Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SAAKELI kun ottaa päähän IDIOOTIT AUTOILIJAT PARKKIPAIKALLA!!

Vierailija
15.04.2009 |

Pesin äsekn autoani ja huomasin kyljessä pienen lommon.

Minulla on tai siis OLI virheetön auto, mutta joku on ovella tölvässyt kaupan parkkipaikalla pienen lommon.

Kyllä se vitu**aa ja rankasti kun on 40.000 euron auto. Ja syy miksi kerron hinnan on se, että tajuatte että tuon hintaista autoa ei haluaisi kenenkään aivokääpiön kolhivan.

Jätän autoni kauas parkkipaikalla eli parkkipaikan takareunaan ja katson että molemmilla puolilla on vähintäänkin yksi tyhjä ruutu ettei kukaan aivokääpiö tulisi viereen, mutta mikä ihme siinä on vaikka veisin autoni viimeiseen nurkkaan niin jonkun on pakko tuupata autonsa viereen?!?!?

Olkoot kuinka van käyttötavarar, mutta olen autostani todella tarkka niinkuin kaikesta muustakin. ei tavaroita tarvitse rikkoa ja kolhia vain välinpiätmättömyyden vuoksi.

En IKINÄ ja tarkoitan todellakin etten IKINÄ ole kenenkään autoa kolhaissut parkkipaikalla. Pidän aina huolen ettei ovai vahingossakaan osu aj että lapset kulkee niin ettei koske (nuohoa) muiden autoja. Meillä on ehdoton kielto että kenenkään autoon EI kosketa, aivan sama onko se 500 euron vai 50.000 euron. Kenenkään omaisuudelle EI aiheuteta huolimattomuuttaan ja välinpitämättömyyttään vahinkoa.

Pelkästään se, että monet ääliö vanhemmat antaa lasetn kulkea autojen välissä tekee sen että kurainen kylki ja sitä kun "nuohoo" se naarmuuntuu.

Toivottavasti tämä osuu johonkuhun ja uppoaa sinä mielessä että jos on antanut lastensa kulkea kuinka sattuu vieraiden autojen luona, ymmärtäisivät oppia kunnioittaan muiden omaisuutta.

UGH, olen puhunut

T. Harmittaa

Kommentit (189)

Vierailija
81/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi syyn luullut aukeavan jo aloitustekstistä... huh huh.

Juuri siitä syystä ettei ne vähäisellä järjellä ja kateudella(???) varustetut ihmiset kolhi kylkiä.

Ei siinä mitään, tule sinä vain Toyotasi kanssa viereen, toivottavasti en satu näkemän, nimittän nenuun sattuu (sinua) ja se on saletti. Sillä hetkellä minua ei pätkän vertaa kiinosta tuleeko siitä isompi juttu vai ei, aivan sama. Minun omaisuutta EI vaurioiteta silmieni alla tarkoituksellisesti.

Ei ainakaan yksi mies (20v.) sitten poliisille soittanut, taisi hänellä olla jalka sen verran kipiä ettei ihan äkkiä kolautellut kenenkään kylkeen oman autonsa ovella.

Jos kunnioitan toisen ihmisen omaisuutta totaalisesti, on minulla oikeus olettaa että myös minun omaisuutta kunnioitetaan.

AP

Vierailija
82/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei mahdu tuutuun, niin se on sun vahinko. Mun pikkuato mahtuu hyvin ja auton ovetkin avautuu hyvin. En ole kenenkään ovia kolhinut. Tosin kerran kirosin, kun joku oli ajanut ison tilaautonsa vinottain parkkiin, ettei auton ovea saanut auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan parkkeevansa autonsa aivan rumiluksen viereen. Tässä on suuri ero. Rumilusautokuskilla taitaa olla läskiä persauksen lisäksi päässä.

Vierailija
84/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun maailman kaadu, vaikka mies kolhi kalareissulla sen perää. Auto on käyttötavara, joka kuluu ja eikä sitä sijoitusmielessä ole ostettu. Eikä mun tartte itse sitä puleeratakaan, vain voin viedä sen pesuun. Eiks sulla ole enää varaa sellaiseen, kun pitää itse puleerata?

Vierailija
85/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että harmittaa... mutta KANNATTASKO HANNKIA ELÄMÄ, tai ainakin helvempi auto... jos sun elämä on kiinni yhdestä kolhusta siinä mahtavassa autossa niin ei voi muuta sanoa kun että ei mee hyvin sullakaan.. Elämässä jollakin voi olla ihan oikeita vaikeuksia ja sä itket yhden kolhun perään.. ehkä sun kannattas hankkia semmonen lasi kaappi sille autolle ja kävellä sinne kauppaan... ei ainakaan kukaan vahingoita sun omaisuuttasi...

Vierailija
86/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan parkkeevansa autonsa aivan rumiluksen viereen. Tässä on suuri ero. Rumilusautokuskilla taitaa olla läskiä persauksen lisäksi päässä.

Ja perseessä. Mutta sä oot sisäisesti ruma ja se on jo paha juttu se, sille ei voi mitään.

Vierailija
87/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun maailman kaadu, vaikka mies kolhi kalareissulla sen perää. Auto on käyttötavara, joka kuluu ja eikä sitä sijoitusmielessä ole ostettu. Eikä mun tartte itse sitä puleeratakaan, vain voin viedä sen pesuun. Eiks sulla ole enää varaa sellaiseen, kun pitää itse puleerata?

Mutta ymmärrätkö sä harmituksen. Ostaisitko muuten kolaroidun auton, mä en ostaisi, eikä moni muu. Mitä tulee pesuun, niin mä ainakin itse ihan ajankuluksi saatan pestä itse autoni. Kesäpäivänä se on ihan kivaa puuhaa. Ja mihinkään automaattipesulaan mä en autoani vie, käsinpesu on ainoa vaihtoehto, siihen päälle vielä vahaus. Ei taida onnistua sulta.

Vierailija
88/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun näen 40 000 euron autonrumiluksia parkkipaikalla. Ajan aina oman uskollisen Toyotani ihan rumilusautojen kuskin oven viereen niin että läskimpi kuski ei varmasti mahdu autoonsa kuskin puolelta. Köyhän kosto.

Sua pitäis vetää turpaan, ihan vaan huvikseen!!!!

Vierailija
89/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että harmittaa... mutta KANNATTASKO HANNKIA ELÄMÄ, tai ainakin helvempi auto... jos sun elämä on kiinni yhdestä kolhusta siinä mahtavassa autossa niin ei voi muuta sanoa kun että ei mee hyvin sullakaan.. Elämässä jollakin voi olla ihan oikeita vaikeuksia ja sä itket yhden kolhun perään.. ehkä sun kannattas hankkia semmonen lasi kaappi sille autolle ja kävellä sinne kauppaan... ei ainakaan kukaan vahingoita sun omaisuuttasi...

Vierailija
90/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perseessä. Mutta sä oot sisäisesti ruma ja se on jo paha juttu se, sille ei voi mitään.

Niin mutta se ei onneksi näy päällepäin. Eli jos olenkin sisäisesti ruma, ainakaan en ole ylipainoinen, ja tukkakin on nätisti.

Vierailija
91/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saat puleerata autoasi, ja turvassa se on varmaan sun autotalissa:-)

Vierailija
92/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta se ei onneksi näy päällepäin. Eli jos olenkin sisäisesti ruma, ainakaan en ole ylipainoinen, ja tukkakin on nätisti.

Vois naama entistä enemmän teikäläisellä vihertää, jos ton vihreemmäksi enää voi tulla. Kaiken lisäksi sä olet ihan helvetin tyhmä ja sen nyt valitettavasti kaikki jo huomaa.

