Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin kuolla nauruun eilen HopLopissa, kun n. 40v. äidillä

Vierailija
29.03.2009 |

katkeraa ja pahansuopaa akkaa

ei mahtuis sulle?

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.smashboutique.com/products/product-list-by-brand.aspx?BrandI…

Ei muuta kun vatsat sisään ja ostelemaan Miss Sixtyä ;p

Vierailija
102/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään Miss Sixty -farkkuja, merkin tiedän mutta sitä ei ole myynnissä kaupoissa joista vaatteeni ostan, mutta hirvittää tämä ketju! Ikää on mulla pian 40v ja mitä ihmettä sitä pitää jalkaansa laittaa jos ei saa käyttää tiukkoja farkkuja? Kropan rakenne on mulla ainakin sellainen että lökärit ei sovi, bootcut-lahkeinen farkku sopii, mutta ainahan niissä on reisi tiukka. Eipä ole aiemmin tullut mieleenkään että jonkun mielestä farkuissani yrittäisin näyttää teiniltä. :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on iältään lähempänä 20v. kuin 30v. tai yli. Meille vanhemmille toi merkki ei todellakaan sano mitään, ja siksi emme voi ymmärtää jonkun lähes kuolevan niiden käytön takia. Mutta olishan se tosi noloa jos joku 20-vuotias pitäisi mun vaatteita noloina..joo

t. 30v. merkkitiedoton

Vierailija
104/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vain kun on tavallinen lapsiperheen äiti, niin minulla ei ainakaan ensimmäisenä tule mieleen ostaa 100 euron farkkuja. Jos olis huimasti rahaa niin sitten, mutta tuon teini-iän merkkivaaterumban olen jättänyt taakseni jo ainakin 15 vuotta sitten.

Minä olen kokoa 167cm ja 55kg ja olen huomannut, että usein lastenpuolen farkut on melkein puolet halvempia, joten sieltä olen hyviä löytöjä tehnyt. Minulla on hoikat ja pitkät sääret niin miksen niitä sitten näin 33v näyttelisi tiukoilla farkuilla??? Ei ainakaan noissa imetyksen kärsineissä rinnoissa ole korostettavaa, niin eikö sitä silloin kannata korostaa sitä mitä on jäljellä? Niin ainakin kaikki tyyligurut sanoo...

Vierailija
105/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on Miss sixty-merkkiset farkut päälläsi, niin minä näen sen monen metrin päästä. Tunnen nuo farkut läpikotaisin, koska oli aika, kun minä ja ystäväni emme muita käyttäneetkään. Eli se pieni punainen lappu siellä takapuolessa kavaltaa sinut, joissakin näkee myös jo mallista, että ne ovat Miss sixtyt. Ei, minä en kyylää ja siristä silmiäni nähdäkseni, että minkä merkkiset farkut sinulla on päälläsi. :D Ne näkyvät kauas muutenkin.

Ja noilla farkuilla on todellakin sellainen imago, ei välttämättä muilla vaatteilla, tai laukuilla (Miss sixty-merkkisillä siis), mutta noista farkuista tulee heti sellainen "Wannabe teenager"-mielleyhtymä. Got it? :)

Enpäs olisi tosiaan arvannut, että saan noinkin monen mamman mielen kuohumaan. Anteeksi kauheesti, jos nyt ihan mahdottomasti olen jonkun tunteita loukannut, mutta nuo farkut sopii lähinnä 13-14-vuotialle, thats it!

Kiitos! :D

ap

Vierailija
106/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me emme välttämättä tiedä niistä yhtään mitään emmekä tuosta pissis-meinigistä, ellei itsellä ole sen ikäisiä perheessä. Jos nyt joku on nuo vahingossa ostanut, niin varmasti katuu ikuisesti ja hautaa ne syvälle maahan. meidän vanhempien mammojen nuoruudessa käytettiin Levis 501:ä, oli vartalomalli mikä tahansa. Kun vähän tuosta sinäkin vanhenet, niin opit huomaamaan tämän sukupolvien eron. Sinustakin tulee vielä joskus "mamma".

Itse en seuraa pätkääkään teini-ikäisten tyttöjen pukeutumista, enkä tiedä mitä mikäkin merkki heille edustaa.

Vierailija
107/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä äidit osaavat olla muotitietoisia ja jopa pukeutua kyseisiin farkkuihin. Niin ja muodin parissa työskennelleenä jo 15vuotta tiedän mikä on in ja mikä ei. Aikuiset kun ei välitä onko ne "teinifarkut" vai ei. Pääasia, että on trendikkäät.

T. kolmen lapsen äiti/malli/ ja yli 30v

Vierailija
108/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. itselläni ei sellaisista ole tietoa eikä varmasti monella muullakaan minun ikäiselläni (elleivät omat lapset ole jo teinejä). Puen päälle mikä hyvältä näyttää, tosin en kylläkään liian kireitä farkkuja tai kovin teinimäisiä tai paljastavia vaatteita. En silti osaisi varoa tiettyjä merkkejä, eli täysin mahdollista, että mullakin on ollut jotain jonkun mielestä järkyttävän merkkistä päällä ;)

t. äiti 35 v.

Vierailija
109/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan itse kiinnosta tuo nuorten pukeutuminen, niin en varmaan sitä seuraisi vaikka asuisin jossain Milanossa. Ei se Helsinki sentään niin muodikas paika ole ;)

Vierailija
110/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa maksaa satasen yhet housut. Tässä nyt ruveta perehtymään merkkeihin.. Kun ne on kaikki ihan hepreaa.

Mutta tuo on nyt sitten varmaan niin kallis, ettei taida vahingossa eksyä köyhän päälle?

VOi jee. No, hyvältä nää tuntuu jalassa, enkä ennenkään ole välittänyt siitä, mitä merkkiä kamppeeni ovat, kunhan ovat hyvät päällä. Joten naura ihan vapaasti. Minä pidän tyytyväisenä housujani - oli ne minkä merkkiset tahansa.

t. melkein neljäkymmentä

ps. En ollut tuo hoplop-äiti, sillä siellä en ole ihan lähiaikoina käynyt

Vierailija
111/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kohderyhmä on 60-vuotiaat neidit :)

Vierailija
112/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on Miss sixty-merkkiset farkut päälläsi, niin minä näen sen monen metrin päästä. Tunnen nuo farkut läpikotaisin, koska oli aika, kun minä ja ystäväni emme muita käyttäneetkään. Eli se pieni punainen lappu siellä takapuolessa kavaltaa sinut, joissakin näkee myös jo mallista, että ne ovat Miss sixtyt. Ei, minä en kyylää ja siristä silmiäni nähdäkseni, että minkä merkkiset farkut sinulla on päälläsi. :D Ne näkyvät kauas muutenkin.

Ja noilla farkuilla on todellakin sellainen imago, ei välttämättä muilla vaatteilla, tai laukuilla (Miss sixty-merkkisillä siis), mutta noista farkuista tulee heti sellainen "Wannabe teenager"-mielleyhtymä. Got it? :)

Enpäs olisi tosiaan arvannut, että saan noinkin monen mamman mielen kuohumaan. Anteeksi kauheesti, jos nyt ihan mahdottomasti olen jonkun tunteita loukannut, mutta nuo farkut sopii lähinnä 13-14-vuotialle, thats it!

ap

Siis jos vähän viitsit lukea viestiäni niin olisit ymmärtänyt, että minun päälläni et todellakaan kyseisiä farkkuja näe, koska mielestäni on naurettavaa kodinhoidon tuella ostaa 100 euron housuja. Mutta jos olisi rahaa enemmänkin niin kyllä aina hyvin istuvat farkut ostoskassiin tulisi. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä teinit minusta ajattelevat.

Vierailija
113/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan noille "on sinullakin elämä, kun oikein kyyläät toisten perseitä, että näet minkä merkkisiä farkkuja muut käyttää"-kirjoittajille! :)

ap

Vierailija
114/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää vaan päällä hyvältä? Sen takia, että meidän nuoruudessa ei tuollaisia farkkuja ole ollutkaan, enkä minä ainakaan koskaan ole kuullutkaan, että nuo olisivat jotkut teinifarkut. En ole koko merkistä kuullut kuin pari kertaa, ja siinä yhteydessä ei ole puhuttu siitä, että teinit käyttää niitä. Meidän nuoruudessa käytettiin jotain MicMacin farkkuja, ja niitä ei kyllä tulisi mieleenkään laittaa päälle just sen takia koska ne ovat "teinifarkut"... (onkohan niitä enää edes olemassa??) Taidat ap olla aika nuori itse? Sanopa vielä, että saako nelikymppinen käyttää Onlyn farkkuja? Minä itse kun tykkään niistä hurjasti, ja sopivat kropalleni, mutta ovatko nekin sitten teinifarkut?

Vierailija
115/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen näyttävät hyvältä mallinukkien päällä, mutta kun perusmamma tunkee sellaiset jalkaan, niin voin kertoa, että hyvä jos persviiva ja häpykumpu peittyy.

Nää nousee ihan hyvin ylös (ei ihan vyötärölle, mtuta tarpeeksi ylös), eikä kumartuessa, kyykistyessä paljastu alushousut, enkä käytä ihan mitään slirpakkeita alushousuina.

t. 109, joka on ihan tyytyväinen parin euron farkkuihinsa, oli ne minkä merkkiset tahansa.

Vierailija
116/128 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se, minkäikäinen käyttäjä on. Tuskin ne esim jollekin tosi lihavalle 20-vuotiaalle sopii, mutta timmille nelikymppiselle, mikä ettei?

Vierailija
117/128 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasariaikoina ne olivat kova sana. :) Muista farkkumerkeistä

minulla ei ole hajuakaan.

Leviksen farkut on ainoat farkut mitkä tunnistan perstaskujen kaarista.

Mulle on yks ja sulosen sama millasia farkkuja muut käyttää. Omissa farkuissani tärkeintä on hyvä istuvuus ja ostan niitä mistä milloinkin. Jenkeistä olen tuonut esim. Calvin Kleinin, Ralph Laurenin, Hilfigerin ja Leviksen farkkuja, mutta olen ostanut farkut myös Tarjoustalosta ;-).

Niin ja ikää mulla on 32v enkä ole vielä farkuissa ikärajoihin törmännyt.

Vierailija
118/128 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kohta 40-v. kaunotar

Vierailija
119/128 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne farkut sitten oli.

Vierailija
120/128 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Yleensä muotivillitykset alkavat nuorison keskuudessa ja siirtyvät siitä pikkuhiljaa vanhempiin kerroksiin. Miss60-farkut ovat nyt siinä vaiheessa luonnollista kiertokulkuaan että kukaan itseään kunnioittava teini ei niitä päälleen laita, koska heidän äitinsä käyttävät niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi