Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset pilasivat henkilön elämän ja työuran

Vierailija
23.06.2026 |

Suomalaiset pilasivat henkilön elämän ja työuran

Kommentit (22)

Vierailija
2/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko sun hakea apua tuohon mt-ongelmaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso ongelma on siinä, että työntekijää ei tueta työpaikalla. Syrjintää.

Vierailija
4/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko sun hakea apua tuohon mt-ongelmaasi?

Mikä on mt-ongelma?

Ongelmahan on suomalaisten v-mäisyys alkaen 2010. Tuohon voidaan lisätä monta muutakin työpaikkakokemusta. Niitähän riittää.

Hanki paksumpi nahka. Ja lopeta itkeminen.

Vierailija
5/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä,a😀

Vierailija
6/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu | Aihe vapaa | 8:12 | 22.6.2026 | 12

Työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran

Työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran :(

Keskustelu | Aihe vapaa | 21:38 | 19.6.2026 | 2

Työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran

Työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran

Keskustelu | Aihe vapaa | 17:54 | 9.6.2026 | 15

Työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran

Narsistit pilasi henkilön elämän, työelämän ja terveyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko sun hakea apua tuohon mt-ongelmaasi?

Mikä on mt-ongelma?

Ongelmahan on suomalaisten v-mäisyys alkaen 2010. Tuohon voidaan lisätä monta muutakin työpaikkakokemusta. Niitähän riittää.

Hanki paksumpi nahka. Ja lopeta itkeminen.

Siinä olet oikeassa. Stressitilanteessa ei varmaan ole paras nahka. Ei kuitenkaan jaksa sitä nälvimistä, häirintää.

Vierailija
8/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kuitenkin myös kumma, että ihmisiä ei auteta. Henkilö auttanut muita, mutta itse ei saa mistään apua. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä jankkaaminen av:lla auttaa asiaa?

Vierailija
10/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä jankkaaminen av:lla auttaa asiaa?

Ei varmaan mitään. Tosin olisi kiva käydä livenä ihmisten kanssa keskustelua, että miksi täässä maassa on tätä shittiä?

Vai onko kyseessä vain yksilöön liittyvä probleema, syrjiminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kuitenkin myös kumma, että ihmisiä ei auteta. Henkilö auttanut muita, mutta itse ei saa mistään apua. Surullista.

Ja niiltä, ketä on autettu saa vain paskaa niskaan

Vierailija
12/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kuitenkin myös kumma, että ihmisiä ei auteta. Henkilö auttanut muita, mutta itse ei saa mistään apua. Surullista.

Tästä on kokemusta viimeksi 2021. Jättivät henkilön kuin nalli kalliolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JANKUTI, JANKUTI

Vierailija
14/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kuitenkin myös kumma, että ihmisiä ei auteta. Henkilö auttanut muita, mutta itse ei saa mistään apua. Surullista.

Tästä on kokemusta viimeksi 2021. Jättivät henkilön kuin nalli kalliolla

Minä  vuonna henkilö sai tuomion vainoamisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin! Stanan elätti.

Vierailija
16/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin! Stanan elätti.

Tästä on kokemusta viimeksi 2021. Jättivät henkilön kuin nalli kalliolla. SOE

Vierailija
17/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitan aina nämä ketjut. x

Vierailija
18/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kuitenkin myös kumma, että ihmisiä ei auteta. Henkilö auttanut muita, mutta itse ei saa mistään apua. Surullista.

Tästä on kokemusta viimeksi 2021. Jättivät henkilön kuin nalli kalliolla

Minä  vuonna henkilö sai tuomion vainoamisesta?

Sen jälkeen. Psyyke romahti ja vitutus käyrä kasvoi SOE toiminnan vuoksi 2021. Ostin auton, että pääsisi töihin, 1kk jälkeen tekevät koeaikapurun v-mäisyydestä. Sortuvat syrjimiseen ja sitten siellä olisi pitänyt työskennellä.

 

Paska työilmapiiri?

https://keskustelu.suomi24.fi/t/13549684/soe-bus-production-lahti

Vierailija
19/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin! Stanan elätti.

Hommaa suojatyöpaikka niin mennään. Ei Suomessa enää ole töitä.

Vierailija
20/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin! Stanan elätti.

Tästä on kokemusta viimeksi 2021. Jättivät henkilön kuin nalli kalliolla. SOE

Eli olet loisinut 5 vuotta.

Uuni on sinulle oikea osoite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän