Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet uudesta äitiyspakkauksesta?

Vierailija
03.04.2009 |

Mitä mieltä olet uudesta, vuoden 2009 äitiyspakkauksesta?

kurkista kuva:
http://www.vauva.fi/aitiyspakkaus2009

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vielä kahden vaiheilla miehen kanssa tuon pakkauksen kanssa, mutta nyt tiedetään että ei sitä oteta. Tuo toppahaalari, joka oli se vedenjakaja on nyt tuossa uudessa pakkauksessa niin ruma että jää kyllä ottamatta.

Tuo makuupussi on kyllä makea, mutta ei tosiaan pelkästään sen vuoksi kannata tuota pakkausta ottaa. Olen tosiaan tosi pettynyt.

Onneksi tuolla rahalla sa käytettynä niin paljon tavaraa, että ei varmaan enää loppupeleissä harmita yhtään.

Vierailija
102/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette toiselle samannäköiselle helistimelle, kylpymittarille, pipolle, kirjalle, harjalle, kynsisaksille, pyyhkeelle.. jne. Melkein puolet äp:sta menee hukkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen sain viisi vuotta sitten ja kaikki äp:n sisältö on lähtenyt kiertoon, eli kaikki tavarat/vaatteet on tervetulleita uusiksi :)

Vierailija
104/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otas muutama matematiikantunti.

Mitä teette toiselle samannäköiselle helistimelle, kylpymittarille, pipolle, kirjalle, harjalle, kynsisaksille, pyyhkeelle.. jne. Melkein puolet äp:sta menee hukkaan?

Meillä lapsilla sen verran ikäeroa että kirja on vaihtunut, kylpymittari ja harja ties missä. Huppupyyhkeitä tykkään käyttää (siis lapsilla ;)), ei haittaa vaikka on useampi.

Vierailija
105/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannatti odottaa eikä hätäillä kela-papereiden kanssa. Ihanan siniharmaa tuo ulkohaalari ja sydänmakuupussi ihan ykkönen! Parempi kuin viime vuotinen minun mielestäni. Hyvä, että kestovaippoja on lisätty, en ehkä muuten niitä testaisi...

Vierailija
106/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jääyt mummolaan. Meillä ei ainakaan mee hukkaan toinen pakkaus. Edellinen on kirrrätetty jo.

Mäkin tykkäsin 2008 pakkauksesta enemmän.

Vierailija
107/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jos sattuu poika tulemaan....

Vierailija
108/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uuden äp: n myötä kevytvanuhaalari on poistunut ja neulehaalari tullut tilalle. Just näillä keleillä se vanuhaalari on tosi hyvä (meillä käytössä vanhan pakkauksen kevytvanuhaalari just nytkin ulkona päikyillä).

Ja en kyllä tykkäisi, jos mun lapsi kulkisi vanhoista muovipulloista tehdyssä haalarissa kuten tuo uuden pakkauksen toppapuku on (lukee iltsikassa).

Ja kangasvaipat jäisi käyttämättä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200904039350533_uu.shtml

Vierailija
109/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki käytännöllinen otettu pois ja turhaa tilalle, ei tarvitse miettiä pakkaus vai raha.

Raha ehdoton valinta

Vierailija
110/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai se menee kun ei valita kun ilmaiseksi saa ja kierrosta saa varmaan hienompiakin värejä.

Vierailija
111/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai se menee kun ei valita kun ilmaiseksi saa ja kierrosta saa varmaan hienompiakin värejä.

Vierailija
112/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, että saimme viimevuotisen pakkauksen, siinä oli paremman näköinen toppahaalari ja osa vaatteista oli (mielestäni) mukavamman värisiä.

Minä taas muista poikkeavasti olisin pitänyt tuosta toisestakin kestovaipasta, mutta olen ostellut niitä itse jo lisää, vähän helpommin käytettäviä.

Vierailija
113/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovipulloja käytetään hyvin yleisesti materiaalina polyesterin tuotannossa (fleecekankaat ym) :D

Ja en kyllä tykkäisi, jos mun lapsi kulkisi vanhoista muovipulloista tehdyssä haalarissa kuten tuo uuden pakkauksen toppapuku on (lukee iltsikassa).

Ja kangasvaipat jäisi käyttämättä.

ihan kiva paketti. olen kuitenkin tyytyväinen että sain viimevuotisen, en pidä henkkoht vaaleansinisestä.

kestovaippsetti on upea asia, ne kertispaketit olikin aivan turhia. kertakäyttökamalla ei oikein mitään tee. nuo kastot voi sentään myydä pois jos ei itselle kelpaa.

Vierailija
114/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

peiton ja lakanoiden takia. Ne ovat 2-vuotiaalla vielä käytössä. Ovat vielä laadukkaita, jos ostan nuo kaupasta, sinne menee paljon rahaa! Pyyhe on edelleen tarpeen, ja miksei lisää vaatteitakin, vaikka vanhat on tallessa!

Vierailija
115/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo kolmelle lapselle ottanut pakkauksen ja jos nyt neljäs tulis niin ekaa kertaa jäisi kyllä ottamatta! Ainoa ihana ois makuupussi..

Vierailija
116/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oloasu oli ainoa kamala

Vierailija
117/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensireaktio oli että yäk, mutta se lähinnä kohdistui haalariin. Esikoiselle otin pakkauksen ja silloin jäi osa vaatteista käyttämättä kun sitä oli niin ronkelia ja muotitetoista mammaa olevinaan. Nyt kolmoselle myöskin ottaisin pakkauksen, kun kaikki vaatteet annettu pois kun kuviteltiin lapsiluvun olevan täynnä. Haalariakin käyttäisin takuuvarmasti ja muutenkin kaikki vaatteet näytti hyviltä ja varsinkin sydän-pussi oli ihana ja aurinko-sukat ja tumput. Välihaalaria minäkin harmittelin, se oli loistava käytössä!

Vierailija
118/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa, että pakkauksessa on kestovaippoja. Kertakäyttöisiä maailma on muutenkin pullollaan.

Väritkin ovat vaatteissa todella neutraalit.

Onnea odottajille!

Vierailija
119/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut vaatteet ihan ok.kahdessa edellisessä oli hienompi tpooahaalari.

Vierailija
120/127 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoisen tammikuussa -04 ja tuo -03 vuoden pakkaus oli tosi tyttömäinen (lila päävärinä), onneksi sainkin tytön.

Viime vuoden pakkaus taas oli tosi poikamainen mielestäni, sainkin sitten pojan, että hyvä säkä on käynyt!