Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet uudesta äitiyspakkauksesta?

Vierailija
03.04.2009 |

Mitä mieltä olet uudesta, vuoden 2009 äitiyspakkauksesta?

kurkista kuva:
http://www.vauva.fi/aitiyspakkaus2009

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti sydänmakuupussista (tulee jotenkin oma lapsuus mieleen, sekä yksi mekko mikä mulla on), marjapaidasta ja myös toppahaalarista. Villapuku on musta tosi hyvä! Tykkään väreistä. Ehkä ainoastaan se oloasu ei ole niin hieno, mutta on sekin ok. Ihanaa, pari kuukautta niin saan sen! :)

Vierailija
122/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta jo on, joten ei ny lisää pussin takia! :D

Mutta en siis ole ottanut kummastakaan pakkausta. ne haalarit niiiiin jyskyjä...

Kestot tosi ok!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit itse mennä äidinkielentunnille, niin opit lukemaan!

Vierailija
124/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanhan tässä meinaa vauvakuume päästä valloille, kun pakkaus on niin kivan näköinen ja edellisestä pakkauksesta on jo 6 vuotta aikaa... ;) Jotain on siitäkin kyllä vielä tallella, mutta ehdottomasti ottaisin tuon pakkauksen, jos nyt tulisin raskaaksi.

Kestovaippojen lisääntyminen on tosi hyvä, ja minusta on pelkästään plussaa, että haalarin valmistuksessa on käytetty kierrätysmateriaaleja!

Vierailija
125/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan toistani rv 10 ja vielä ei odotus ole konkretisoitunut oikein mitenkään, mutta nyt tuli oikein vauvakuume kun katselin noita suloisia vaatteita. Onneksi olen jo raskaana :)

Olisi kyllä kiva ottaa äitiyspakkaus uudestaankin, vaikka eihän siinä kauheasti järkeä ole kun entisetkin vaatteet ovat vielä tallessa ja tilaa on vähän. Mutta tuon pakkauksen saaminen on kyllä kuin joululahjan saisi.

Vierailija
126/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hailakan äklö väritys..onneksi ei tarvitse ottaa pakkausta!

Vierailija
127/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta yhdestä pakkauksesta, jonka sain keväällä 04, siinä oli liila-haalari. Äkkiä katsottuna uudessa näyttäisi olevan samoja ( tai samanlaisia) vaatteita kun aikaisemmassa pakkauksessani. Ainakin nuo raidalliset vaatteet näyttävät täsmälleen samoilta. Tosin en ole tutustunut tässä välissä olleisiin äitiyspakkauksiin, että onko kaikissa samanlaiset väriset sisällöt..

Onko joku huomioinut saman?