Vierailija
93/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kyllä hyvä, koska nauran ensimmäisen kerran sen jälkeen kun noin tunti sitten lommon näin. Kiitos piristyksestä.

Varaa viedä pesuun? Eiköhän jokaisella ole sihen varaa? Meilläkin.

Tuttu, jolla oli automaalaamo, sanoi että vaikka kuinka olisi nykyaikainen automaattipesu, harjoihin jää hiekkaa, jotka pilaa maalipintaa. Heti kun voin itse pestä, totta ihmeessä pesen.

Miten auton koko liittyy tähän keskusteluun?

Jos kerroin, että vien autoni parkkipaikan takaosaan, missä yleensä vähintään 5-7 ruutua ympärillä tyhjää, niin on kai sama vaikka kulkisin rekalla?

Auto on käyttöä varten, se on tosiasia, mutta jos joku ei ymmärrä sitä että minua harmittaa alle puoli vuotta vanhan auton kolhiminen, ei voi mitään.

Juuri tästä syystä miehellä on oma auto, koska hän saattaa oman autonsa harrastuksissaan jysäyttää pohjasta kiinni maastoon tms.

Mies oli myös harmissaan lommosta, koska hän auton minulle osti.

Vierailija
94/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sulle auton kunnolla ei hirveesti näytä olevan väliä. Saahan ne naarmut peittoon ja kolaroidut autot korjattua, mutta en mä silti ostais kolaroitua autoa.

Vierailija
95/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai kunnioitat myös kanssaihmisten oikeutta koskemattomuuteen ja jätät turpaanvedot väliin? Noin ihan tasapuolisuuden vuoksi.... ja sitäpaitsi materia on materiaa, sen voi korvata.

Vierailija
96/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenenkään omaisuutta ei saa turmella.

Mutta ihmettelin tuota "ettei kukaan alykääpiö parkkeeraa viereen" kohtaa. Et kai sinä niitä parkkiruutuja omista, parkkeeraamiseen ne kai on tarkoitettu.

Vierailija
97/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin samaa mieltä. mä kans parkkeeraan aina jonnekkin missä ei ole lähelläkään muita autoja ettei kävis kuinkaan. ja kun lapset liikuuu autoon/autosta, menen toisen auton väliin ettei vaan osuis yhtään vieraaseen autoon (jos joku kuitenkin on viereen parkkeerannut). kyllä se vituttaa jos on uusi auto tai vanhakin joka muuten arvokas, tai vaikka olis 200 e arvoinen auto niin ei ne lommot kaunista. todella ikävää ettei ihmiset osaa arvostaa toisten omaisuutta, eikä aina omaakaan. eniten vituttaa aina uutena vuotena kun naapureiden raketit tippuu meidän auton päälle ja silloin tulee hirveesti naarmuja. lapset jopa päin autoa välillä ampuu raketteja.

Vierailija
98/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo tullu sit mieleen että uutena vuotena vois sen auton siirtää jonnekin muualle, jos raketit tuhoaa auton?

Vierailija
99/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VELKAA niin saamaristi että voitte niitä maastureita pysäköidä vinottain.

Tehkää ero onko teillä omaisuutta vai velkaa.

terveisin: velaton ,siis köyhä

Vierailija
100/189 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus vaihtanut paikkaa. i(vaikkakin meilläkin on 3 lasta) Itsekkin etsin aina sen verran isomman ruudun, ettei siihen heti tulis viereen joku älykääpiö joka avaa ovensa sepposen selälleen.

Meillä ovet on lukossa, joten meidän lapset ei saa ovia itse auki, ennenkuin minä ne heille avaan.

Meilläkin on 2 kallista autoa ja niissä on kanssa tullut pari .

Eräs tuttuni on mennyt niin pitkälle, että ottaa kamerakännykällä kuvat vieressä olevista autoista, ennenkuin lähtee shoppailemaan ;)

Tarttis varmaan itsekkin alkaa tekee niin.