Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin kuolla nauruun eilen HopLopissa, kun n. 40v. äidillä

Vierailija
29.03.2009 |

katkeraa ja pahansuopaa akkaa

ei mahtuis sulle?

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen näyttävät hyvältä mallinukkien päällä, mutta kun perusmamma tunkee sellaiset jalkaan, niin voin kertoa, että hyvä jos persviiva ja häpykumpu peittyy.

Vierailija
82/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkykö tällä ap:n naurun kohteeksi joutuneella äidillä persviiva ja häpykumpu?

Minä vähän epäilen että ei näkynyt.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan PAINOSTA! Parempi hoikalla nelikymppisellä kuin parikymppisellä, jolta puuttuu vyötärö tai pursuaa läskit vyötäröltä. SIinä ei nuori ikä auta, jos kroppa on onneton.

Vierailija
84/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, enpä olisi ikinä uskonut, että tämä ketju olisi vieläkin ylhäällä ja näin pitkänä. Taisitte hieman ottaa itseenne? Aika jännä, kun melkein kaikki vastasi, että "minua ei todellakaan kiinnosta, että mitä joku teiniäiti ajattelee", vastasitte sitten kaikki kuitenkin tähän niin, että tässä ketjussa on yli 80 viestiä? Vaikkei "voisi vähempää kiinnostaa" ;)

Ja pari tarkennusta:

- Minä pääsen baariin aina, kun haluan, mieheni on kyllä lapsen kanssa. Eipä ole hirveesti vain kiinnostanut, olen viimeksi ollut ystäväni syntymäpäivien yhteydessä baarissa noin kolme kuukautta sitten.

- Minulla on aika paljonkin merkkivaatteita ja muutama laukkukin, en pidä edes tuota Miss sixtyä kummoisena merkkinä, eivät ne ole sen kalliimpia kuin muutkaan farkut. Minä olen tuollaiset omistanut viimeksi 8. luokalla, eikä tulisi mieleenkään laittaa enää tämän ikäisenä päälle, saatika sitten 30-40-vuotiaana.

No niin, siinä kaikille kiinnostuneille ja minusta huolissaan oleville! :)

T. Katkera ja uber-juntti ap ;)

Vierailija
85/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei voi kyykistyä eikä kumartua, ettei vako vilahda.

Vierailija
86/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa täytyy minunkin liittyä keskusteluun, eli minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että kyseinen äiti on 'perinyt' farkkunsa tyttäreltään. Itseä ainakin kauhistuttaisi pistää satasen farkkuja roskiin, varsinkin jos ovat ihan käyttökelpoiset vielä..

Se ero on olla nuori äiti ja vanhempi, että tässä iässä ei enää välitä mitä muut ajattelevat. Pukeutuminen lähtee itsestä, onneksi.

Ymmärrän siis ihmisiä, jotka haluavat pukeutua seksikkäästi, huomiota herättävästi, kalliisti tai käytännöllisesti jne.

Oma tyylini löytyy parjatusta lindeksistä, kapphalista jne, sillä mallit istuvat päälläni ja ovat edullisia.

Vaan olisihan sitä kiva tietää miten tälläinen tavallisen duunariäidin pitäisi pukeutua?

Huh, enpä olisi ikinä uskonut, että tämä ketju olisi vieläkin ylhäällä ja näin pitkänä. Taisitte hieman ottaa itseenne? Aika jännä, kun melkein kaikki vastasi, että "minua ei todellakaan kiinnosta, että mitä joku teiniäiti ajattelee", vastasitte sitten kaikki kuitenkin tähän niin, että tässä ketjussa on yli 80 viestiä? Vaikkei "voisi vähempää kiinnostaa" ;)

Ja pari tarkennusta:

- Minä pääsen baariin aina, kun haluan, mieheni on kyllä lapsen kanssa. Eipä ole hirveesti vain kiinnostanut, olen viimeksi ollut ystäväni syntymäpäivien yhteydessä baarissa noin kolme kuukautta sitten.

