Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin kuolla nauruun eilen HopLopissa, kun n. 40v. äidillä

Vierailija
29.03.2009 |

katkeraa ja pahansuopaa akkaa

ei mahtuis sulle?

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljävuotiaana käyttämässäni paidassa, leikkasin siitä vain hihat pois ja sain seksikkään topin. Tosi on, ei provo, täytän kohta 44 v.

Vierailija
62/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan välitä siitä mitä joku teiniäiti ajattelee (siis teiniäiti täytyy tosiaan olla jos 21-vuotiaana on hoplop-ikäinen lapsi).

Se hyvä puoli tässä iän karttumisessa on että itsevarmuus kasvaa ja vähät väilttää siitä mitä muut henkilöt - etenkin ne joita kohtaan ei itse tunne mitään kummoisempaa respectiä - ajattelee.

t. 43 mittarissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ostan koon mukaan ja sellaisen mallin joka istuu hyvin päälle.

ja ikää minulla on 51 mutta aina sitä oppii uutta

Ja lisäksi osta lähes aina farkut lastenosastolta - sieltä saan sopivimmat, eikä tartte lyhennellä. Vielä ei ole kukaan kuollut nauruun.

t:32v. 153cm ja 45kg

Vierailija
64/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä omassa elämässäsi mättää???

Vierailija
65/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä omassa elämässäsi mättää???

Jos on 21-vuotiaana HopLop-ikäisen lapsen äiti, niin elämä varmaan on oikeesti aika rankkaa. Miettikää nyt - moni kavereista on jäänyt, kun niitä ei vielä äitien ja lapsien maailma niin kiinnosta. Ei voi mennä muiden mukana baareissa ja viettää sitä elämän vastuuttominta ja hauskinta aikaa - aina on kuitenkin muistettava velvollisuutensa ja palattava lapsen luo, kun bestis lähtee baarista jatkoille parin hyvännäköisen prinssin kanssa. Rahaakaan ei ole niin kuin niillä perheellisillä, jotka on ehtineet opiskella itselleen ammatin ennen perheellistymistään. Opiskelut on vielä edessä, ja sekin tuntuu ikävältä, mennä sinne kouluun, jossa kaikki muut on just peruskoulusta päässeitä. Varmaan ne käyttää vielä jotain Miss Sixtyjäkin...

Vierailija
66/128 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on Miss sixty-merkkiset farkut päälläsi, niin minä näen sen monen metrin päästä. Tunnen nuo farkut läpikotaisin, koska oli aika, kun minä ja ystäväni emme muita käyttäneetkään.

ap

Vierailija
67/128 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ouln lehtien palstoilla tätä on jauhettu viime aikoina. :))

Kehtaatko sanua?

Vierailija
68/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43- vuotias, enkä ole koskaan moisista farkuista ennen kuullut. Piti ihan mennä katsomaan niitä tuolta linkistä, jotta tietäisin mitä pitää varoa :)

Ihan tavallisilta farkuilta ne minusta näyttivät. Tosin kateellinen ole niille, jotka niihin mahtuvat. Minulla ne näyttäisivät tosi naurettavilta :)

Sinulle ap, ihan ystävällisesti, suosittelen vähän maailmankuvasi laajentamista, ettei elämä pyöri näin merkityksettömien asioiden ympärillä.

Vierailija
69/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän mikä teinien keskuudessa on in ja out, ja miksi ihmeessä minun 35-vuotiaana tarvitsisi välittää teinien mielipiteistä?

Todellakin vähät kiinnostaa, olenko ap:n ja ikätoveriensa mielestä katu-uskottava. Mulla itse asiassa sattuu olemaan Miss Sixtyn silmälasit, mutta eipä vaivaa vähääkään että joku ääliöteini asialle kikattelisi.

Vierailija
70/128 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupassa roikkuisi kyseiset farkut ja ne olisivat mielestäni

o.k. ostos, niin saattaisin hyvinkin ostaa ja käyttää niitä. Merkeistä

minulle ei ole aavistustakaan.

En ole ylipainoinen tms. Silti jonkun nuoren (siis +/- 20 v.)

naisen mielestä saattaisin olla järkyttävä mummeli teinien

farkuissa. Eipä voi mitään. :)

Terv. toinen äiti 35 v.

mutta esim. itselläni ei sellaisista ole tietoa eikä varmasti monella muullakaan minun ikäiselläni (elleivät omat lapset ole jo teinejä). Puen päälle mikä hyvältä näyttää, tosin en kylläkään liian kireitä farkkuja tai kovin teinimäisiä tai paljastavia vaatteita. En silti osaisi varoa tiettyjä merkkejä, eli täysin mahdollista, että mullakin on ollut jotain jonkun mielestä järkyttävän merkkistä päällä ;)

t. äiti 35 v.

Vierailija
71/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kalliita kyllä, mutta sitten kun saan nämä raskauskilot karistettua ja palaudun normaaleihin mittoihini, voisin piristykseksi jotkut tuollaiset ostaakin. Olen 28 - vuotias, enkä ole koskaan ajatellut, että merkillä olisi väliä, jos housut istuvat ja näyttävät hyvältä.

Ala-asteella oli jossain vaiheessa kaikilla oltava levikset, mutta sen jälkeen en ole moiseen törmännyt :).

Vierailija
72/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää on yli 30 vee! Mun mielestä takki oli älyttömän hyvän näköinen. Tiedätkö Ap, että esim. jenkeissä kun menet Miss sixtyn kauppaan, niin ei siellä pelkät pissikset pyöri.

Sitäpaitsi veikkaan, että Ap:lla ei ole tällä hetkellä edes varaa mihinkään merkkikamaan. Harvoin teiniäideillä on.

Vierailija
73/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks noi nimensä puolesta sopisi paremmin kuuskymppisille?

Vierailija
74/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla pissis-kamaa, vaan ei yli 3-kymppisille. Tiedätkös ap, että kun itse olit vasta 10 vuotias, käytettiin Miss sixtyjä ihan normaaleina farkkuina nuorten aikuisten ja varmaan vähän vanhempienkin toimesta? Suomessa kyseinen merkki vaan on sitten viime vuosina tainnut saada teini-leiman.

Vierailija
75/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikalla tapauksella), niin liian kireät teinifarkut ovat silti mauttomat.

Itse olen täydellisen timmi (165/49) 35-vuotias nainen, mutta en silti enää käytä kireitä farkkuja ja pikkutoppeja, koska eivät vain enää tunnu oikeilta. Ja olen huomannut, että näin pukeutuva keski-ikää lähestyvä nainen näyttää lähinnä säälittävältä, vaikka vartalo olisikin kunnossa.

Vierailija
76/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin sentin vetoketju eli ovat todellakin kammottavat farkut. Olette nähneet varmaan näitä teinejä, joilla stringit paistaa selässä ja läskimakkara on rullalla farkkujen päällä.

Lantiofarkut ovat epämiellyttävät päällä, kun valuvat, vyö jää lantioluiden päälle. Itse käytin MissSixtyjä raskausajan, koska maha jäi hyvin vyötärön yläpuolelle pitkän paidan kanssa tietysti.

Onlyn farkuissa sama juttu. Mallit muuten kivoja, mutta ovat todella matalia. Karsea muoti.

Vierailija
77/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös farkkujen kuulu istua hyvin eli olla aika tiukat??

Vierailija
78/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun teinien äidit ostavat vaatteensa samalta osastolta kuin lapsensa!

Onko teillä nelikymppisillä jäänyt nuoruus jotenkin elämättä vai miksi pitää tehdä itsestään pelle? :)

Vierailija
79/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku teini nyt voi olla kyykistymättä ja pitää imagoa yllä, mutta äiti yleensä joutuu kyykistymään, kun pukee lasta tms..

Vierailija
80/128 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sit olisin voinu laittaa. Täällä huomaa miten nää vanhukset ei tiedä mistään mitään ja esittää niin olevinaan jotain :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä