joskus autoni myydä, paremman hinnan mä siitä saa jos se hyvässä kunnossa.

Ei auto silti ole mun elämän tärkein asia, mutta kai sitä nyt saa omaisuudestaa (edes pienestä) pitää huolta.