- Minulla on aika paljonkin merkkivaatteita ja muutama laukkukin, en pidä edes tuota Miss sixtyä kummoisena merkkinä, eivät ne ole sen kalliimpia kuin muutkaan farkut. Minä olen tuollaiset omistanut viimeksi 8. luokalla, eikä tulisi mieleenkään laittaa enää tämän ikäisenä päälle, saatika sitten 30-40-vuotiaana.

No niin, siinä kaikille kiinnostuneille ja minusta huolissaan oleville! :)

T. Katkera ja uber-juntti ap ;)

Vierailija
87/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski en tosi ole. En yleensä ole kovin nipo näissä vaateasioissa, mutta on vähän karua, jos näyttää takaapäin ihan pissisteiniltä vaatteiden ja kropan puolesta ja sitten kun kääntyy, on pärstä kuitenkin nelikymppisen.

Vierailija
88/128 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kaipaa myöskään teiniaikoja, kun juuri niistä nipin napin olen yli päässyt! :D Elämä on ihan mukavaa näin nuorena aikuisena, kiitos taasen huolehtijoille!

Käyttäkää hei ihan mitä farkkuja haluatte, jos minä, tai muutama muu siitä huvittuu, niin so what? Eihän teitä voisi vähempää kiinnostaa! ;)

Ap

Vierailija
89/128 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kaipaa myöskään teiniaikoja, kun juuri niistä nipin napin olen yli päässyt! :D Elämä on ihan mukavaa näin nuorena aikuisena, kiitos taasen huolehtijoille!

Käyttäkää hei ihan mitä farkkuja haluatte, jos minä, tai muutama muu siitä huvittuu, niin so what? Eihän teitä voisi vähempää kiinnostaa! ;)

Ap

Vierailija
90/128 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotiaana on iässä kun ei tiedä elämästä yhtään mitään!! Ja jos sulla on jo lapsikin niin, säälin.. olisit kasvanut ja elänyt elämääsi ja hyppinyt siellä Hoplopissa ihan ominesi ;)

Olet iässä kun luulet olevasi jos kaukana miss sixtyistä ja muista mukavista vaiheista mutta todella et kuulu vielä -noh.. mihinkään.. :) Niin se vain menee, ikä tuo varmuutta ja kokemusta ja todellakin, nelikymppisenä voi laittaa vaikka mikro shortsit sinne Hoplopiin jalkaan ;)

T.Kaikkea elämän kokemusta odotellessa 33v..

Vierailija
91/128 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se toki huvittavaa naureskella ihmisten ikinuoruudelle, kun itse ollaan kakskymppisiä. Mutta oletteko tosiaan kertaakaan miettineet, että tahdotteko itse olla 40v ja toinen jalka haudassa?

Mihin on kadonnut sanonta "Olet juuri niin vanha kuin tunnet olevasi"? Itse en ole kovinkaan vanha, ikää kertynyt vasta 26v ja koen olevani vielä täysin keskenkasvuinen kakara mitä elämänkokemuksiin tulee. Minulle ei ole väliä mitä kukakin käyttää, eikä minulla ole myöskään energiaa parjata muita heidän mieltymyksistään. Tuskin aina itsekään lähden ihmisten ilmoille viimesen päälle laitettuna; kaapista löytyy niin tuulipukua, jakkupukua kuin minihameita ja 13cm korkoja.

Pukeudun juuri niin kuin itse hyvältä tuntuu, en siten miten muut siihen suhtautuu. Olen myöskin juuri sen ikäinen kuin tunnen olevani, ei minun tarvitse alkaa kutomaan sukkia vaikka mittarissa olisikin jo keski-ikä, eikä minun tarvitse täten myöskään riehua tuolla kaupungilla kännipäissään itkien ja kiljuen vaikka olisinkin 14v.

Nykypäivänä tuntuu vaan olevan niin kovin tarkkaa se, että mitä enemmän olet sinut itsesi kanssa, sitä oudompaa se on. Kaupungilla kun kävelee ja siellä tulee kaiken maailman kummajaisia vastaan raidallisine aurinkolaseineen ja haaremihousuineen ja kertaakaan en ole ketään heistä väheksynyt, päinvastoin. Minusta on hienoa huomata kuinka rikas maailma meillä on, kun olemme kaikki juuri omanlaisiamme!

Elän elämääni juuri niinkuin itsestä hyvältä tuntuu... toivottavasti monet teistä parikymppisistä (ja toki muistakin!) jonain päivänä pääsee samaan, se on nimittäin kovin helpottava tunne, kun ei tarvitse koko ajan pelätä sitä suurennuslasia pään päällä!

Eläköön kaikki naiset, ikään, kokoon tai farkkuihin katsomatta!

- Kurmeli

Vierailija
92/128 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla Milanossa MissSixtyt ei todellakaan oo rajattu nuoriin kayttajiin, vaan niita kayttaa ihan yhta hyvin aikuiset, joilla kroppa on sopivassa kunnossa. Tamanhetkiset mallitkin ovat paremman nakoisia vanhempien naisten paalla, esim n 30-35v myyjilla lahimmassa MissSixty kaupassa on paallaan heidan omaa mallistoaan, ja hyvalta nayttaa.

Vierailija
93/128 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kovin surullista, että sinulla on jäänyt ymmärtämättä HopLopin tarkoitus. Siellä kun tosiaan kuuluu nauraa mutta siellä kuuluu nauraa lasten kanssa ja heidän tekemisilleen, ei toisten vaatetukselle!!! Säälin sinua todella, kun sinulta jää paljon elämästä kokematta tuijottelemalla toisten vaatetusta ja parjaamalla niitä jälkikäteen AV:lla.

Suosittelen, että pujeudut nyt siihen tuulipukuun tai vaikka vekkihameeseen, otat lapsesi kainaloon ja marssit ulos nauttimaan elämästä... ihan vain lapsistasi ja heidän tuomasta onnesta!

- Kurmeli

Vierailija
94/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttee kyttäillä mitä toisilla on päällä... Ja oikein merkkejä vielä..

Taidat olla vähän epävarma ja huonolla itsetunnolla varustettu niinkuin muiden haukkujat yleensä ovat. Pakko olla omassa elämässä jotain huonosti jos pitää muita arvostella, niin se vaan menee.

Mulle on ihan sama mitä merkkejä itse kukin käyttää, oli sitten 15v tai 60v.

Näyttääpä nuo Miss Sixty-farkut olevan ihan normin näköisiä. Että pitäköön mun puolestani niitä kuka haluaa, ja kenelle ne mahtuu.

Vierailija
95/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olen kokoa 23 mitat kohdallaan niin teinifarkkuja en päälleni pistä.Kylllä ko merkillä on oma imagonsa.

Vierailija
96/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä varten että merkki on väärä? :D Sitä paitsi voihan olla että naisella on huumoria ja on laittanut housut juuri jalkaansa sen takia että ne on Miss Sixtyt ;)

Vierailija
97/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 21 ja ajatusmaailma, kuin vanhalla mummulla...No jotkut mummoutuu nopsaan...

Vierailija
98/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille että en ole enää teini. nelikymppisestä tietää jokainen että tuo ei ole enää teini-ikäinen, joten tämmöistä kamalaa pelkoa ei enää ole.

itse en ole sen mallinen, että nuo farkut minulle kävisi. Yksi nelikymppinen pieni ja siro ystävä mulla on, ja hänelle saattaisi nuo sopia erittäin hyvin.

Vierailija
99/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan vastasin viestiisi, sillä minua ihmeyttää kaltaisesti nuoret (aikuiset?) äidit, joiden elämä lähes sekoaa jonkun toisen farkkuvalinnasta ja katsovat aiheelliseksi (tai viitsivät, edes vaivautuvat) asiaa nauramaan vielä jälkeenpäin nettipalstalla.

Ps. Kiva, että pääset edelleen baariin ja että omistat merkkivaatteita :)

Vierailija
100/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella tuon näyn 40+ äiti kontaamassa hoplopissa sringin kannattimet pepussa paukkuen;(

Musta rehellisesti sanottua pikemmkin mautonta kun siistiä ja nuorekasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi