Meinasin kuolla nauruun eilen HopLopissa, kun n. 40v. äidillä
Kommentit (128)
Niin menin pari vuotta sitten kauppaan ja löysin mukavan tuntuiset farkut. Oli vielä suht halvat. Kotona 16 v. tyttäreni purskahti nauruun kun pääsin kotiin: "Äiti, sä oot pissis, sulla on jalassa Miss Sixtyt, miten sä kehtaat".
Toinen tytär, silloin 20 v. tuli kotona käymään ja sama laulu jatkui kuusitoistavuotiaan suusta ja oli tuo 20 v. tyttösenikin huvittunut.
Mutta koska olin maksanut housuista kuitenkin meille ison rahan, pidin urheasti housuja kunnes ne hajosivat. Onko teille kertaakaan tullut mieleen keskusteluissanne, että se 40 v. nainen siellä kaupassa ei ole ollut mitenkään tietoinen tästä hirmuisesta teostaan. Tai sitten ei ole välittänyt.
Lapsiahan te n. 20 v. tyttöset olette ja tuollaiset asiat on teille tärkeitä. Ja niin kuuluu ollakin, sillä kohtaa elämässä. Ja mahtaisit nauraa kurkku suorana kun näkisit minut. Converset jalassa, Onlyn farkut jalassa, CTRL huppari päällä ja Zaran nuorisopuolen t-paita. Mutta kun ne on niin mukavia. Kyllä mä anttilasta ostaisin paljon halvempia vaatteita mielellänikin, kun olis vaan mukavia.
Tulin katsomaan siskontytön vauvelin syntymän vuoksi vauvasivuja ja jotain piristävää surkeaan työpäivään -> seurasin linkkiä meinasin kuolla nauruun googlesta. Mutta ei täällä nyt sitten niin kauhean hauskaa ollutkaan. Jatkakaa lapset, jatkakaa (:
terveisin, pissismumeli kai sitten.
...kun teinien äidit ostavat vaatteensa samalta osastolta kuin lapsensa!
Onko teillä nelikymppisillä jäänyt nuoruus jotenkin elämättä vai miksi pitää tehdä itsestään pelle? :)
Käytiin VeroModassa, Kapphallissa ja monessa muussa kaupassa. Molemmat löydettiin kaikkea kivaa, ja suositeltiin toinen toisillemme vaatteita. Nuoruus ei jäänyt elämättä, mä elän sitä vieläkin, en koe olevani vanhus tai edes vanha. Musiikkimakukin meillä on aika samanlainen joten automatkakin sujui oikein rattoisasti hyvää musaa kovaa luukuttaen :)
Ne on teinien piireissä pissis farkut ja meidän aikuisten piirissä ihan mukavat ja istuvat farkut. Antaa köyhien kadehtia! :)
Itseppä olette itsenne kouluttaneet.
Mummo- mallisia kenkiä ja lakkeja ja alkkareita olen käyttänyt jo parikymppisestä alkaen, jos ovat sopivia ja miellyttäviä. Ostan semmoisia alkkareita, joissa ei kuminauha hierrä ja ovat korkealle asti.
Nyt olen jo nelikymppinen ja hyvinkin ostan myös nuorisomallisia vaatteita, jos ovat kauniita mielestäni. Myös farkkuja. Napapaidat eivät enää synnytusten jälkeen enää sovi minulle, joten niitä en käytä. En siis käytä tietenkään vartalolleni epäedullisia vaatteita.
Tulee aina niin kiva olo kun voi nauraa jollekkin seläntakana =))))))))
Kohottaa hyvin omaa ylemmyydentuntoa!!!!
Valitettavasti kukaan ei ole täydellinen, voit vain arvailla mille sinussa nauretaan seläntakana, tai varmaan sen kyllä hyvin tiedätkin? (no, onhan se niiiiin ilmeistä).
Tulee aina niin kiva olo kun voi nauraa jollekkin seläntakana =))))))))
Kohottaa hyvin omaa ylemmyydentuntoa!!!!
Valitettavasti kukaan ei ole täydellinen, voit vain arvailla mille sinussa nauretaan seläntakana, tai varmaan sen kyllä hyvin tiedätkin? (no, onhan se niiiiin ilmeistä).
Käytän paljon teineiltä jääneitä vaatteita. Ihan hyvää peruskamaa, farkkuja ja paitoja arkikäyttöön.
Tällainen keski-ikäinen duunarieukko kierrättää kyllä perheen vaatteet itselleen mieluummin kuin heittää roskiin ihan hyviä farkkuja ja paitoja.
No ihan vapaasti saa joku nauraa. Itse asiassa kun ei minua ole muiden mielipiteet koskaan niin hetkauttaneet. Hyvä kun saan tuottaa iloa jollekin.
t. kahden teinin ja yhden koululaisen äiti 46v.
ja mullakin on kaikki farkut mitä omistan, Only merkkisiä ja oon 31-vuotias, kahden lapsen äiti. Voi hitto, täytyykin seuraavan kerran jättää hyvännäköiset Onlyt kauppaan ja mennä kattoon vaikka Anttilasta.
