Meinasin kuolla nauruun eilen HopLopissa, kun n. 40v. äidillä
Kommentit (128)
Tässä nyt ruveta perehtymään merkkeihin.. Kun ne on kaikki ihan hepreaa.
Mutta tuo on nyt sitten varmaan niin kallis, ettei taida vahingossa eksyä köyhän päälle?
Sixtystä nyt vois päätellä että on 6-kymppisten tai 60-luvulla syntyneiden merkki?
Joten mulla olisi naurut mennyt ainakin ihan ohi. Kiva kun valistatte täällä että osaa isoon ääneen nauraa seuraavalla kerralla.
Olisiko parempi sellainen eehheeheee ja osoittaa sormella
vai
muahahaaa ja nojata polviinsa?
Iihihihiii ja silmäkulmien pyyhkiminen menee jo varmasti överiksi, mutta sekin varmasti sallittaneen jos kohde ei muuten ymmärrä kuinka naurettava hän on.
( Iiihihii ap)
Tässä nyt ruveta perehtymään merkkeihin.. Kun ne on kaikki ihan hepreaa.
Mutta tuo on nyt sitten varmaan niin kallis, ettei taida vahingossa eksyä köyhän päälle?
Peppu on kuin teinitytöllä ja farkkujen istuvuus ratkaisee kun ostan housuja.
t. 42v
En jaksa nousta katsomaan, minkä merkkiset noi mun teinifarkut on, mutta tosiaan omistan yhdet teinifarkut ja käytän niitä vapaa-ajalla joskus. Lähinnä ulkoillessa yms. Eilen poikettiin myös HopLop:ssa, joten se saatoin olla minä. Ikää on muuten 35 vasta...:)
Missäpäin Suomea olit HL:ssä?
Taitaa mummoilla, eikun siis mammoilla, pukata jonkin tyyppistä ikäkriisiä ;)
Ei teiniksi pukeutuminen ketään nuorenna, tekee vain naurettavan. Ja ystävällinen vaan olen kun tämän tosi asian teille kerron.
Totisinta totta. Teinivaatteet näyttävät naurettavilta teinien päällä. Ja vielä huomattavasti naurettavimmilta aikuisten päällä.
miten voi olla niin kiinnostunut, mitä jollakin on päällä.
Entä, jos sillä naisella ei olisi ollut housuja ollenkaan, olisitko Ap sitten nauranut?
Katos, ap, oikeesti tyyli ei muodostu siitä mitä sulla lukee pyllyssä ja laukussa ja hihassa tai mitä joku muu ajattelee. Tyyli on oma juttu, monet meistä muista on oivaltaneet sen ja pukeutuu niin kuin itselle sopii ja on mukavaa.
Harvempaa, anteeksi nyt vaan, kamalasti kiinnostaa mitä vaikkapa sinä ajattelet. Ehkä tämä on yllätys, mutta sun on se hyvä kuulla.
5 v poikani mielestä punainen on muuten pikkulasten väri, käytän silti punaisia vaatteita.
Taitaa mummoilla, eikun siis mammoilla, pukata jonkin tyyppistä ikäkriisiä ;)
Ei teiniksi pukeutuminen ketään nuorenna, tekee vain naurettavan. Ja ystävällinen vaan olen kun tämän tosi asian teille kerron.
Silloin on vielä tarve korostaa sitä hiuksen hienoa eroa, joka parissa vuodessa on syntynyt.
En minäkään ymmärrä, kun jotkut nelikymppiset yrittävät näyttää teineiltä. Se näyttää lähinnä huvittavalta. Mutta avauksessa puututtiin vain farkkumerkkiin. Ei kai se yksinään tee kenestäkään "väärinpukeutuvaa"?
En ole perehtynyt kyseiseen merkkiin. Onko niissä farkuissa jotain todella silmiinpistävän teinimäistä, muuta kuin teinit itse mieltävät merkin teineille tarkoitetuksi?
perusteena syntymäaika... no, elämä opettaa...
Siis en tosiaankaan tiedä, jos ostan jotain vain tietylle ikäryhmälle määriteltyä.
täysin tietämättömänä, että niitä saa soveliaasti käyttää vain teinit. Olen 40-v.
Teini-ikäiset tyttäreni mankuvat aina näitä housuja. Kuolisivat kyllä häpeään jos äiti käyttäisi samanlaisia farkkuja :)
Oletko ap sovinisti kun pistät naiset aika tiukkaan muottiin? Toivottavasti sitten osaat armahtaa itseäsi kun pääset siihen korkeaan 40 vuoden ikään itse.Sen ikäisenä kun on vähän kiinnostavampaakin ajateltavaa kuin oma ja muiden ulkonäkö.
Iältämme olemme 14v, 23v ja 42v ja meillä on yksi vaatehuone jossa kaikki yhteiset vaatteemme ovat.
Eli on ainakin ollut teiniäiti. Ap:n henkinen ikä on kyllä pahasti siellä teinien puolella.
Mä olen 39v. Pukeudun ikäni mukaisesti ja oikein tyylikkäästi ja silti minulla on kaapissa vaatteita, jotka kelpaavat hyvin 14-v kummitytölleni lainaan =)
Ap voisi siis kasvaa aukuiseksi.
Muutama päivä sitten ruokakaupassa n. 50 v miehellä oli jalassa kireät miss sixtyn farkut. Muuten oli ihan normaalin näköinen mies, tavallinen pusakka ja pipo päässä...