SAAKELI kun ottaa päähän IDIOOTIT AUTOILIJAT PARKKIPAIKALLA!!
Pesin äsekn autoani ja huomasin kyljessä pienen lommon.
Minulla on tai siis OLI virheetön auto, mutta joku on ovella tölvässyt kaupan parkkipaikalla pienen lommon.
Kyllä se vitu**aa ja rankasti kun on 40.000 euron auto. Ja syy miksi kerron hinnan on se, että tajuatte että tuon hintaista autoa ei haluaisi kenenkään aivokääpiön kolhivan.
Jätän autoni kauas parkkipaikalla eli parkkipaikan takareunaan ja katson että molemmilla puolilla on vähintäänkin yksi tyhjä ruutu ettei kukaan aivokääpiö tulisi viereen, mutta mikä ihme siinä on vaikka veisin autoni viimeiseen nurkkaan niin jonkun on pakko tuupata autonsa viereen?!?!?
Olkoot kuinka van käyttötavarar, mutta olen autostani todella tarkka niinkuin kaikesta muustakin. ei tavaroita tarvitse rikkoa ja kolhia vain välinpiätmättömyyden vuoksi.
En IKINÄ ja tarkoitan todellakin etten IKINÄ ole kenenkään autoa kolhaissut parkkipaikalla. Pidän aina huolen ettei ovai vahingossakaan osu aj että lapset kulkee niin ettei koske (nuohoa) muiden autoja. Meillä on ehdoton kielto että kenenkään autoon EI kosketa, aivan sama onko se 500 euron vai 50.000 euron. Kenenkään omaisuudelle EI aiheuteta huolimattomuuttaan ja välinpitämättömyyttään vahinkoa.
Pelkästään se, että monet ääliö vanhemmat antaa lasetn kulkea autojen välissä tekee sen että kurainen kylki ja sitä kun "nuohoo" se naarmuuntuu.
Toivottavasti tämä osuu johonkuhun ja uppoaa sinä mielessä että jos on antanut lastensa kulkea kuinka sattuu vieraiden autojen luona, ymmärtäisivät oppia kunnioittaan muiden omaisuutta.
UGH, olen puhunut
T. Harmittaa
Kommentit (189)
Lainaus:
**Ap, jos hakkaat pesä pallomailalla auton ikkunani, toivottavasti maksat myös sen.**
Mitä sinä nrolla 180 kirjottanut selität?
Missäköhän kohtaa olen puhunut jostain pesäpallomailasta?
Mistäköhän nyt on kyse? en ole hakkaamassa kenekään autoa enkä muutakaan paesäpallomailalla. En edes omista pesäpallomailaa.
Olen yrittänyt laittaa joka kirjoitukseeni alle AP tai sitten korjannut ettei tarvitse laittaa muiden kirjoituksia kirjoituksikseni.
jaksoin jopa lukea ihan kaikki viestit :) ap mä ainakin tajuan sun pointin tossa parkkipaikka jutussa, ja myös itse sitä aina ihmettelen miksi pitää ihan iholle ajaa vaikka tosiaan niitä paikkoja on siinä lähempänä kaupan oviakin.. ehkäpä ne haluaa ihastella kaunista autoani siinä samalla.. tiedä sitä sitten. voisin vaikka lyödä vetoa että jos ois tyhjä parkkis ja mun auto siellä pihassa ni ihan varmana se suraava ajaa viereen.. magneetti tai jokin vetää puoleensa.. ja mun oli kerran pakko jättää 3v muksu pihalle odottaamaan että saan auton peruutettua ja mukulan autoon, hyvä ku itte pääsin sisälle, ihmettelen miten se tyyppi oli päässyt pois, jotenkin ei ainakaan lommoa näkynyt..kattoluukusta, tai ikkunasta.. joop.. katselkaa nyt seuraavaksi millee ajatte parkkiin..ihan vaikka huvikseen :)
Taijat olla oikeassa. En ole vetänyt niittejä mistään. Vaikka alleviivaan tai kirjotan isolla ne on sen takia että ne erottuu ei sen takia että huutaisin , olisin vihainen.
Tämä on niin hauskaa kun kysyy eikä siihen osata vastata vaan kierrellään tai heitetään vastakysymyksia. Siinä vaiheessa naurattaa täällä päässä , ymmärrät varmaan?
En enne huomista kirjota, meni nyt jo ylitöiksi.
Välillä kyllä tekis mieli paukauttaa tahallaan ovi toista autoa päin, kun ovesta ei mahdu sisään, ei sitten millään. Minä en ainakaan jätä lapsia hetkeksikään parkkipaikalla auton ulkopuolelle siksi aikaa, että saisin auton peruutettua pois parkkiruudusta. Työnnän lapset autoon jostain ovesta ja ängen itse perässä ja sitten ajetaan jonnekin, missä voidaan turvavyöt kiinnittää kunnolla. Kerran olen joutunut laittamaan vauvan turvakaukalossa farmarin perälle, kun ovi ei yksinkertaisesti auennut 20 cm leveämmällä. Silloin kyllä kiroilin ja raskaasti, mutta en silloinkaan kolhinut toisen autoa.
Tai sitten kantsii ostaa niin halpa auto, ettei pari lommoa vaikuta suuntaan eikä toiseen.
Ja ihan oikeasti -jos auton arvo ostettuna oli 40 000, niin liikkeestä ulos ajettuna arvo laski noin neljänneksen. Ei siinä pieni maalin väriero enää tunnu missään.
Mutta muuten olen sitä mieltä, että toisten autojen lommottaminen on alhaista toimintaa.
Ketjua lukemalla saa nyt sen kuvan, että VAIN auton hinnalla ja arvolla on väliä. Saako sitä naarmuttaa vai ei SEKÄ siitä saa myös sen kuvan, että vanhemmilla tai ei niin arvokkailla autoilla ajavat ihmiset naarmuttelevat ja kolhivat vain kateellisuuttaan hienoja autoa..:O Se että on kallis auto ei vielä anna kuskille aivoja, omatuntoa ja käyttäymistapoja sen enempää, kun halvemmalla autolla ajavallekkaan. Eli että kyllä siellä kalliiden autojenkin rateissa on valitettavasti näitä typreryksiä jotka ei välitä viereisestä autosta tuon taivaallista. Eikä naarmujen ja kolhujen korjaaminen kenenkään mieltä ylennä ja ilmaista ole kenellekkään. Yhtä kaikki se naarmu harmittaa siinnä 4 tonnin autossakin.
EIhän tämän keskustelun punainen lanka kai ole tuo auton arvo vaan toisen omaisuuden kunnioittaminen?
Tuttava piirissä on esimerkiksi pariskunta jolla on hieno, uusi 30-40 tonnin auto, mutta tuo ihan velkarahalla rahoitettu, muuten eivät rahassa todellakaan kylve vaan ihan ovat vuokralla asuvia ja aika pieni tuloisia. Sekä toinen tuttava ajelee ihan perus volkkarilla. Autossa ei tosiaan mitään erityistä ole ei taida olla ihan uusinta vuosimalliakaan, mutta tilillä on rahaa enemmän, kun minä osaan edes uneksia, lisäksi omistaa useita kiinteistöjä ja tienaa vielä aika mukavastikin.
Monilla on nyky päivänä niin törkeitä autolainoja, että ei mitään järkeä. Vaan sehän on tietysti kaikkien oma asia mihin rahansa/lainansa käyttää.
Yhtä kaikki toisen omaisuutta pitää kunnioittaa ja jos vahinko sattuu niin on selvitettävä asia.
Mä aina vahdin lapsia, ettei ne koske muiden autoihin. Eihän toisten omaisuutta saa mennä turmelemaan! Maksoi sitten 4 € tai 40 000€.
Ja sitten jos tapahtuu vahinko, niin luikitaan pois paikalta! Kyllä pitäisi ottaa vastuu, jos rikkoo toisen omaisuutta.
Onneks sillä eukolla oli omantunnon omaava ukko, joka kotona huomasi oman autonsa vahingot ja kävi seuraavana päivänä ilmoittamassa eukkonsa tekoset poliisilaitoksella, mutta kyllä vähän pistää ihmettelemään.
Sentään koko etukulma....
Eiks sun auto mahdu parkkiruutuun vai miksi sun pitää niin paljon tilaa jätäää ympärillesi?
Mäkin aina katson että vieressä on tilaa ja parkkeeraan siihen. Toinen vaihtoehto on parkkeerata toisen suht hyvän ja kalliin auton viereen, yleensä sellaiset osaa varoa.
Ymmärrän hyvin harmituksen, meille on käynyt samoin ja useamman kerran, joskus mietin että tekeekö ihmiset tahallaan kiusaa?
aina kun näen 40 000 euron autonrumiluksia parkkipaikalla. Ajan aina oman uskollisen Toyotani ihan rumilusautojen kuskin oven viereen niin että läskimpi kuski ei varmasti mahdu autoonsa kuskin puolelta. Köyhän kosto.
Mistä ihmeen rovaniemen bingolta eukko oli saanut ajokortin?
Huh huh!
Ei paljoa auta, vaikka autossa olisi täsykasko, joka korvaa vahingon. Sen jälkeen auto on korjattu, se näkyy jälleenmyyntihinnassa.
js minäkin veisin tuon uuden auton maalattavaksi, niin 99% todennäköisyydellä sävyeron huomaisi vaikka on uusi auto. Ja mitä vanhempi on auto, sitä paremmin sävyeron huomaa kun aurinko on jo ehtinyt haalistaa maalipintaa.
Mistä ihmeen rovaniemen bingolta eukko oli saanut ajokortin?
Huh huh!Ei paljoa auta, vaikka autossa olisi täsykasko, joka korvaa vahingon. Sen jälkeen auto on korjattu, se näkyy jälleenmyyntihinnassa.
js minäkin veisin tuon uuden auton maalattavaksi, niin 99% todennäköisyydellä sävyeron huomaisi vaikka on uusi auto. Ja mitä vanhempi on auto, sitä paremmin sävyeron huomaa kun aurinko on jo ehtinyt haalistaa maalipintaa.
Ihmeteltiin itsekin miten oli onnistunut, koska oli tullut vielä täysillä päin.
Pissapojan säiliökin hajosi autostamme.
Aivan varmasti oli törmääjä huomannut. Puskuriin jäi lommoa ja siniharmaat viirut, joten jäljet näkyvät kyllä törmääjänkin autossa.
Itse otan kyllä aina rekkarin ylös ja ilmoitan poliisille jos näen jonkun kolhivan kenen tahansa autoa.
Minun ei tarvitse keksiä autoni hintaa ja se auton arvo tällä hetkellä, ostaessa maksoi enemmän ja aivan itse omilla rahoillani ostanut auton.
Tulitko kateelliseksi, joku omistaa kalliimman auton kuin sinä ;)
Minun yrityksen pakettiautotkin, jotka ovat työkaluja, maksavat enemmän kuin sinun autosi.
Ap, jos hakkaat pesä pallomailalla auton ikkunani, toivottavasti maksat myös sen.