Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytännössä itse hyväksi havaittuja juttuja

Vierailija
24.07.2009 |

tehdäänkö listaa opiksi muillekin?

Tummeli, moni käyttöinen. Ihmisille ja eläimille. Käy rintoihin, anturoihin, intiimialuelle, vauvan peppuun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PYYKIN PESU

- muoviset pyykkipojat eivät pilaa valkoisia lakanoita ( puiset jättävät muistia pilkkuja vaaleisiin vaatteisiin)

- sappisaippua poistaa tahrat

- maalla paras pissapeittojen pesu= kastelukannulla kastele lasten pisaamat täkin ja lita narulle kuivamaan (vältät pesukoneen rikkoutumisen)

Vierailija
2/6 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV on mahtava paikka ja täällä olen kuullut ensimmäisiä kertoja tuosta sappisaippuasta. Mistä sitä saa? Onko kallista? Olen innokkaampi kokeilemaan kuin Vanishia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka saa hiuksista yhtä tuuheat kuin muotovaahdolla, ainakin paplareiden kanssa. Ykkönen käy, eikä siihen paljoa kulu.

Samoin paksulehtisistä kasveista saa kiiltäväpintaisia pyyhkimällä lehdet oluella.

Vierailija
4/6 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustantajien nettisivuilta voi etsiä itseä kiinostavia uutuuskirjoja. Ne kannattaa varata itselle kirjaston nettisivuilta. Varaan usein esim. viisi kirjaa. Osaa kirjoista joutuu jonottamaan kauemmin kun taas osan saa nopeammin. Aina on hyvää luettavaa ja lähes ilmaiseksi (varausmaksun hinnalla). Kun olen lukenut yhden, tuleekin kirjastosta ilmoitus seuraavasta kirjasta jne.

Lukuvinkkejä voi ottaa myös esim. Suomalaisen kirjakerhon lehdestä, josta pitää muistaa peruuttaa kuukauden kirja, jos sitä ei halua. Kerhosta pitää kuitenkin tilata se vähimmäismääräkirjoja. Sen jälkeen voikin olla kerhon jäsen, jotta saa kotiinsa tiedot uusimmista ja suosituimmista kirjoista, jotka sitten lainaa kirjastosta.

Vierailija
5/6 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUM - seinä sai uuden ilmeen kankaalla

PUM - kansituolit saivat uudet päällyset

PUM - sängynpääty sai uuden ilmeen

PUM - kerniliina tuli tiiviisti paikalleen

Ja näitä kohteitahan riittää!

Vierailija
6/6 |
24.07.2009 |