Meinasin kuolla nauruun eilen HopLopissa, kun n. 40v. äidillä
Kommentit (128)
mä kans kuvittelin kakskymppisenä et kolmekypäset on tosi vanhoja mut nyt kun oon sen kolkyt ni ei oo paljon vanhempi olo kuin kakskymppisenä...elämän viisutta ehkä kertynyt enemmän..
Täällä taitaa olla valtaosa niitä 40-vuotiaita "forever young"-äitejä? ;)
ap
kun kerran merkki on Miss Sixty? :P
Mä en kyllä edes tietäis, että mitkä farkut on teinimerkkiä ja mitkä ei. Eli ihan sama, vaikka jollain kasikymppisellä olis Miss Sixtyt, jos vaan jalkaan istuu hyvin. :)
114. No niin on, jos pari euroa olet maksanut.
joku on sitten vaivaa nähny ja leikkaa-liimannu näihin sen merkin jostain muualta.
t. 109/114
Luulen, että tässä on nyt sellainen ikäpolvien välinen kuilu. Kaikki alle 25-vuotiaat takuulla osaavat luokitella ko. housut teinix-vaatteiksi.:) Ah, ihan palaavat yläaste-ajat mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Se on kato voinut ostaa ne kirpparilta, eikä tiedä et niiden käyttämiseen on yläikäraja =)
Sä oot ap turha pissis. Oikeesti.
kirppareilla pitäisi olla jonkinnäköinen velvollisuus laittaa ikärajat näkyville
Voi noissa Miss Sixtyn farkuissa esiintyä julkisella paikalla ihan yhtähyvin kuin joissain nyt muodissa olevissa "makkarankuori" pöksyissä.
Minä olen liki 50v ja viihdyn tiukoissa nahkafarkuissani, ja saa nauraa jos naurattaa (sanotaanhan jotta nauru pidentää ikää, ellei naura kuollakseen)
Mee hyvä nuori 21v juttelemmaa vanhemman ihmisen kanssa, ei me mörköjä olla vaikka haluamme joskus pukeutua nuorekkaammin ja näyttää sen että uskallamme poiketa siitä nk. mummovaate säännöstä