Suomalaiset pilasivat henkilön elämän ja työuran
Suomalaiset pilasivat henkilön elämän ja työuran
Kommentit (22)
Kannattaisko sun hakea apua tuohon mt-ongelmaasi?
Aika iso ongelma on siinä, että työntekijää ei tueta työpaikalla. Syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko sun hakea apua tuohon mt-ongelmaasi?
Mikä on mt-ongelma?
Ongelmahan on suomalaisten v-mäisyys alkaen 2010. Tuohon voidaan lisätä monta muutakin työpaikkakokemusta. Niitähän riittää.
Hanki paksumpi nahka. Ja lopeta itkeminen.
Keskustelu | Aihe vapaa | 8:12 | 22.6.2026 | 12
Työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran
Työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran :(
Keskustelu | Aihe vapaa | 21:38 | 19.6.2026 | 2
Työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran
Työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran
Keskustelu | Aihe vapaa | 17:54 | 9.6.2026 | 15
Työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran
Narsistit pilasi henkilön elämän, työelämän ja terveyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko sun hakea apua tuohon mt-ongelmaasi?
Mikä on mt-ongelma?
Ongelmahan on suomalaisten v-mäisyys alkaen 2010. Tuohon voidaan lisätä monta muutakin työpaikkakokemusta. Niitähän riittää.
Hanki paksumpi nahka. Ja lopeta itkeminen.
Siinä olet oikeassa. Stressitilanteessa ei varmaan ole paras nahka. Ei kuitenkaan jaksa sitä nälvimistä, häirintää.
Onhan se kuitenkin myös kumma, että ihmisiä ei auteta. Henkilö auttanut muita, mutta itse ei saa mistään apua. Surullista.
Miten tämä jankkaaminen av:lla auttaa asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä jankkaaminen av:lla auttaa asiaa?
Ei varmaan mitään. Tosin olisi kiva käydä livenä ihmisten kanssa keskustelua, että miksi täässä maassa on tätä shittiä?
Vai onko kyseessä vain yksilöön liittyvä probleema, syrjiminen
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kuitenkin myös kumma, että ihmisiä ei auteta. Henkilö auttanut muita, mutta itse ei saa mistään apua. Surullista.
Ja niiltä, ketä on autettu saa vain paskaa niskaan
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kuitenkin myös kumma, että ihmisiä ei auteta. Henkilö auttanut muita, mutta itse ei saa mistään apua. Surullista.
Tästä on kokemusta viimeksi 2021. Jättivät henkilön kuin nalli kalliolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kuitenkin myös kumma, että ihmisiä ei auteta. Henkilö auttanut muita, mutta itse ei saa mistään apua. Surullista.
Tästä on kokemusta viimeksi 2021. Jättivät henkilön kuin nalli kalliolla
Minä vuonna henkilö sai tuomion vainoamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin! Stanan elätti.
Tästä on kokemusta viimeksi 2021. Jättivät henkilön kuin nalli kalliolla. SOE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kuitenkin myös kumma, että ihmisiä ei auteta. Henkilö auttanut muita, mutta itse ei saa mistään apua. Surullista.
Tästä on kokemusta viimeksi 2021. Jättivät henkilön kuin nalli kalliolla
Minä vuonna henkilö sai tuomion vainoamisesta?
Sen jälkeen. Psyyke romahti ja vitutus käyrä kasvoi SOE toiminnan vuoksi 2021. Ostin auton, että pääsisi töihin, 1kk jälkeen tekevät koeaikapurun v-mäisyydestä. Sortuvat syrjimiseen ja sitten siellä olisi pitänyt työskennellä.
Paska työilmapiiri?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13549684/soe-bus-production-lahti
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin! Stanan elätti.
Hommaa suojatyöpaikka niin mennään. Ei Suomessa enää ole töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin! Stanan elätti.
Tästä on kokemusta viimeksi 2021. Jättivät henkilön kuin nalli kalliolla. SOE
Eli olet loisinut 5 vuotta.
Uuni on sinulle oikea osoite.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6556201/ah-ahtaita-aikoja