Ap tervetuloa katsomaan ruotsalaista pukeutumista.
Täällä mummotkin on reippaampia kuin 21- vuotiaat suomalaiset.
Täällä ei "poronpällistellä" kenekään pukeutumista eikä tyyliä. Et sinä voi määritellä miten ihmisten pitäisi pukeutua.
Niin sinä olet vielä pieni tytöntyllerö joka ei tiedä oikeasta elämästä yhtään mitään. No aika parantaa tämänkin vinouman.
Leviksen farkut on ainoat farkut mitkä tunnistan perstaskujen kaarista.
Mulle on yks ja sulosen sama millasia farkkuja muut käyttää. Omissa farkuissani tärkeintä on hyvä istuvuus ja ostan niitä mistä milloinkin. Jenkeistä olen tuonut esim. Calvin Kleinin, Ralph Laurenin, Hilfigerin ja Leviksen farkkuja, mutta olen ostanut farkut myös Tarjoustalosta ;-).
Niin ja ikää mulla on 32v enkä ole vielä farkuissa ikärajoihin törmännyt.
kaiken aikaa muita siitä ettemme ole teinejä.
Näin ollen voimme ostaa ne todella kivat ja hyvin istuvat farkut pelkäämättä että meitä leimataan teineiksi niiden vuoksi.
Ja miksi ei käyttäisi! Ovat hänelle juuri passelit, hänen kroppansa kestää sen. Itselleni kyseiset farkut eivät mahtuisi kuin toiseen reiteen.
Olen 28v, farkut ostin reilu vuosi sitten ja edelleen käytän. Musta ne on kivat. En edes tiennyt tuosta teini-imagosta ja eipä se mua haittaa.
En ymmärrä ap, jos ne on sun mielestä oikeasti hyvänmalliset ja kivat, mutta et käytä niitä koska ne on liian teinit? Miksi ne on liian teinit? Siksi että sun yläasteella joku niitä käytti? En ymmärrä, mutta toisaalta mulle on ihan sama ja on ollut jo vuosia mitä jotkut yläkouluikäiset ajattelee mun housuistani! ;)
Minä ostin tummansiniset miss sixtyn farkut uffilta, ja ihan huoletta olen niitä käyttänyt mustien t-paitojen ja neuleiden kanssa. kovasti tykästyin kun oli bootcut-lahkeet, ei kulutuksia eikä mitään blingbling-koristuksia. törkeän teinifarkkujen käytön syynä on se että ostan vaatteita sen mukaan mistä tykkään, en merkin enkä tajunnut että vastaavia saa aikuiset ostaa muilta merkeiltä mutta ei miss sixtylta. pitää varmaan lopettaa käyttö kun olen jo sentään 30 :P
tai ei sentään, koska vaatteen leimaaminen teinien omaisuudeksi pelkän merkin takia on _niin_ teiniä ettei mitään rajaa...
Jotenkin aina säälittää nää muiden kyttääjät. Mahtaa olla elämä kurjaa, jos hupinsa saa tuollaisesta.
vinkiksi, että kannattaa karistaa tuo tätimäisen jäykkä ajattelutapa eroon siihen mennessä, kun itse olet 40 v muuten voi vaan ihmetellä millainen kireä siveyspoliisi mummo sitten olet, kun jo nytkin pipo näyttää kinnaavan.
Varsinkin noi 2-sivun oikeanpuolimmaiset sopisi kesällä hyvin jokun merimieshenkisen paikadan kanssa. Taidanpa hankkia tuollaiset kevääksi.
terveisin 3 lapsen äiti 36 vuotta
http://www.misssixty.com/misssixty/search/Denim/WOMEN/season/main/tskay…
ostan osan vaatteistani Mick`s:istä ja Vero Modalta.
Mahtaa ap ja muut teinit nauraa selän takana kun olen ostoksilla Tyyliin: joo, vähänx toi yrittää olla niinku teini mut onneks ostaa ees noita kauheempii rättei jota mä en ainakaan käyttäs.....
:-DDD
- 40 v kykenee nauttimaan asioista vaikka koko muu maailma kuolisi nauruun, 40 v noteeraa sen kyllä, mutta mikään sisällä ei varsinaisesti liikahda
- 40 v todennäköisesti huomasi sinun sielusi liikkeet, koska ikä tuo mukanaa sen että hyvin pienestä ja hienovaraisestakin välittyy tieto ympäristön ajatuksen juuoksusta.
- 40 v:llä on sen v erran elämän kokemusta, että toisten kaikenlaiset ajatukset ja tunteen eivät paljonkaan hetkauta, mielessä saattaa käväistä joku empatian tai säälin sekainen häivähdys siitä muistikuvasta , kun itsekin oli aika äkkiväärä muita ihmisiä kohtaan ja luuli olevansa oikeassa aina ja kaikessa.
- ap jos olet itsekin jo lähempänä 40 v, sen säälimpi sinua kohtaan, saat varmaan pian ikätoverisi kiinni henkisessä kehityksessä, jos oikein tsemppaat.